SERVICENET.LV - Garantijas remonts un rezerves daļas
Pat īsti nezinu ar ko sākt. Pirms gada līzingā iegādājos portatīvo datoru. Viss bija labi, līdz novembrī tas sāka kļūt lēns un visu laiku bremzēja. Nogādāju datoru pie "Servicenet. lv" uz garantijas remontu, jo zināju, ka tā nav mana vaina, ka dators tā dara. Pirms datora nodošanas remontā sazvanījos ar šo kompāniju. Man jautāja par datu saglabāšanu, kurai es protams piekritu. pēc tam izrādās, ka tas ir maksas pakalpojums un ne par to mazāko maksu. Vai tiešām to nevar uzreiz pateikt, ka maksas pakalpojums? Būtu to zinājusi, tad pati būtu iepriekš datus saglabājusi. Rezultātā man atveda atpakaļ datoru sataisītu(itkā jauns cietas disks), bet pilnīgi tukšu-bez datiem, bez OS, bez nekā. Galu galā atkal jāmeklē kāds, kas uzinstalē OS un par to vēl atsevišķi jāmaksā. Ar to jau visi "prieki" nebeidzās. Pēc nepilni divi mēneši dators sāka rūkt skaļāk par jebkuru veco stacionāro datoru. Tas bija neizturami! Lai kaut mirkli būtu no tā visa klusums, iedomājos datoru izslēgt. Kad atkal to slēdzu iekšā man parāda, ka vairs nav OS. Biju nokaitināta un nesaprašanā, kas notiek. Atkal sazvanījos ar "Servicenet.lv" un nodevu datoru remontā(protams, garantijas). Izrādās, ka ventilatora defekts un atkal cietais disks beigts(ielika taču pirms tam jaunu). Rodas jautājums, kādas rezerves daļas tad viņi tur lieto(sāku šaubīties, ka jaunas) un kā tad viņi pārbauda tos datorus, ja iepriekš neievēroja ventilatora defektu? Galu galā man atkal atveda tukšu datoru, kā iepriekš. Atkal izdevumi, lai uzinstalētu OS un tā kā man par internetu ir jāmaksā fiksēta mēneša maksa par internetu, bet man dators reāli nedarbojas, tātad netiek lietots arī internets. Atkal jāmaksā reāli ne par ko, jo internetu taču nelietoju. Ja godīgi, tad esmu patiešām ļoti neapmierināta ar "Servicenet.lv" sniegtajiem pakalpojumiem un to kvalitāti. Tās ir pilnīgas šausmas. Un attieksme kā tāda ir pilnīgi šausmīga- nekādas izpratnes vai sapratnes. Par šo visu informēju arī firmu no kuras iegādājos datoru un arī viņi sākas apdomāt to, vai turpināt sadarbību ar šo servisa kompāniju, kas tā reāli piekrāpj savus klientus ar bojātām detaļām, kaut apgalvo, ka tās ir jaunas.
Komentāri (5)
Izdevīgāk būtu griezties laikam pie privātā nekā garantijas remontā. Es par 25 - 30 eiro (maksimums) pārinstalētu jaunu OS, kā arī norādītu, kādu cieto disku jauno nopirkt (domāju, ka šis pilnībā derētu - http://www.1a.lv/datoru_komponentes/cietie_diski_mobile/western_digital_black_500gb_7200rpm_sata3_16mb_wd5000bpkx )
Nebūtu tik lēti, bet noteikti nevajadzētu būt problēmām pēc tam Rezultātā ap 80 eiro, toties nekādu bažu pēc tam.
Bieža kļūda ir tāda, ka datoru lietotāji paši nezina, kas datoram var būt par problēmu. Nesen aizgāju pie radiniekiem apskatīties datoru, kam grasījās saukt servisa veci. Izrādījās, ka tur RAM modulis bija izlecis no vietas (2 sekunžu laikā ieliku atpakaļ un dators sāka strādāt). Servisnieks vazātos ap datoru stundu vai divas, beigās pateiktu kādu 40 - 50 eiro rēķinu par vienu pirksta kustību...
macbeton, es kaut ko no datoriem saprotu un zināju to, ka tā "bremzēšana" bija cietā diska vaina nevis tas, ka dators būtu aizdirsts.
Kā neapskaužu neviena servisa darbu, kad jāapkalpo debili klienti!
mazā oga, paņem, ar ārā, un izdari to ko tev ir pienākums izdarīt - izlasi garantijas noteikumus un iegaumē kā divi reiz divi, ka visa tava programmatūra ko tu uz sava datora lieto, tai skaitā pirātiskā ko tu zodz, tā nekādi neiet zem datora ražotāja garantijas. Par tavām porno filmām un zagto mp3 kolekciju ko glabā uz datora cietā arī neviens izņemot tevi nav atbildīgs. Ja ar to kas jādara, tad tas jādara pašai, vai pa naudu. Ja neesi duma, pati izdarīsi. Ja prāta nepietiek, tad dari pa naudu. Servisam ar to nav nekāda sakara.
Hmm.
