Adrese: |
Meistaru iela 1 Ķekava Ķekavas nov. Latvia - LV-1076 (Valdlauči) |
---|---|
Tālrunis: | +371 26668777 |
Fakss: | +371 67215335 |
Darba laiks: |
9:00 - 17:00
9:00 - 17:00 9:00 - 17:00 9:00 - 17:00 9:00 - 17:00 slēgts slēgts |
Kategorija: | Bizness / Finanses • Bankas |
Sociālie tīkli: |
SEB Banka - Sūdzības un atsauksmes
SEB Banka - Darbinieka nekompetence
Labdien! Vēlējos iegādāties līzingā automašīnu. Bankas darbiniece Kitija Kļaviņa atzvanīja un piedāvāja citu kredīta formu, situācijā, ja tiks nomaksāta cita kredīta atlikusī daļa. Tas arī tika izdarīts. Diemžēl sekoja atteikums ar pamatojumu, ka neatbilstu bankas prasībām utt. Labi, visu saprotu..Tikai rodas jautājums, cik kompetenta un zinoša ir bankas darbiniece Kitija Kļavina, ja viņa jau sākotnēji neizpētīja manu finanšu situāciju un nesniedza negatīvu atbildi? Kāpēc tika tērēts mans laiks un resursi? Un vai tiešām bankā var strādāt tik neapzinīgs darbinieks?
SEB Banka - Neprofesionāla apkalpošana
SEB bankas mājas lapā ievietotā informācija ir ļoti aptuvena un neko neizsakoša. Tā neļauj man kā klientam izvērtēt, vai man ir piemērots piedāvātais pakalpojums. Tā saucamā speciāliste Pārsla Rozīte Valmieras filiālē 3 dienās nevar pamatoti izskaidrot un noformulēt nosacījumus, kuriem tad es galu galā neatbilstu un kāpēc mans izvēlētais automašīnu pārdevējs neder SEB bankai. Visdīvainākais ir tas, ka pirms tiek paziņots par nepiemērotību auto līzinga ņemšanai, ir pieprasīts iesniegt virkni...
SEB Banka - krapšana
Labdien!izmisigi ludzu palidzibu!2007.gada biju dekreta atvalinajuma,mans dzivesbiedrs(berna tevs)ludza lai es panemu kreditu,vins iekilas savu zemi latgale,teica ka vinam Seb banka strada pazistama..Vaditaja Vita..vinu(A.Jakovlevs p.k 200379-vina visu noformes..man bus jaatbrauc japaraksta papirus..un uz naudas sanemsanas dienu..iznemt karti..dokumentus atveda uz rigu parakstit...teica vel bus jabrauc pec bankas kartes..un naudas.. Nozuda..karti es nesanemu..naudu ari..banka vispar neesu...
SEB Banka - Slikts serviss
Biju sadomājis klūt par SEB bankas klientu un atvērt kontu Valnu ielā, Rīgā. Aizgāju uz viņu filiāli un rezultātā mani daudz maz atrunāja pašas bankas darbinieki to darit. Pirmkārt, viņiem ir pilnīgi vienalga, vai viņiem būs +1 klients vai nē. Otrkārt, viņiem nav pilnīgi nekādu individuālu piedāvājumu pilnīgi ne pie kādiem nosacījumiem. Tad es par so situāciju es uzrakstīju uz viņu klientu servisa epastu. Cik pārsteigs es biju, ka vinu atbildei nav īpasi liela sakara ar to situāciju, ar kuru...
SEB Banka - Открытие счёта
Хотел открыть счёт на физическое лицо в SEB BANKA, пришёл, приветливо обратился за помощью в открытии персонального счёта. Молодая девушка с улыбкой попросила документы и стала заполнять бумаги, дошёл вопрос о работе на данный момент, я ответил что у меня была фирма, я её закрыл и вот-вот устроюсь на работу, девушка сказала, что в графе "работа" пока напишем "ищу работу", я говорю может быть написать "временно безработный" ? На что она ответила, что это в принципе не столь важно, ну я вспомнил...
SEB Banka - Studijas kredīts
Хочу рассказать о непрофессионализме и некомпетенции сотрудницы банка Саниты ( SEB bankas filiāle Galereja Rīga ), которая отвечает за предоставление кредитов. Я являюсь поручителем сына по кредиту на обучение. 5 раз приходила в банк с очередными справками, и каждый раз находились причины в отказе на получение кредита. Хотя Санита всегда уверяла, что теперь все в порядке. На странице банка есть примерный калькулятор - так по нему я соответствую !!! необходимым критериям (Galvinieks ATBILST...
