Adrese: |
Mūkusalas iela 41b-20, Rīga Latvia - LV-1004 (Biroja adrese) |
---|---|
Tālrunis: | +371 67460399 |
Fakss: | +371 67460299 |
Informācija: | Birojs Daugavpilī: Rīgas iela 68-1a, Daugavpils, LV-5401 Tālrunis: 67797096 E-pasts: [email protected] Darba laiks: 9:00 - 18:00 darba dienās |
Darba laiks: |
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 slēgts slēgts |
Kategorija: | Elektronika un Tehnika • Datori |
Sociālie tīkli: |
ServiceNet - Sūdzības un atsauksmes
ServiceNet - Slikts servis, neprofesionāli darbinieki
Iedevu portatīvo uz garantijas remontu, bija jānomaina ventilators. Darbinieki, mani neinformējot, visu ""iztīrīja"", dators tika atdots ar Fabrikas uzstādījumiem. Neviena saglabāta faila vai programmu. Turklāt, jau nākamajā dienā to atdevu citam uzņēmumam, jo dators neslēdzās ilgi iekšā, pakustinot to, atslēdzās. Tas tika atdots ar sabojātu tastatūras kabeli, pirms tam mēģinot ieskaidrot, ka uz kabeļa pie stiprinājuma ir ticis mitrums. Nebija pieskrūvēta viena eņģe, no 3 skrūvēm nebija...
ServiceNet - Garantijas remonts
Atdevu datoru remontam ar garantiju (akumulators strādāja tikai 20 minūtes, lai gan datoram bija tikai gads). Es atdevu to Lattelecom (Tet) apkalpošanas centrā, bet viņi jau kompānijai ServiceNet. Pēc 2 nedēļām zvanīja meistars un teica, ka akumulators ir miris, un tas nav garantijas gadījums, jo akumulators ir "patērējams" (jautājums Lattelecom kompānijai, kāpēc viņi uzreiz nebrīdināja, ka akumulatoram netiek piemērota garantija, bet nu labi). Remonts maksāja 100 eiro, es atteicos. Lūdza...
ServiceNet - Lēni, nelaipni, neatsaucīgi, vienaldzīgi
Briesmīga klientu apkalpošana, aizvedu tv uz remontu 2as nedēļas meistaram nav laiks apskatīties un atsutīt remonta izmaksas. Kad zvanu uz viņu tel man dod meistara telefonu lai pati runāju ar meistaru. Kad lūdzu iespēju aprunāties ar vadību, šāda iespēja nav. Ja ko gribot, jāsūta epasts. Nevienam neiesaku tur neko labot.
SIA ServiceNet LV - Krāpšana, slikts serviss, klientu ignorēšana
3.septembrī dators atdots remontam (ne garantijas), tas pašas dienas vakarā saņemta tāme remontam, veicam maksājumu, 5.septembrī saņēmu īsziņu, ka pasūtītas detaļas, gaidīšanas laiks 1-2 nedēļas. Pēc nedēļas interesējos vai detaļas ir saņemtas, atbilde - būs līdz nedēļas beigām. 17.septembrī čatā (ir mājas lapā) interesējos atkal, solīja atzvanīt. Pēcpusdienā paziņoja, ka mātes plates (bija jāmaina) vairs neražo, tāpēc remontēt nav iespējams, jāraksta iesniegums lai viņi varētu atmaksāt naudu...
Service Net LV SIA - Nekompetenti darbinieki.
Tika nodots uz maksas remontu laptops, teica, ka jāmaina galvenā plate, lai gan biju pārliecināts, ka vaina tikai barošanas ligzdā. Piedāvāja veikt remontu - 360 eur... Atteicos, samaksāju diagnostikas naudu, iedevu laptopu paziņam, nomainīja ligzdu, viss strādā un paprasīja 20 eur...
SIA ServiceNet LV - Ignorē pieprasījumus
Viņiem mājas lapā ir tāda sadaļa kur var noformēt rezerves daļu pieprasījumu. Aizpildot to uz epastu atnāk apstiprinājums ka pieprasījums ir reģistrēts. Un viss ar to arī beidzas. Nav nekādas atbildes. Tad jautājums kāda velna pēc piedāvāt cilvēkiem pakalpojumu ja reāli pakalpojums nav sniegts un vienkārī tiek ignorēts? !
