Adrese: |
Meistaru iela 1 Ķekava Ķekavas nov. Latvia - LV-1076 (Valdlauči) |
---|---|
Tālrunis: | +371 26668777 |
Fakss: | +371 67215335 |
Darba laiks: |
9:00 - 17:00
9:00 - 17:00 9:00 - 17:00 9:00 - 17:00 9:00 - 17:00 slēgts slēgts |
Kategorija: | Bizness / Finanses • Bankas |
Sociālie tīkli: |
SEB Banka - Sūdzības un atsauksmes
SEB Banka - Nekompetence
Mana deklarētā dzīves vieta ir valsts, kur pēc likumdošanas nav ienākumu nodokļa. Seb banka atsūtīja lūgumu atjaunot deklarētās adreses detaļas, ko es veiksmīgi izdarīju. Neilgi pēc tā, mans konts tika slēgts. Atbilde zvanot uz banku bija šāda: "nav ievadīts nodokļu maksātāja numurs un līdz ar to tika pieņemts lēmums slēgt kontu. " argumentējot, ka valstī nav ienākumu nodoklis reakcija no bankas pārstāvēs bija šāda: "kā tas ir iespējams? Nevar būt. " lai atrisinātu problēmu man fiziski...
SEB Banka - Обман, плохой сервис
Я Александра Авдюкевича 061233 - делала перевод с банка Seb на банк Seb. Я ошиблась с адресатом когда увидела ошибку ку-ку тут же воспользовалась их функции возврата за это с меня взяли комиссию 20 евро. Я даже связалась. С человеком которому нечаянно отправила свои деньги человек был согласен их отправить назад от что в принципе. По его словам как он и сделал. Когда я связалась с банком. Мне начали грубо говоря морочить голову я пыталась объяснить что я договорилась с адресатом. И вот уже...
SEB Banka - Lai klientiem neērtāk
Man ir kredītkarte ar kredītlimitu, ko reizi pa reizei izmantoju. Kad rodas iespēja, iemaksāju kontā naudu, lai nebūt jāmaksā procenti. Līdz šim viss bijis kārtībā. Pirms mēneša iemaksāju kontā visu trūkstošo summu, bet liels bija mans pārsteigums, kad pēc 2 nedēļām banka atkal piestādīja procentus par neatmaksātu kredītlimitu. Bankas pārstāves vēstulē paziņoja, ka ieskaitījums kredītkartes kontā nenodrošinot kredītlimita atmaksu, un ieteica doties uz Ibankas sadaļu, kādas man nemaz nav. Tagad...
SEB Banka - Nekompetence
Februārī SEB norakstīja no kredītkartes EUR 64. Pēc informācijas pieprasījuma internetbankā, SEB konsultants paskaidroja, ka tas ir maksājums par darījumu ar kredītkarti, kas noticis 2019. (!) gadā; ar kredītkarti, kas jau ir sēn slēgta. Pēc papildinformācijas pieprasīšanas (jo internetbankā nav pieejami dati par darījumiem ar slēgtajām kredītkartēm), tiku informēts, ka 1) MasterCard noteikumi paredz maksimums vienu mēnesi kopš naudas rezervācijas, lai to norakstītu no konta un 2) es varu šo...
SEB Banka - Ignoresana
es esmu SEB bankas klients 10 gadus . Tagad covid 19 laika pieteicos uz konsultāciju filiale bet man atteica Kuldiga. Ka lai atjauno I banku un SMS bankas kontus bez SEB darbinieka? Nezinu ko man darīt. Man SMS banka nav jau pāris gadus bet maksa par to tiek piemērota. Internet banka arī man nav tik pat ilgi. KO MAN DARIT COVID 19 LAIKA?
SEB Banka - Maldināšana un krāpniecība!
Neiesaku izmantot šo banku, Seb Banka! Ņem nost no konta naudu par pakalpojumiem, kurus jūs neesat darījuši! Respektīvi ja jums kondu nobloķē kredītu piedzinēji kā piemēram daina priedniece, tad neskaitot to summu, kuru Seb pārskaita dainai pridniecei, Seb no tā paša konta noņem 10.00eur par pakalpojuma sniegšanu bez jūsu apziņošanas! Respektīvi trešā persona pridniece noņem naudu ar tiesas rīkojumu, bet Seb kā cetpurtā persona noņem jums nost vēl 10.00 euro, un neuzkata par pienākumu jūs pat informēt! Silti neiesaku šo Seb banku, kā arī neiesaku vispār izmantot zviedru banku pakalpojumus!