SEB Banka - Kartes lietošanas maksu
Sveiki. Kādēļ Sebunibanka raksa ka rūpējas par klientiem un tajā pašā laikā paaugstina kartes lietošanas maksu (Mēnesī) 1€? Man ārzemes konta lietošana ir par brīvu, arī gada maksa nav jāmaksā. Vai tā skaitās rūpēšanās par klientiem vai naudas izspiešana?
SEB Banka - Serviss
IZmantojot SEb bankas pakalpojumu, biju ļoti vīlusies darbinieces KRSTĪNES SEVRJUKAS attieksme pret klientiem, nogaidot stundu fileāle, kurā ir it KĀ pusdienlaiks, un nenormālas rindas, kad pienāca mana rinda, izteicu frāzi "paldies ka uzgaidījat " BAnkas darbiniece man asi atbildēja - lūdzu!!!,, Pajautāju kad strādas treša kase, īsi ,, tagad esot pusdienlaiks, bet man arī, un tā ir vienīgā iespēja atnākt uz banku, ,,, visi jau tā pat zinat kā strādā bankās, bet šī Lēdija ( KRISTĪNE SEVRJUKA)tiešam nezin vai vina strāda bankā vai maksas toaletē ,, serviss nežēlojams
SEB Banka - Bankomāta iemaksa
Labdien.Vēlētos zināt vai tas mūsdienās ir normāli.Pūlkstens desmitos no rīta mana māte devās uz lielvekala Rimī SEB Bankas bankomātu ievietot naudu bankā,brīdī kad nauda tika ielikta bankomātā,bankomāts to vienkārši "aprija".Devāmies uz banku,tur tika teikts ka izskatīs šo lietu,bet ir iespējams ka starp banknotēm ir bijušas zvīņas.Mierīgi uzdevu jautājumu Seb Bankas konsūltantei kas būtu ja tiktu ielikti 1000 eiro vieta 50 un viņa atbildēja ka tas pats.Tātad sanāk ta,es būdams bankas klient...
SEB Banka - Nekompetence.
Seb bankas attieksme ir katastrofāla. Liepājas filiālē darbiniece saka veinu, taču rezultātā dara pilnīgi pretējo. Neviena nodaļa ne par ko neatbild, tikai pārsūta no vienas nodaļas uz otru un saka, ka atzvanīs, un tikai brauc virsū, ka pašam esot jāizrāda iniciatīva. Kur tad vel lielāku iniciatīvu, ja paši intresējamies, tikai neviens jau divus mēnešus nevar atbildēt, bet nokavējuma procenti tikai aug un aug.Riebīga banka!!!!!
SEB Banka - Hipotekārais kredīts
Cilvēki! neejiet lūdzu un nepiesakieties hipotekārajam kredītam SEB bankā. Jūs tikai iztērēsiet laiku, kuru Jūs varētu veltīt, lai pieteiktos kredītam citur . šīs bankas valde ir totāli neprofesionāla!!!!! tāda aprobežotība un trulums sen nebija redzēts!!!!Lūk šie cilvēki:Askbom Sten Johan HakanDanēvičs KārlisKrasts IntsOzols AinārsTetere Ieva.Bankas akcionāram vajadzētu parūpēties, lai bankas Valdē būtu profesionāli cilvēki. ko es arī domāju ieteikt akcionāram.Tāpat noteikti visiem saviem...
SEB Banka - 2 Nedelas neatbild uz e-pastiem
Tatad, aizpagasnedel sutiju e-pastu uz [slēpt]@seb.lv, ta ari atbilde nav atnakusi, jau 2 nedelas ir pagajusas, ta liekas ka par klientiem ir galigi p0#, CLIENT SUPPORT - 0%.Domaju tagad pariet uz Swedbank, tur vismaz ir izdevigaki noteikumi, un kartes atjaunojumus vieglak var dabut, neka tas ir SEB .. Pec visa apskatisanas ta vien liekas ka Swedbank vairak domaa par klientiem, bet SEB Banka domaa par to ka lielakus ienakumus sev dabut neko nedarot..
SEB Banka - Комиссия за снятие денег с банкомата
Начиная с 1 декабря 2014 года SEB вводит комиссию за снятие денег с банкомата свыше 1000 евро в месяц. То есть доверяешь банку свои деньги, и мало того, что по депозитам они платят ничтожные 0.2%-0.5% годовых, так теперь и за то, чтобы получить свои деньги, надо банку доплачивать. Написал им в Интернет-банке заявление, что являюсь клиентом банка более 15 лет и прошу рассмотреть в индивидуальном порядке отмену комиссии. Ответили через 5 дней, что рассмотрели мое заявление, и что это не...