ServiceNet - Jau 3reizi vedu uz remontu
Dators pats izslēdzas un nevar ieslēgt ,aizvedu uz garantiju ,salaboja pēc mēneša atkal tas pats ,atkal aizvedu paiet mēnesis un atkal izslēdzas un nevar ieslēgt. Jautāju ,kas par vainu ka tik bieži uz ko atbild ,ka mājas pārāk liels mitrums ,Laigan ģimenē ir 3 identiski datori un tikai manējajam ir tādas problēmas , garantija raksta ka maina bateriju ,bet pa telefonu saka ka notīrīja kontaktus baterijai , un apkalpošana briesmīga ,visu laiku īgni datoru pieņēmēji un neatbild uz jautājumiem
ServiceNet - Slikts sevis
Service Net LV ir kaktu kantoris kas nemākt remontet telefonuPrestigio Muze A5 kuru es nodevu TRIS reizes Ar vienu un to pašu vainu.Tāpēc jau rakstu cik tad ilgi var raustit aiz deguna.Skaitās jauns telefons .Telefons ir ražots pagrabā.Jo cilveķi man zvana un nevar normāli sarināties. Ari es nevaru atrast neviena šī iestādes remondarbnicas. Jo telefonu pirku Valmierā RD elektronikas internetveikalā.
ServiceNet - Bojājums
Š.g. 24. - 29. februārī nodevu savu portatīvo datoru uzņēmumam SIA "ServiceNet LV" profilakses remontam. Kad saņēmu preci atpakaļ, vizuāli to aplūkoju uz vietas, taču, neieslēdzot datoru, neievēroju radušos problēmu. Tikai aiznesot mājās un ieslēdzot datoru, ievēroju vizuālu defektu uz datora displeja – neizdzēšamu putekļu svītru. Mēģināju to nekavējoties notīrīt, taču konstatēju, ka defekts ir maniem spēkiem nenotīrāms. Nododot datoru profilakses remonta sākumā, tāda defekta uz displeja...
ServiceNet - Slikts serviss, klienta pasūtīšana tālāk
Vienkārša klienta pasūtīšana, ka tikai nebūtu jāapkalpo jo redz problēmu nav tik viegli atrisināt. Aiznesu pēc garantija printeri epson l355, bet izrādījās, ka uz uzņēmumu īsāks garantijas periods un tas ir beidzies. Saku labi, lai taisa pa maksu, ka problēma neņem foto papīru. Nepagāja ne diena, ka zvana un saka viss ir labi tā tam jābūt, jo specifikācijā rakstīts papīrs no 74 gramiem līdz 90. Foto papīram lielāks vidēji 200 grami. Uz jautājumu kāpēc sākumā bija viss labi un pēc tam nestrādāja...
SERVICENET.LV - Garantijas remonts un rezerves daļas
Pat īsti nezinu ar ko sākt. Pirms gada līzingā iegādājos portatīvo datoru. Viss bija labi, līdz novembrī tas sāka kļūt lēns un visu laiku bremzēja. Nogādāju datoru pie "Servicenet. lv" uz garantijas remontu, jo zināju, ka tā nav mana vaina, ka dators tā dara. Pirms datora nodošanas remontā sazvanījos ar šo kompāniju. Man jautāja par datu saglabāšanu, kurai es protams piekritu. pēc tam izrādās, ka tas ir maksas pakalpojums un ne par to mazāko maksu. Vai tiešām to nevar uzreiz pateikt, ka maksa...
ServiceNet - Samsung datora remonts
Ļoti negodīgs kantoris, ka tik noplēst naudu, atradīs jebkurā gadījumā to. Mana situācija bija tāda, kad pēc 2. remonta jaunam datoram, tika nomainīts cietais disks un atjaunota oriģinālā operētājsistēma, atnesot to mājās, strādāja ļoti lēnu, uzreiz aizvest atpakaļ nebija iespējams, pagāja kāds laiks kamēr aizvedu atpakaļ, un viņi saka kad ir bojāta operētājsistēma, par to prasot 30Eur lai uzliktu par jaunu Win8, kuru iegādājos kopā ar datoru.Čakarētāju kantoris!
ServiceNet SIA - Portatīvo datoru remonts
Labdien!Neiesaku griesties ServiceNet servisa centrā Mukusalas iela41B,Rīga.Nodevu uz diagnostiku portātivu datoru ACCER(bija apliets ar ūdeni), ServiceNet (Mukusalas iela41B,Rīga) darbinieki konstatēja mātes plates bojājumu,bija piedavāts nomainīt mātes plati(285.00EURO).Griezos citā servisa centra ELKOSERVICE(Rīga,Toma iela4)bija piedavātas krietmi zemākas remonta cenas,bet kad nodevu datoru izrādijās kā viss strāda un neko mainīt nevajag.ElkoService darbinieks veica datoru tīrišnu bez maksas(garantijas talons).Esmu ļoti apmierināta.Liels paldies ElkoService darbiniekiem.
