Butterfly - Klientu serviss puņķu tapu līmenī
Butterfly klientu serviss vispār nav līmenī. Uz vietas veikalā, meitene aiz Letes pat uz tevi nepaskatās, tu ienāc un stāvi kā muļķis ar savu " labdien" un saziņa internetā arī neprofesionāla. Te prece ir pieejama, te nākamā dienā par to pašu pasūtījumu ziņo, ka nav, juceklis.
Komentāri (2)
Ļoti nepieklājīga. Kā vispār viņa var pārdot drēbes, ar tādu
nepieklājību.
Tā tas ir ne tikai veikalā, pasūtot internetveikalā preci, vari rakstīt gan instagramā, gan messengerī, gan whatsapā, gan uz e-pastu tev visur atbild pēc dienas, divām un atbilde parasti ir rakstiet tur vai citur. Ja ir aikavēšanās ar preces piegādi, neviens nepabrīdinās! Kad tā notika pirmo reizi nodomāju, nu kam negadās, atlaides utt., nevar uzspēt, daudz klientu, bet, kad tas atkārtojās otro reizi un 3x ilgāk un vēl neprofesionālāk, tad jau sapratu, ka tā viņiem ir sistēma. Jā, un arī uz ziņām atbild nelaipni. Vienīgi laikam trāpīju 1x uzrakstīt Edijam, tad vismas tur bija teksts, mēs atvainojamies.