SEB Banka - Bet naudas man kontā nav
Bankomātā ieliku savu pēdējo naudu lai nomaksātu atlikušos rēķinus un atstātu iztikai vel naudu. Bankomāts norija naudu bet karti atdeva. Banka kategoriski atsakās segt radušos zaudējumus un jāgaida mēnesis lai iespējams tiktu atskaitīta nauda atpakaļ. Bankomāts strādā, ir staisīts, bet naudas man kontā nav! Vnk pretīga banka! Bankai nospļauties uz saviem klientiem!
SEB Banka - Bojāta banknote
Seb bankas bankomāts izdeva pilnībā pārplēstu banknoti... Kur iet ko darīt? !? Pazvanu uz seb banku, izstāstu... Lieta tāda, izdeva jūsu bankomāts, Siguldā, vidus ielā... Pilnībā bojātu banknoti. Ko darīt utt... Tā un šitā, bojātas banknotes maina tikai Latvijas banka-es gandrīz apsēdos.. Principā, iesmērē tev beigtu banknoti un paziņo, ka atpakaļ nepieņems ... Norunāju kādas 10 min, sapratu-bezcerīga saruna... Tikai vispārīgas frāzes.. Principā, ja es stāstītu par kaimiņa kaķi, atbilde...
SEB Banka - Krāpšana
Seb bankas kredītu atgūšanas nodaļa uz viltota dokumenta pamatā ierosināja civillietu 2013. Gada 4. Februārī pret intu bušu. Lietā nr. 3-12/4240/9 2009.G ir viltots dokuments un ieraksts par to ka aizdevums izmaksāts trim cilvēkiem. Patiesība tas bija Kristīnas Šarapovas pārkreditācija. Informāciju par Kristīnas Šarapovas pārkreditāciju saņēmu augustā 2018.Gada sarunājoties ar valēriju andrejevu dz. 1953.Gada pa telefonu. Iesniegt man dokumentu par Kristīnas Šarapovas pārkreditāciju Valērij...
SEB Banka - Rupji stādnieki
Nesen zvanīju SEB, lai gūtu atbildi uz pāris man svarīgiem jautājumiem, sieviete ar kuru mani savienoja praktiski uz mani bļāva un vairākas reizes man pārmeta ka es viņā neklausoties un neko nedzirdu. Šausmīga banka, mocos ar to tikai dēļ tā lai palīdzētu savam gados vecajam radiniekam, kuram pašam nav iespēja sazināties ar banku. Nav kam pat pieteikt sūdzību un pateikt, ka darbinieki uzvedās ārpus jebkādām normas robežām, jo paceļ tās pašas agresīvās un nekompetentās bļaures.
SEB Banka - slikts serviss
Ļoti nelaipna darbiniece zvanu centrā strādā! Uzbrūkoši naidīgas atbildes uz maniem uzdotajiem jautājumiem. Vienkārši vēlējos lai atbloķē internetbanku jo ilgstoši nebija vajadzība izmantot, man vēl brauc augumā tad kur pēkšņi radusies vajadzība? Kas tie par jautājumiem vispār? Interesēties uz cik bankas kontiem man stāv nauda ir ok? Un pateikt, ka gaidiet kamēr beigsies vīruss Latvijā un tad zvaniet ir ok atbilde? Esmu šokēta un jāsāk skaidroties kāpēc man vispār ir vajadzīgs bankas kont...
SEB Banka - Nekompetenti darbinieki, slikts serviss
Biju bankas filiālē, lai atceltu nekorekti noformētu līgumu, kurā bija nepareizi norādīti personas dati. Atvainošanās netika sniegta. Bankas darbiniece rupji atbildēja, ka vārdam un uzvārdam nav nekādas nozīmes līgumā, jo svarīgs ir tikai personas kods. Kā es varu lamāties, un kā visi klienti bankā lamājas, un tas viņiem ir vienalga.