ServiceNet - apkalpošanas kvalitāte
Es nesaprotu kādēļ Servicenet vispār piedāvā pakalpojumus pa telefonu, ja 1) neviens neatbild pat pēc 30 min gaidīšanas;2) izmantojot atzvana funkciju, piezvana īpaši īgna un neapmierināta sieviešu kārtas būtne, kas paziņo, ka palīdzēt nevarot un lai es vien zvanot pat to pašu telefonu, kur jau zvanīju;3) tā pati būtne pēc maniem iebildumiem paziņo, ka var jau arī rakstīt, bet daļa šobrīd 25.augustā, atbild uz 18.augusta e-pastiem, tādēļ lai es atbildi tik ātri negaidot. Varbūt nevajag vispār piedāvāt to, ko nevar ndrošināt? Vismaz cilvēkus nekaitinātu.
ServiceNet - Nepieklājīga apkalpošana
Šodien vēlējos nodot remontā savu datoru, bet tā vietā, lai normāli paskaidrotu, kādi papiri vajadzīgi un noskaidrotu visu par garantiju, datoru ieliku atpakaļ somā un devos meklēt citu servisu. SERVICENET sastapos ar ļoti nelaipnu attieksmi, dāma, kas pieņem salūzušos datorus runāja ļoti nepiemērotā un neatdekvātā tonī, nespēja loģiski izskaidrot, kas nepieciešams no manis, kā arī nesakarīgi atbildēja uz visiem maniem jautājmiem. Neiesaku nevienam izmantot SERVICENET, jo šī nebija pirmā reize...
ServiceNet LV - Garantijas remonts
Apkalpošana un attieksme pret klientiem vienkārši atbaidoša, sabojāja visu pozitīvo iespaidu par 1a.lv. Kā oficiālais serviss var nezināt cik maksā remonts .... Telefonam ekrāns ieplīsa esot kabatā, kā rezultātā atteicās strādāt skārienjūtīgais ekrāns . Aizvedot uz garantijas remontu tika pateikts, ka mana vaina un garantija uz visu telefonu ir atcelta, kad tika jautāts par remonta izmaksām tika sauktas cenas amplitūdā no 80-160 Euro + pieprasītas diagnostikas izmaksas 17 Euro - apsurdi likā...
ServiceNet - serviss
Preteklīgas apkalpošanas kompānijas laikam vairs nemēdz būt kā tikai šie.Netiek galā ar labošanu,māna klientus un blefo,pie reizes arī pabojā klienta īpašumu.Protams ,ka to viņi nekad neatzīst.Nav saprotams tāds fakts - kāpēc LV ir tikai šī servisa kompānija?! Būtu tādiem konkurence tad sie jau sen būtu bankrotējuši.Viennozīmīgi,ka tehniku labāk ir dot kādam apzinīgam un kārtīgam meistaram,nevis Servicenetam LV !
SIA ServiceNet LV - Garantijas remonts
Nopirku EURONICSa datoru Toshiba. Gadu stradajis bez problemam. Viena diena vienkarsi neiesledzas. Aiznesu to remonta centra, ka to prasijis EURONICS. Meistars pec kada laika zvana un saka ka vajag mainit cieto disku (HDD), un ka tas ir garantijas darbs un ka vini pasutis un uzstadis jaunu. Pec Ziemassvetkiem sanemu iszinu ka varu iet pakal. Nu ja, stav it ka jauns cietais, bet datus jau neviens man atpakal neatdos un Windows ari nebus! Nu labi. Iesu tuvaka centra uzstadisu Windows. Bet pec...
ServiceNet - dators
man bija līdzīgi,nodevu datoru garantijas remontā jo raustījās ekrāns,pēc kāda laika datoru saņēmu ar tādām pašā sūdzībām kā nodevu.Kad viņi sazinājās ar mani tad teica ka interesanti,jo servisā nekā tamlīdzīga neesot novērojuši,nesaprotot kāpēc pie manis mājās tas ekrāns raustās.Nu tā vēl jo projām atrodas garantijas remontā.
SERVICENET.LV - briesmīga attieksme pret klientu un meli
Neiesaku nekad un nevienam kaut ko pasūtīt kantorī ar nosaukumu servicenet.lv Manam Acer datoram saplīsa ventilators, veicu pasūtījumu, samaksāju naudu. Man teica, ka "prece būšot 1-2 nedēļu laikā, ja prece ir noliktavā". Pagāja divas nedēļas, zvanīju, teica, ka preces vēl neesot uz vietas, bet uz pastu pienākusi, tur mēdzot būt problēmas un tā. Nu, ok. Zvanīju pirmdien, otrdien, trešdien... Preces joprojām nebija. Beigās man pēc jau diezgan neatlaidīgiem lūgumiem sniegt informāciju, kad...