Adrese: |
Augusta Deglava iela 161 Rīga Latvia - LV-1021 (Juridiskā adrese) |
---|---|
Tālrunis: | 80000180 +371 67045409 |
Fakss: | +371 67045400 |
Darba laiks: |
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 slēgts slēgts |
Kategorija: | Tirdzniecība • Veikali |
Sociālie tīkli: |
RIMI - Sūdzības un atsauksmes
Rimi - Slikta apkalpošana
Barona centra Rimi veikala vadītājs Marks atteicās pašapkalpošanās kasēs izsniegt cigaretes personai, kurai ir vairāk par 18 gadiem, uzrādot dokumentus. Kā rezultātā radās strīds un iedodot cigaretes negribēja apstiprināt vecumu. Pārgājām uz parastajām kasēm. Ļoti patīkams veikala vadītājs ar šādu attieksmi.
Rimi - Испорченное молоко Рими
Вчера купила молоко в Рими На Рафе, оно испорченное! Густая, кашеобразная масса. Так как сама живу на рафе и ехали на машине, в такую жару оно бы не успело испортиться, так что - утро совсем не началось с кофе, да и питомци не получили молочка! Не приятно и да-срок годности еще не о чем не говорит.
Rimi - Bojāti produkti ar kodēm
Sakiet, lūdzu, vai man vienīgajai trāpās iegādāties rīsus, putraimus ar kodēm? Bļins... Rimi tā jau produkti dārgi! Es nopirku 8-paku rīsus - atkal pilns iepakojums ar kodēm, tas pats ar 4-paku kodēm! Kā tur seko līdzi vispār produktu uzglabāšanai?
Rimi - Apkalposana
Sodien 29.08.19., 14:40 Iegaju Adazu Rimi (tc apelsins), bija vajadzigs atrs pirkums pie Rimi info, staveja rinda 3 cilveki, iestajos aiz viniem. Kad pienaca mana krta, no otras puses pienak cilveks un kasiere apkalpo vinu. Kad vina pieversas man, jautaju, no kuras puses ir rinda? Es gaidu rinda, bet jus mana prieksa sakat apkalpot cilveku, kas tikko pienaca pie kses no otras puses. Uz ko man kasiere atbild: Man jusos nav jaklausas...! Uz ko es parjautaju vai tiesam nav jaklausas un jaatbild?...
Rimi - Neuzmanība pret pircējiem
Labdien! Šorīt 27.08.2019. Plkst. 8.35 Rimi Veikalā Daugavpilī, kas atrodas pie autoostas, rimi personāls ignorēja garo pircēju rindu pie kases. Vēlos paskaidrot, ka strādāja tikai viena kase. Vai tiešām grūti noreaģēt un atvērt vēl vienu kasi, ja pircēju rinda teju sniedzas līdz pusei zāles. Pircējiem, kuri teidzas uz darbu, nākas nolikt pirkumu malā un doties prom no veikala. Lūdzu veikt pārrunas ar veikala personālu.
Rimi Prūšu ielā - Darbinieku strādāt negribēšana
Vai rīmī prūšu ielā apsardze vispār eksistē? Viens apsardziņš ir tāds, resniņš un vecais, nezinu kā ķengaragā veikalā vispār tādu pieņēma, jo no viņa nav nekādas jēgas. Viņš vēro veikalu tikai kādas 30 minūtes. Veikals strādā no 8 līdz 22. Visu dienu viņš kaut kur staigā, sēž vai ārā, vai runā pa telefonu. Jautājums, vai ir tā apsardze vispār? Nerunājot par to, ka viņš vispār rupjš.
Rimi - Dienesta viesnīca
Sveiki! Vēlos sākt strādāt veikalā rimi, tikai vēlējos jautāt, kādas ir jūsu atsauksmes par dienesta viesnīcu? Pa cik cilvēki vienā istabiņā? Ir iespēja paņemt vienvietīgo numuru? Kādi apstākļi? Kas būtu svarīgi zināt? Kada ir alga tirdzniecības darbiniecei / kasierei? Cik ilgi ir reāli jāstrādā? Būšu pateicīga par jūsu atbildēm un ieteikumiem!
Rimi - Apkopēja
22.09. Pl 21,30 Iegāju rimi kas atrodas Pļavniekos netālu no rudens ielas kur apkopēja nekaunīgi grīdas mazgājamo mašīnu nekaunīgi brauca man uz kājām tas notika tajā brīdi kad liku maisiņā tomātus piebrauca pilnīgi pie manām kājām un mani grūda un teica vācies projām man jāmazgā grīda atprāc kādā pasaulē mēs dzīvojam lūzu sodīt šo apkopēju.