SEB Banka - Skikts serviss
Esmu ļoti vīlies bankas darba laikos un apkalpošana ir gausām lēna šobrīd rindā vairāk kā 10 cilvēku un 30 min laikā ir apkalpoti tikai 2 personas. Labāk tad būtu braucis uz Rīgu vai kādu citu vietu. Banka strādā 3 reizes nedēļā un viņiem liekas ka tas ir normāli ka tev bankā jāpavada vairāk kā 3 stundas Liels paldies! Urrrraaaaa
SEB Banka - Kodu kalkulatora izmaksas
Seb bankas kodu kalkulatori ir labs ienākumu avots bankai. Lieta sekojoša, lai dabūtu kodu kalkulatoru jāšķiras no € 9, kas manuprāt ir neadekvāta summa, par kaut kādu ķīniešu mēslu, kuram pašizmaksa visticamāk nemaz nesasniedz € 1. Bankai šadu aparātu būtu jāizsniedz par brīvu, lai piesaistītu klientu. Otra lieta ja nu sanāk nobloķēt šo brīnumu, atkal jāmaksā €9 jo atbloķēt nevarot. Ja beigsies baterija šim agregātam atkal jāmaksā. Vai tiešām banka ir tik nabadzīga ka nevar pat klientiem...
SEB Banka - Apkalpošana
Diemžēl jau tā lielajām komisijas maksam, šī banka izceļas arī ar nelaipnu apkalpošanu. Neko nevar paskaidrot, ilgi jāgaida rindā, neko piedāvāt nevar, komisijas maksas par bankas termināli ir ļoti augstas un varētu turpināt tādā garā. Diemžēl būs jāparceļas uz kādu citu banku pavisam drīz, citādi šie nosacījumi un attieksme no šīs bankas kļūst ļoti nepatīkami.
SEB Banka - slikts serviss
Esmu Biruta und manu mammu sauc Vija. Mees abas esam SEB Bankas klientes. Stasts ir par pensionari, kas nedzivo pilseta blakus SEB Bankas filialei, bet tuvaka SEB bankas flilale ir 40 km. Veselibas stavoklis nelauj diemzel izbraukat so attalumu ar autobusu, vieglais auto nav un virs ir 1.grupas invalids, kas gul uz gultas. Tatad majas atstat vienu pasu nedrikst un nevar. Tas ir iss ieskats klientes privataja situacija. Es dzivoju 2000 km attaluma no SEB bankas filiales. Domaju, ka ar to...
SEB Banka - Bankas attieksme pret klientiem
2019 gada 23 septembrī vēlējos no bankas bankomāta izņemt naudu 40 eur, karti apēda un parāda, ka šī karte ir nelikumīga. Braucu skaidrot uz vietas, izrādās ja 3 mēneši algas kontā nauda neienāk tad karti anulē un jauna atkal jāņem ārā un jāmaksā nauda. Kontā bij ari ieskaitīta nauda no privātpersonas 2000 eur par zemes pirkšanu, bankā uzreiz jāatskaitās kur ņēmi šo naudu, sajūta ka būtu kādu apzadzis. Jautāju vai varu izņemt visu naudu 2040 eur skaidrā, atbilde šeit nevar tikai daugavpilī...
SEB Banka - Komisijas
Diemzel pametu šo banku, nenormālas komisijas. Gan par ikmēneša konta izmantošanu, gan bankas terminālu. Viena no dārgākajām Latvijā. Klientu serviss arī varētu strādāt ātrāk un problēmas risināt ar klientu dinamiskāk. Jebkurā ziņā diemžēl jāsecina, ka SEB kļuvusi par visnotaļ dārgu banku no pakalpojuma viedokļa maziem un vidējiem uzņēmumiem, diemžēl.
SEB Banka - Nekompetence
Līdz šim neesmu saskārusies ar tik iedomīgu un augstprātīgu banku. Jeb varbūt nekompetentu? Šī banka - SEB banka - bija spējīga atteikt pensionāram atvērt pensijas kontu tikai tāpēc, ka viņš godīgi atbildēja, ka viņam esot konts vēl vienā bankā. Vai tas var būt iemesls atteikt konta atvēšanu? Citu noziegumu šim cilvēkam nav. Visā pasaulē cilvēki glabā naudu dažādās bankās, jo reizēm sanāk, ka bankas bankrotē jeb pārstāj savu darbību. It sevišķi jau Latvijā, kur īsā laika periodā darbību...
SEB Banka - отличный сервис
В моем случае обошлось и буду сотрудничать и впредь с банком, до этого 15 лет все устраивало, оказалось просто один новый человек из персонала показал себя с плохой стороны. От банка получил извинения после отправки жалобы по электронной почты. Поэтому буду и дальше работать с этим банком!