www.sudzibas.lv SEB Banka Nekompetence

SEB Banka - Nekompetence

Februārī SEB norakstīja no kredītkartes EUR 64. Pēc informācijas pieprasījuma internetbankā, SEB konsultants paskaidroja, ka tas ir maksājums par darījumu ar kredītkarti, kas noticis 2019. (!) gadā; ar kredītkarti, kas jau ir sēn slēgta. Pēc papildinformācijas pieprasīšanas (jo internetbankā nav pieejami dati par darījumiem ar slēgtajām kredītkartēm), tiku informēts, ka 1) MasterCard noteikumi paredz maksimums vienu mēnesi kopš naudas rezervācijas, lai to norakstītu no konta un 2) es varu šo darījumu pārsūdzēt. Tā kā manā gadījumā ir pagājuši DIVI GADI, nolēmu pārsūdzēt darījumu. Tad SEB atbilde bija - nav iespējams pārsūdzēt darījumu, kas noticis divus gadus atpakaļ.

Sanāk, ka naudu norakstīt pēc diviem gadiem var, bet pārsūdzēt šo darījumu nevar. SEB konsultantu nekompetence ir arī tajā, ka viņi vispirms norāda uz iespēju pārsūdzēt darījumu un vēlāk, kad tas tika darīts, pasaka, ka tas nav iespējams.

SEB darbinieku nekompetence ir arī tajā, ka netika piedāvāts nekāds risinājums situācijai.

Sarakste pieejama pēc pieprasījuma. Cerot uz reakciju no bankas puses.

06.05.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

D

Komentāri (1)

Life_is_life 06.05.2021

Sazinies ar Mastercard

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes