ServiceNet - Nepieklājīga apkalpošana
Šodien vēlējos nodot remontā savu datoru, bet tā vietā, lai normāli paskaidrotu, kādi papiri vajadzīgi un noskaidrotu visu par garantiju, datoru ieliku atpakaļ somā un devos meklēt citu servisu. SERVICENET sastapos ar ļoti nelaipnu attieksmi, dāma, kas pieņem salūzušos datorus runāja ļoti nepiemērotā un neatdekvātā tonī, nespēja loģiski izskaidrot, kas nepieciešams no manis, kā arī nesakarīgi atbildēja uz visiem maniem jautājmiem. Neiesaku nevienam izmantot SERVICENET, jo šī nebija pirmā reize, kad konkrētajai kundzei nebija labs gatrastāvoklis un to viņa izgāž pret klientiem. Kā arī ieprieks labotais (šajā paša vietā) salūza pēc dažam dienām.
Komentāri (2)
Galvenais atrast vienu vaininieku uz kura tad novelt visas savas problēmas, ne? Neticu!
Man arī šķiet, ka nebiji īstā vietā.
Ja nekļūdos gadiem tur strādā normālas dāmas. Cik atminos ir bijušas laipnas, pat man kad 9gadu laikā tomēr vajadzēja datoru nest uz servisu.
Cik zinu tad vienīgais autorizētais centrs, kurš pieņem datortehnikas iekārtas, kurus autorizējuši ražotāji. Ko tu man stāsti kad ir cits serviss. Cits servis varētu būt lietuvā. Vēl cits pieņem tikai Dell. Pieņemu ka citi ir kaku kantori.
Iegaumē: ja ir garantija tad vajadzīgs ir pirkuma dokuments Čeks/ pavadzīme vai kaut kāds pieņemšanas nodošanas akts. Garantijas talons datoram nav obligāts.
Sīkāk vari palasīt te: pirktletak.blogspot.com