AS Sadales tīkls - Slikts servis, bezadbildība
Problēma saistīta ar biežu elektrotīklu atslēgumu Jēkabpilī, Kraujas iela. Kas sagādā man, ka invalīdam morālo, fizisko un materiālu zaudējumu, un, tas atkārtojas regulāri no gada uz gadu.
Šogad pirmais atslēgums bija 2021. Gada marta mēnesī uz 12 stundām, nākamais atslēgums
paredzēts 08.06.2021 uz 6 stundām, izskaidrojuma nav, atbildības no as sadales tīkli nav. Pastāv arī iespēja pārbaudīt cik atslēgumi ir bijuši iepriekšēja 2020 gada, to bija ne mazāk, ka pieci.. Var veikt iedzīvotāju aptauju, dzīvojošo uz mūsu ielas un apkārt.. Tajā paša laika visa pilsēta ar elektrību, bet mums problēmas nebeidzas, kamēr nebūs veiki atbilstoši tīkla rēmomtdarbi un izskaidrojumi no as, būs sūdzības un tiesas darbi. Gaidām nopietnu izskaidrojumus un atbilstošu rīkojumu.
Sveicināti!
Patiesi atvainojamies par sagādātajām neērtībām!
Apliecinām, ka elektrotīklu periodiski apsekojam, pārbaudām un organizējam nepieciešamos tehniskos pasākumus, lai to uzturētu atbilstoši noteiktām ekspluatācijas prasībām un klientiem nodrošinātu iespējami drošu un kvalitatīvu elektroenerģijas piegādes pakalpojumu. Tomēr arī šādi preventīvi tehniski pasākumi pilnībā nepasargā elektrotīklu no gadījuma rakstura bojājumiem*.
Skaidrojam, ka šī gada 11.martā tika reģistrēts zemsprieguma kabeļlīnijas bojājums, savukārt 8.jūnijā bija plānotais atslēgums tīkla rekonstrukcijas ietvaros, par kuru klienti tika savlaicīgi brīdināti, lai var sagatavoties*. 2020.gadā šādu atslēgumu nebija.
*Lietotājs pats pieņem lēmumu par nepieciešamību novērst elektroenerģijas piegādes traucējumus un veic papildpasākumus, piemēram, uzstādot bezpārtraukuma barošanas avotu (UPS), ja lietotāja elektroietaisēm nav pieļaujami elektroenerģijas piegādes pārtraukumi, sprieguma iekritumi un pārspriegumi (Ministru kabineta 2014.gada 21.janvāra noteikumu Nr.50 "Elektroenerģijas tirdzniecības un lietošanas noteikumu" 60., 61.punkts).
Pievienot komentāru