SEB Banka - slikts serviss
Esmu Biruta und manu mammu sauc Vija. Mees abas esam SEB Bankas klientes. Stasts ir par pensionari, kas nedzivo pilseta blakus SEB Bankas filialei, bet tuvaka SEB bankas flilale ir 40 km. Veselibas stavoklis nelauj diemzel izbraukat so attalumu ar autobusu, vieglais auto nav un virs ir 1.grupas invalids, kas gul uz gultas. Tatad majas atstat vienu pasu nedrikst un nevar. Tas ir iss ieskats klientes privataja situacija.
Es dzivoju 2000 km attaluma no SEB bankas filiales. Domaju, ka ar to pietiek, lai saprastu, ka nevaru kuru katru bridi aiziet uz SEB Bankas filiali.
Bet vasara biju es personigi Jusu filiale Daugavpili un meginaju atrast risinajumu problemai, kas noteikti skar daudzus pensionarus un proti, kodu kalkulators, kuru pat es bez brillem un ar taisniem pirkstiem nespeju apkalpot. Risinajums mums netika piedavats. Veel vairak, - darbiniece bija tik nekompetenta, ka nespeja mums sniegt tik svarigu informaciju, ka musu mazais kodu Digipass 270 ir noblokets un, ja velamies to lietot, tad noteikti ir jaatbloke, bet klusejot, atlaida mus.
Ta mana mamma tika atstata bez internetbankas, jo majas vina vairs neko nevareja izdarit un es nebiju klat, lai veretu palidzet un atrisinat so jautajumu, un atkartoti doties uz SEB Bankas filiali.
Tad es uzzinaju, ka nu beidzot tiek piedavats kaut cik lielaks kodu kalkulators Digipass 260. Diemzel bankas darbinieki nepiedavaja nekadu risinajumu, lai mana mamma varetu lietot internetbanku. Vieniga atbilde, ko sanemam no darbiniekiem bija, ka jabrauc uz filiali, kas mania mammai augstak mineto iemeslu del nav iespejams. Meklejam riasinajumu pasi un jautajam bankas darbiniekiem, vai ir iespejama kodu kalkulatora izsniegsanu ar pilnvaru. Teoretiski ir, bet prakstiski bija savadak, un proti,
1. Pilnvaras izmaksas pie notara pieci eiro
2. Musu pilvarotais ieguldija savu laiku un lidzeklus, lai aizbrauktu uz 40 km talo filiali
3. Gaidisanas laiks SEB Bankas filiale sastadija 2 stundas
4. Pilnvara netika akcepteta un kodu kalkulators netika izsniegts.
Vai Jus segsiet sos arkartas izdevumus manai mammai (nemaz nerunajot par veselibai raditajiem kaitejumiem), tikai materialos zaudejumus? Kapec nav iespejams izsutit pa pastu uz klienta noradito adresi? Vai SEB Bankas darbiniekiem netiek apmacits piedavat klientiem problemas risinajumu uz vietas un iejusanos klienta situacija?
Loti gaidisu Jusu atbildi. Novelu laut bankas darbiniekim bus radosakiem problemu risinasana un pretimnakosiem. Ar cienu Biruta
Komentāri (25)
2000 km attālumā? Kur tad Tu, Birutiņ, dzīvo? Uz Marsa?
Eiropa, eiropa, Janiit
"es bez brillem un ar taisniem pirkstiem nespeju apkalpot"
Tas bija mājiens, ka pensionāri ir briļļaini un ar līkiem pirkstiem? Neliete
Tas bija majiens, ka kodu kalkulators Digipass 270 nav kartiba. Ja tu veelies tur kaut ko citu atsifreet, tad luudzu
Pensionāriem ar kustību traucējumiem ir jāuztic pensijas piegāde pastam!
un kaa pensionari nomaksaa savus rekinus?
Rēķinus tagad pat lielveikalā var nomaksāt nu nezinu ka laukos varbut tur tadu veikalu vispar nav
kaut kā jau tie pensionāri tiek galā, tātad nav tik bezcerīgi
kam tad internetbanka? visa pasaule darbojas un ari pensionari tiek gala, jo neviens neliek skerslus cela, bet megina palidzet un atbalstit, nevis nogremdet cilveku
Neticas ka nav neviena risinājuma ta nu nevar but.Jamaina tad banka nezinu ir tak bez Seb bankas citas .Tiešām jabrīnas lasot so visu ka cilvēks nevar rast risinājumu.Swedbanka tadu problemu gan nav .
risinajumu var rast, ir tikai jamekle, un saja gadijuma bankas darbinieki neatbalsta nevienu piedavato variantu. Bankas nomaina saja gadijuma nelidzes, jo tik tiesam dzivojam laukos un attalums nemazinasies. Par katru darijumu uz bankas filiali neaizskriesi
Aprūpēju mājās gulošu 1 grupas invalīdu/pensionāru. Viņš pat nesaprot - ko nozīmē internets un internetbanka!