Rimi Bērnu pasaule - Nekorekta rīcība
Vēlos izteikt sūdzību par nekorektu apkalojošā personāla rīcību veikalā rimi "bērnu pasaule". Tātad situācija sekojoša, vakardien, 19. Augustā ap plkst. 18iem, nolēmu iegādāties produktus vakariņām. Vēloties samaksāt par precēm, nostājos rindā pie kasieres, kaut gan parasti tieši ērtuma dēļ izmantoju pašapkalpošanās kases, šoreiz vēlējos norēķināties ar skaidru naudu. Rindā pirms manis atrodas 4-5 cilvēki, kad pienāk mana kārta norēķināties, pēkšņi rimi darbiniece vārda anžela iespraucas un...
Rimi - Slikts serviss
Kārtējo reizi nācās vilties Rimi t/c Mols. Jau iepriekšējā vakarā gribēju iegādāt gaļu bet bija jāsteidzas un pārdevējas nebija uz vietas. Tāpēc nolēmu atlikt gaļas pirkšanu uz nākamo rītu. Taču nepaveicās arī šodien - nogaidīju pārdevēju 7 minūtes bet neviena pat neparādījās tuvumā. Kad jau biju gatava doties projām bez pirkuma, cēli iesoļoja dūšīga dāmīte. Palūdzu viņu iesvērt gaļu divos maisiņos, kas izraisīja atteikumu un pārdevējas neapmierinātību. Tā kā man nebija laika skaidroties, jo...
Rimi - Vegānu produkcija
Sveiki!Nevarētu to nosaukt īsti par sūdzību, bet gan interesi. Kāpēc Madonas Rimi nav pieejama produkcija vegāniem? Piemēram, "biezpiena" tofu sieriņš, majonēze vegāniem, desiņas vegāniem, cietais tofu, jogurts bez piedevām, auzu krēms cepšanai falafeli utml.? Jo cilvēki, kuri pat nav vegāni vēlas pamēģināt ko jaunu ne tikai gadsimtiem ēst pienu, sviestu, krējumu. Ļoti ceru tuvā nākotnē tos redzēt Madonas Rimi, lai no Rīgas nevajadzētu vest.
Rimi Kuldīga Sūru ielā - Slikts serviss
Mana vecmamma 6.augustā Rimi Kuldīga Sūru ielā iegādājās Zelta zivtiņas atjaunošanas kodu pa 1.50eur. Aizejot mājās vecmamma ievadīja atjaunošnas kodu un viņai displejā uzraksts, ka kods jau izmantots. Vecmamma satraucās un rakstīja man par problēmu. Piebildīšu vēl, ka vecmammai grūti pastaigāt tālus gabalus un arī ir gandrīz kurla, tāpēc sazinamies sms veidā. Aizbraucu pie viņas, domāju, varbūt viņa ko neparezi ievadīja. Kad es mēģināju, rezultāts bija tāds pats. Zvanīju uz zz info, lai runātu...
Rimi - Bojājums
Šovakar 07.08.2019 RIMI veikala, Biķernieku iela 160 apsardzes darbinieks A.Kaminskis uzveda sevi ļoti nekorekti, iesitot ar kaju manai sievai pa maisu ar iepirkumiem (speciāli , tas bija redzams) vienkārši pagāja garam. Atnacot uz mašīnu, kur mus gaidīja bērns, izņemot no maisa bērnam šokolādi ta izradijas salauzta. Pienākot pie apsarga un pateicot ka deļ viņa darījuma ir Bojāta prece vienkarši rupji atbilda ka pašiem nevajadzeja stavet viņam preti, kad viņš staiga pa veikalu. Negribas aprakstit visus viņu vardus, bet dialogs sanāca ļoti nepatikams
Rimi - Slikts serviss
Šodien ļoti sarūgtināja pārdevējas attieksme veikalā "rimi" tirdzniecības centrā "spice". Kase 03, plkst. 13.05. No pārdevējas saņēmu augstprātīgu aizrādījumu par to, ka it kā neatdalu savu pirkumu ar tam paredzētajām starplikām, kaut gan biju to izdarījusi. Iepriekšējie pircēji to nedarīja, bet es saņēmu nepamatotu aizrādījumu. Pārdevēja pat neatvainojās. Nedomāju, ka vēl iepirkšos šajā kasē pie šīs konkrētās pārdevējas. Jutos ļoti nepatīkami. Mans ieteikums-izvietot pie kasēm uzrakstus, lai klienti atdala savus pirkumus.