Šitais ir vispār ģeniāli! "Rodas jautājums, kādas rezerves daļas tad viņi tur lieto(sāku šaubīties, ka jaunas) un kā tad viņi pārbauda tos datorus, ja iepriekš neievēroja ventilatora defektu?". Laikam jābūt īpaši gudram lai nesaprastu, kādas detaļas serviss lieto garantijas remontos. Garantijas detaļas lieto tādas, kādas sūta ražotājs - runa tak iet par garantijas remontu. Vai arī tu domāji, ka serviss iet uz veikalu un pa savu naudu pērk tās? Ja nepatīk detaļu kvalitāte, tak uzraksti jautājumu ražotājam, lai pasaka kādas detaļas tavā datorā saliek.
Par ventilatoru arī vareni! Kur tu, aita, biji pirms diviem mēnešiem? Vai ventilators nerūca? Vai tev liekas ka tai servisos kādi zīlnieki strādā, kas paredzēs, ka tavas miskastes ventilators pēc diviem mēnešiem nobeigsies?
Bāc, ka kaitina šitādas sūdzības kas ne izdi*stas ogas nav vērtas! Oga, tas tavs pārdevējs var skriet pret vēju ja viņam nepatīk šī servisa darbs. No datoriem viņi šķiet ka pa garantiju neapkalpo tikai ābolus un Dell. Visiem pārējiem viņiem ir ražotāju pilnvarojumi, cik var redzēt no viņu mājas lapas. Pie vienas vietas kas ir pārdevējs, jo viņiem ar pārdevējiem nav nekādas saistības. Viņi ir ražotāju, laikam pareizi saukt autorizētais serviss. Un cik es pats esmu saskāries ar viņu darbu, man nav bijušas pretenzijas ne pret kvalitāti ne pret attieksmi. Ja nu vienīgi cenas. Ar viņiem nevar sarunāt neko pa melno. Viss ar visiem nodokļiem, līdz ar to dārgi.
karulisu, tu tak izlasi ko komentē! sūdzībniece raksta par garantijas remontu, un tu te spriedelē kas būtu lētāk! Pa garantiju ne par disku ne par tā maiņu nav jāmaksā ne centa! Ku-kū, vecīt! Pavasaris! Neguli!
Starp citu, servisā, kad maina cieto disku, ja no ražotāja bijis windows, tad pēc cietā maiņas tas tiek uzstādīts, to man paskaidroja, kad es biju servisā ar savu datoru vēl pirms cik gadiem. Ja sūdzībniecei tas nav izdarīts, tad jau šī lieto zagtu windowsu, tāpēc šai nekas nav uzinstalēts.
kreditorsPG... ne visi tomēr zina, kā tas darbojas un kā notiek remonts un tāpēc ir šāds secinājums un tāpēc cilvēks šeit arī raksta.
Rezumējot KreditorsPG ierakstu:
Serviss pats nepērk rezerves daļas veikalos. JA ražotājs, piemēram ASUS, ir datoram paredzējis pašu vienkāršāko un pasaulē lētāko cieto disku ielikt, tad serviss neko citu nevar ielikt. Viņi ņem bojāto disku ārā un ieliek jaunu Vienkāršāko un Pasaulē lētāko cieto disku. Līdz ar to problēma atrisināta īslaicīgi.. protams kad problēma var parādīties atkal ātri ar cieto disku. Un tā divus gadus.
L'idz ar to servisu nevar vainot. Ir jāvaino ražotājs, kurš nav pielicis roku pie kvalitatīvām komponentēm datorā. Taču gribu atzīmēt, kad praktiski visi ražotāji izmanto gandrīz vienas un tās pašas detaļas.. atšķiras izskats un nosaukums datoram.
Negribētu piekrist, kad Serviss nav teicis par maksas pakalpojumu. Esmu strādājis ar viņiem 7 gadus, Gan pats esmu bijis klients, gan citu vietā vedis datoru. NAv man tur neviena pazīstama cilvēka. Ja bijusi problēma ar cieto disku vienmēr ir minēts, ka par maksu var veikt datu kopija saglabāšanu. Administratoru meitenes nemainās tur tik bieži, kad kāda pēkšņi to nezinātu. Vienīgi ja jums zvanīja kāds jauns tehniķis!!
Un nemaz tik dārga nav datu saglabāšana kā Latos maksāja šo summu, tā tagad Euro.. nekas nav mainījies :)
PAr nelegālo Windows arī Servicnet vajadzēja kaut ko teikt. Dīvaini, kad nav teikts. Pēc idejas varēja atteikt garantiju un novelt vainu, kad pats nelegālais Windows visu sačakarējis, bet ja viņi to nodzēsuši, tad viss pareizi. Kāpēc lai liktu atpakaļ.
Ja būtu oficiāls Windows, tad gan pēc servisa Windows būtu svaigs.
Tātad, nezināšana nav iemesls, lai uzsprāgtu dusmās un šī būtu tā pirmā vieta, kur to publicēt.
Visiem kā viens iesaku vispirms apmeklēt autorizēto servisu vai arī kopā kādu datora speciālistu (tiešām speciālistu nevis gurķi, kuru arī netrūkst) uz servisu. Lai ir kas atbalstītu un izskaidrotu...