www.sudzibas.lv SEB Banka Apkalpošana

SEB Banka - Apkalpošana

Diemžēl jau tā lielajām komisijas maksam, šī banka izceļas arī ar nelaipnu apkalpošanu. Neko nevar paskaidrot, ilgi jāgaida rindā, neko piedāvāt nevar, komisijas maksas par bankas termināli ir ļoti augstas un varētu turpināt tādā garā. Diemžēl būs jāparceļas uz kādu citu banku pavisam drīz, citādi šie nosacījumi un attieksme no šīs bankas kļūst ļoti nepatīkami.

08.10.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

K

Komentāri (1)

Pacco_al 08.10.2019

Domā, ka piķo katru mēnesi par POS termināla īri un % no darījuma, tad tagad visiem tev kājās jāklanās un sarkanais paklājs pie durvīm jāizklāj.
Atklāšu tev noslēpumu - visi klienti tiek segmentēti pēc ienesīguma un svarīguma un "īpašiem" klientiem ir savi menedžeri pie kuriet tie kārto savas lietas un kuri pat brauc pie viņiem uz uzņēmu, ja tev nav šāda statusa, tas nekas īpašs bankas skatījumā neesi, tāpēc droši var cirst taisni uz "citu banku" un čakarēt viņiem tur smadzenes.
Sirsnībā...

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes