Sadales tīkls - slikts serviss

Nomainot elektroskaitītāju pusei dzīvokļa nav elektrības... Ok, zvanu info dienestam izstāstu situāciju. Piedāvā, lai pamēģinu ieskrūvēt drošinātājus stingrāk - pamēģinu, elektrība neparādās. Labi, Saka, ka atbrauks meistari paskatīsies. Pēc brīža zvana viens tirliņš un sāk stāstīt, ka skaitītājs strādā un tālāk tās jau ir manas problēmas (varbūt kāds vadu ir pakustinājis un korķis izsists) saprotu, ka manas problēmas, ja tur viņi nebūtu līduši klāt, bet elektrībā pazuda pēc jūsu darbiem - normāli būtu, ja jūs vismaz atbrauktu un to konstatētu (nosvilis drošinātājs) un to sūda drošinātāju par 0.37 eiro nomainītu. Vienkārši sakot, ja cilvēks neko nesaprot no elektrības tad viņam jāsauc elektriķis par kosmiskiem cipariem no apsaimniekotāja.
Lopi ne cilvēki. Nekas karma nav mazais bērns!

26.05.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Sadales tīkls Support Pārstāvja atbilde 27.05.2021

Labdien!

Lai varētu izskatīt un sniegt skaidrojumu par šo situāciju, lūdzam privātā vēstulē atsūtīt Jūsu īpašuma adresi.

Cieņā,
Jūsu Sadales tīkls

Atbilde no Sadales tīkls Support Pārstāvja atbilde 27.05.2021

Paldies par telefonsarunu! Atkārtoti atvainojamies par šo nepatīkamo situāciju, ko Jums nācās piedzīvot! Esam veikuši pārrunas ar iesaistītiem darbiniekiem par augstāk minēto gadījumu, lai turpmāk šādas situācijas neatkārtotos!

Komentāri (1)

V vitols 26.05.2021

Tur tādi daži pieņemti darbā, ka ārprāc, man arī ar šito kantori bija darīšana.
Ar agrākējo latvenergo tādu problēmu nebija.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes