Butterfly - Naudas atgriešanas sistēma
Vēlos informēt citas pircējas par naudas atgriešanas sistēmu.
Iegādājos apģērbu interneta vidē, saņemot un pielaikojot, secināju, kas tas nav mans. Prece nākošajā dienā tika atgriesta atpakaļ, bet nauda pircējam jāgaida, kā to norāda veikals:
ievērojot Latvijas republikas ministru kabineta noteikumu nr.255 “noteikumi par distances līgumu” nosacījumus, un pircējam ir tiesības 14 kalendāro dienu laikā no preces/preču piegādes brīža atkāpties no pirkuma līguma, iesniedzot butterfly iesniegumu par atteikuma tiesību izmantošanu.
15.03.2024. Prece tika atgriesta, bet nauda 14 kalendāro dienu laikā netika atgriesta.
04.04.2024. Nauda tika atgriesta, tikai tad kad pats klients zvana un jautā, kas notiek, kādēļ pircējam jāgaida tik ilgi nauda. Kopēju dienu skaits, kas tika gaidīts bija 20 kaldendārās dienas.
Pārdevējs/veikala īpašnieks var rīkoties kā vien vēlās, bet pircējam gan jābūt godīgam un Gana punktuālam. Ja pircējs nokavētu šo 14 dienu atgriešanas principu, tad prece netiktu ņemta pretīm, bet naudu atgriest var, kad vien paši vēlās. Slikts apkalpošanas serviss.
Labi uzņēmumi, netur naudu no klienta 14 dienas, bet gan atgriež tai pašā dienā vai vismaz 5 dienu laikā. Šeit strikti pieturās pie šī valsts noteiktām dienām.
Vēlos papildus pieminēt, ka veikalam labāk patīk, ja nauda netiktu pieprasīta, bet gan samainīta pret kādu citu preci jeb saņemt dāvanu karti.
Pievienot komentāru