Rimi - Krāpšana
Nekad neesmu rakstījusi nevienu sūdzību, bet nu mērs ir pilns! Mūsu ģimenes uzņēmums ved preci uz rimi, katru gadu nākas saskarties ar situāciju, ka piezvana no rimi un sit cenu lejā, aizbildinoties ar konkurentiem, nu ok, konkurence utt,. Bet kā jums rimi nav kauna? Cenu nākas nomest, bet veikalā produkts maksā tieši tikpat. Kā nav kauna jums čakarēt cilvēkus, sev bāžat kabatā, nemaksājat normālas algas darbiniekiem. Vakaros jums nav kas strādā kasēs, rindas veikalos pa pus veikalu, man no sirds žēl cilvēku kas tādā kantorī strādā!
Rimi Spice - Slikts serviss
Kārtējo reizi darbiniece gaļas nodaļā kategoriski atsakās likt gaļu klienta polimēra traukā. Esmu par šo problēmu jau iepriekš vērsies rimi, man skaidroja, ka darbinieks nezināja, ka noteikumi atļauj likt ēdienu tīrā, nebojātā stikla, metāla vai polimēra traukā, izņemot svaigi spiestu sulu, salātus no salātu bāra un uzkodas. Nekas nemainās, tik pat spītīgi atsakās. Stāstot šo pilnībā atsakās klausīties, saka, ka ielikšot man maisiņā un lai mājās ar to daru ko gribu. Liels lūgums! Lūdzu...
Rimi - Bojāta prece
Pirmdien es nopirku centrālā stancija rimi sieru, kurš ir derīgs līdz 05.08.2019. Šodien viņš jau ir bojāts. Atgriezt sieru atpakaļ veikalā es nemēģināju, čeka man vairs nav un es šaubos, ka nauda man tiktu atdota, jo prece nebija dārga, bet tā nav pirmā reize, kad kaut kas tāds notiek ar veikalā rimi iegādātiem produktiem. Produktu derīguma termiņi tiek uzrakstīti nepareizi.
AtrisinātaRimi - Nelaipna pārdevēja
Labdien! Šorīt ap 08.20 devos uz Rimi, lai iegādātos svaigo gału , pienāca pārdevēja ar melniem īsiem matiem , vārdu nepiefiksēju , lūdzu vińai iesvērt aptuveni 1 kg cāła fileju, vina iesvēra 500gr, pārdevēja jau safasēja maisińu, kad palūdzu lai iesver vēl tik pat daudz klāt fileju, tad uzreiz pārdevēja sāka veidot tādas sejas grimases ka gribējās pagriezties un aiziet prom , łoti nepieklājīga attieksme pret pircējiem un šī jau nav pirmā reize kad tieši šī pārdevēja uzvedas łoti necienīgi pret pircēju!
Rimi - ikgadējo atvaļinājumu
Я работаю в Rimi с декабря 2017г..Мне не предоставляют полагаемый отпуск так как объясняют тем ,что не хватает персонала. Полагается ежегодный отпуск один месяц который делится на две недели .Но новым работникам дают отпуск через 10 -11 месяцев работы .то-есть только две недели в год ближе к зиме.А старые работники в отпуске отдыхают каждую весну и лето ,то-есть месяц в году. Приходится идти на больничный чтобы отдохнуть. Esmu strādājis Rimi kopš 2017. gada decembra. Es nedomāju, ka man ir...
Rimi - Slikta attieksme
Gramzdas rimi, imantas līnijā 15, - strādā nelaipna, kasiere. Sauc Anīsija. Viņai nepatīk cilvēki kuri norēķinās ar smalko naudiņu. Ir nelaipna, ja kaut ko pajautā. Sanāca tā, ka man bija pamaz naudiņas. Pirmajā iepirkšanās reizē norēķinājos ar smalko naudiņu 1€,2€,10,20,50 centi apmēram 16€ vērtībā. Kad iepirkos otrreiz pie kasieres Anīsijas, viņa manus produktus jau pat nedaudz meta, - jo domāja, ka atkal došu smalko naudiņu, bet man bija papīra nauda. Ļoti nepatīkami iepirkties, ja...