SEB Banka - NEADEKVATAS, NE PAR KO KOMISIJAS MAKSAS, KADAS NAV NEKUR CITUR EIROPAA
Labdien. velos visus velreiz informeet par to, cik shakaalistiska ir unibanka. par katru sudu, vinja nem komisiju, kaadu nenem neviena cita piemeram banka eiroopaa. izbesija tas,ka gribeja parskaitit kapostu uz vacu banku. taa vietaa, lai seb banka man sniegtu konkretu un precizu atbildi, tika jautaats, kada bus komisijas maksa, skaitot no lv uz de, taa vietaa, atrakstija penteri, no kura saprast neko, plusaa, ATBILDES protams, jameklee pasam. tad man taads jautajums bankai: NAHUJ JUS VISPAAR...
SEB Banka - Срочно нужен совет
Пыталась поставить на счет деньги, в результате этот дебильный банкомат сожрал 180 евро(уже не первый раз). Сейчас спустя неделю звоню и спрашиваю, что с моими деньгами, говорят,что вообще деньги не обнаружили и им нужна еще неделя. Я вообще в шоке, деньги срочно нужны на покупку билета, не куплю билет цена вырастет в больше чем 2 раза, а тут еще выясняется,что я может их вообще не получить. Я просто в панике, они говорят,что ничем помочь не помогут, то есть если они у себя не найдут ошибку я останусь вообще без денег. Пожалуйста подскажите, что вообще мне сейчас делать? Заранее спасибо
SEB Banka - Hipotekārais kredīts
Labdien gribētu padalīties savā pieredzē ar SEB bankas hipotekārā kredīta saņemšanas procesu. 06.2013. Griezos SEB bankā ar iesniegumu hipotekārā kredīta saņemšanai dzīvojamās mājas celtniecības pabeigšanai. Bankas darbiniece Rudīte bija atsaucīga un sastādīja man sarakstu ar nepieciešamajiem dokumentiem. Bija nepieciešama jaunbūves vērtēšana kas izmaksāja 120ls un tās reģistrēšana zemesgrāmatā līdz ar to arī inventerizācija...sanāca samaksāt vēl 150ls Tā kā būvdarbus plānoju turpināt veikt...
SEB Banka - bankomātu lokācija
Esmu sašutusi par SEB bankomātu skaitu Rīgas centrā. It kā nepietiek ar to, ka centrā ir uz vienas rokas pirkstiem skaitāmi izmaksas bankomāti; ar naudas iemaksu ir vēl trakāk. Tuvākais naudas iemaksas bakomāts sanāk Galerijā Centrs. Un lielākais stulbums - sapratu, ka pretēji jebkādai loģikai, bankas filiālē, kur pēc idejas vajadzētu būt pieejamiem Visiem bankas pakalpojumiem, Nav šī paša nelaimīgā Iemaksas bankomāta.
SEB Banka - komisijas maksa
Komisija par konta papildinājumu: - 23.07.2013 - 0.30 LVL; BET - 05.12.2013 - 2.04 LVL gandriz 7xvairak!!!
SEB Banka - Tautai jāzina savu varoņu vārdi
Iegādājāmies dzīvokli Tīnūžu šosejā 1, Ikšķile. Nedēļu pēc iegādes dzīvokli appludināja lietus. Pirmspārdošanas procesā netikām informēti par nopietniem jumta hidroizolācijas defektiem, kaut arī pārdevējam (SEB meitas uzņēmums Latectus, Valdes priekšsēdētājs Ģirts Grīnbergs, SEB nekustamo īpašumu pārvaldnieks, Jānis Auza) tas bija labi zināms, jo izrādās jau iepriekš iedzīvotāji bija sūdzējušies par noplūdēm un bija pat izsludināts konkurss par jumta remontu. Remontdarbi izrādījās bankai par...
SEB Banka - Nekompetence
Mana pirmā un pēdējā pieredze ar patēriņa kredītu nesaņemšanu SEB Rīdzenes filiālē, un nekompetento darbinieci Diānu: darbiniece nesaprot atšķirību starp darba algu un atlīdzību, jo "aizdomīgi" ir tas, ka manā kontā ienāk atlīdzība, kas likuma "Valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku atlīdzības likums" izpratnē ir gan darba samaksa, gan sociālās garantijas - pabalsti, līdz ar to valsts amatpersonas gadījumā tas ir korekts termins. Man lika aizpildīt veidlapu VSAA, lai SEB...