SEB Banka - Nekompetenti darbinieki, slikts serviss
Biju bankas filiālē, lai atceltu nekorekti noformētu līgumu, kurā bija nepareizi norādīti personas dati. Atvainošanās netika sniegta. Bankas darbiniece rupji atbildēja, ka vārdam un uzvārdam nav nekādas nozīmes līgumā, jo svarīgs ir tikai personas kods. Kā es varu lamāties, un kā visi klienti bankā lamājas, un tas viņiem ir vienalga.
Komentāri (2)
Nekorekti noformēts līgums ? Parasti pirms līgumu apstiprināšanas tos dod pārskatīt/pārlasīt arī pašam klientam. Sava vaina šeit jau galīgi nav jūtama, ne ?
Iespējams jāapsver kāda psihoneiroloģiskā terapija. Tici vai nē, bet cilvēkiem bieži mainās dati, tāpēc jau tas neatceļ līgumus.