Un Seb banka viņu informēja, par to kodu kalkulatoru internetbankā - vēstulē. Pr ko cilvēks uzzināja tikai tad, kad izziņa uz trūcigajiem bija vajadzīga! BANKAS DARBINIEKI IR - VIENKĀRŠI NEKOMPETENTI. Viņi nav ieinteresēti risināt situāciju. Jebkura atbilde ir pēc apamācību grāmatas. Mums ieteica notāru izsaukt. Rīgā tas ir no 80 eur. Jeb griezties bāriņtiesā ar sūdzību! Trūkst burtu komentāriem!
ĻOTI ĻOTI nožēloju, ka radinieki atrada iespēju, kā šo gulošo aizvest uz banku. Nepaspēju vienoties ar TV. Tas būtu labs šovs! Tā ir bankas patvaļa. Un tas Ķīnā ražotais kodu kalkulātors , tiešām ir NEATSVERAMS DROŠĪBAS ATRIBŪTS.
Skumji ir tas, ka viss tas progresē jebkurā institūcijā, un skar jebkuru no mums. Tu pat nezini, ka tev tiek info nosūtīts...izveido jaunu vietni...un uz priekšu.
Un Swedbanka...arī nopelnīja neslikti, (es domāju) uz šiem Ķīnas štruntiem. Mums izrādijās bojāts...un jāpiemaksā bija, lai mainītu.
Rodas jautājums kāpēc CITADELE ir atstājusi mazos plastikāta gabaliņus, un atzīst tos par derīgiem...un manu drošību neapdraudošiem?
Pasts piedava sadu iespeju, bet ir jamaksa komisijas nauda 4 eiro apmera. Ja piemeram, ir jaapmaksa 5 rekini, tad 20 eiro ir prom :) bet pastu slegs tuvakaja laika ari ciet.
Tiesi ta - KAUT KAA jau tiek gala. Tapec nav vel vairak cilveki japazemo un janirgajas par viniem, bet gan jarisina problemas un jabut atsaucigakiem
Tad ir jāgriežas pie Bankas direktora rakstiski.Ir ari citi dienesti zinu ka Bez Tabu ari varetu atrak so lietu atrisinat daudzi uz so raidijumu raksta un zvana ja ir kas ar ko nevar tikt gala.
pirmkārt varētu tikt galā ar jūsu pareizeakstību
nu gan sasmejos :) :) :) Domataj, problema ir cita saja gadijuma
* rakstību
SEB bankas darbiniecei 2xreizes jautaju, kadam jabut pilnvaras tekstam. Atbilde bija: "Nu jaaiet pie notara, Notars uzrakstis."
Tad sanāk ,ka tagad gribi izspiest šeit bezmaksas konsultāciju?
Vismaz pēc šīs visas garās sarakstes varētu tā spriest. Cik gan daudz laika šeit jau esi patērējusi šai sūdzībai un komentāriem. Protams, visur vajadzīgas pilnvaras vai šajā gadījumā , ja cilvēks nav spējīgs veikt tos ikmēneša maksājumus, tad vismaz , lai to viņa vietā var izdarīt kāds cits pilnvarotais. Un tas ne kādi nav viegls process, tas tev nebūs uzrakstīt sūdzību šeit. Zvani, meklē, darbojies.. patreiz izskatās ,ka konkrētais vecais cilvēks jau ir aizgājis otrajā plānā, bet lien ārā tikai stūrgalvīgi principi.
Nezinu, kadus principus tu seit saskati. Pirmam kartam iet par Seb Bankas darbinieku gatavibu un prasmi palidzet klientam atrisinat situaciju, un nevis vienaldzigi ignoret Klientu. Serviss!
Tad uzrakstiet sūdzību vadībai kur ir problēma ? Atlaidīs tos darbiniekus tad varbūt Jūs būsiet gandarīta.Ja grib ko atrisināt tad to dara bet šāda rakstīšanās nu neko neatrisinās to nu es zinu 100%
Protams, ka pirmam kartam griezos banka. Veel gaidu atbildi uz savu sudzibu (atbilde busot 5 darba dienu laika). Manuprat, si problema loti vienkarsi atrisinama, izsutot jauno kodu kalkulatoru ar lielakajam pogam pa pastu.
Kas ar to Seb banku ir? atkal normāli nestrādā ibanka. Tiešām ir tik grūti visu normāli sataisīt?
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību
Я понял, что уже сотрудников погнали отмазывать этот блохастый банка, или всё-таки спецы подтянулись, то-то никого в филиалах не найдёшь