Rimi - Veikala vadītāja attieksme
"Rimi Barona Centrs" vadītājs Marks atkārtoti nelaipni un uzbrūkoši izturas pret klientiem pašapkalpošanās kasē. Skrien pakaļ pircējam, bez pamata aiztur un liek uzrādīt čeku jau ārpus rimi telpām pie kāpnēm. Balss tonis agresīvs un apkārtējiem liek domāt, ka pircējs nav norēķinājies. Čekā viss ir kārtībā, pircējs visu samaksājis. Marks kladzina, ka viņš esot veikala vadītājs, ka viņam ir tiesības visu prasīt.
Tajā pat laikā veikala vadītājs, sēžot pie pašapkalpošanās kasēm, skatās savā telefonā un nepievērš uzmanību klientiem.
Pēc pārpratuma veikala vadītājs pat neiedomājas, ka viņam piekātos atvainoties par radušos starpgadījumu vai novēlēt jauku dienu. Nē, tās Markam ir nesasniedzamas apkalpošanas prasmes - viņš tikai nokviecas, ka viņš te ir galvenais.
Cien. Rimi, esam jūsu lojāli klienti jau vairāk kā desmit gadus un tiešām gribētu turpināt pie jums iepirkties, bet šāda attieksme liek konkrētajam barona ielas veikalam iet ar līkumu. Vēl jo vairāk, ja šāds ir veikala vadītājs.
Komentāri (32)
Nez ka es iepirkos un neko tadu nepamaniju normala attieksme ko varat melot ja Jus atnākat ar sliktu garastavokli uz veikalu ta ir jusu problema!Varbut Jums pašiem jāpardomā sava iedomiba ko?
Gan jau kaut kāds personīgais savstarpējais konflikts vai arī kāds kādu grib nesmuki notroļļot. Next.
Ar garastāvokli viss bija un ir kārtībā. Kā konkrētajam pārdevējam MARKAM kaut ko pajautā - palīdzības nav arī pie produktu atrašanas, seko uzbraucieni, ka vajag skatīties pašam, ko ņem utml. Bet tur bija nesakritības pie produkta plauktā un datora uzskaites sistēmā. Bet atkal - pārdevējs bija nelaipns un pat neatvainojās par misēkli. Pārējās konsultantes rimi gan vienmēr bijušas laipnas, pat samaina produktu vai ieraksta manuāli, ja svītru kods nelasās utml.
Neko tadu ari neesmu pamanijis loti pozitivs un atsaucigs pārdēvejs . Jus vienkarši nebija garastavokli .
Kā jūs variet spriest par garastāvokli? Jau teicu, ka ar garastāvokli viss bija un ir kārtībā, bet apkalpošana bija nelaipna, pat apvainojoša un aizskaroša.
Šeit jau izskatās, ka ir apslēpts pats Marks zem šī Andris67 :D
Vinš strāda cita veikala , vinš loti labs , atri strāda kasē pirmo reizi kaut ko tadu dzirdu par viņu vienmer smaida un laipni atbild ka arī ja vajag preci no noliktavas uz reiz atnes .
Bravo Mark! Izcili sevi aizstāvi! Bravo?
Nevajag uz vinu braukt vins ir normals cilveks .
Es nesaku, ka nenormāls cilvēks. Sūdzība ir par konkrētu apkalpošanas situāciju, kas bija aizskaroša un klientam nepatīkama. Klients vispār ne pie kā nebija vainīgs, pašapkalpošanās kases konsultants kaut kāds uzvilcies tik skrēja pakaļ un teica, ka viņš ir veikala vadītājs un viņam ir tiesības.
Diemžēl Marks mav normāls cilvēks!
Nu tas ir vina darbs , ja cilveks nesamaksas tad vinam bus jamaksa saprotiet ? Vins uztracas par to un vispar tas ir gruts darbs starp citu . Vienkarsi vins un cilveks viens otru nesapratija un par vienu tadu situaciju nevajag sodit cilveku .
Es nesaku, ka nevar pārbaudīt, bet to var darīt pieklājīgi, nevis kladzinot, ka viņam ir tiesības un tādā intonācijā, it kā tiktu kaut kas zagts 100%. Man kā klientam nav jācieš slikta attieksme tāpēc, ka kādreiz veikalā kāds cits klients kaut ko zog. Visu var izdarīt pieklājīgi, šī nebija tā situācija.
Atceries, ka Rīgā dzīvo daudz gopņiki, Marks pareizi darīja, ka pārbaudīja jūs.
Es nesaku, ka nevar pārbaudīt, bet to var darīt pieklājīgi, nevis kladzinot, ka viņam ir tiesības un tādā intonācijā, it kā tiktu kaut kas zagts 100%. Man kā klientam nav jācieš slikta attieksme tāpēc, ka kādreiz veikalā kāds cits klients kaut ko zog - tā ir veikala problēma un tipiska situācija. Visu var izdarīt pieklājīgi, šī nebija tā situācija. Pa ielām staigā visādi potenciālie un esošie kriminālie tipi, bet ne jau tāpēc cilvēkus bez pamata var kratīt, apskatīt, izprašņāt un vēl pie tam absolūti nepieklājīgā manierē.
Tas Marks tak ir garīgi slims cilvēks, viņu uzskaitē vajadzētu likt, viņu jau atceras no MiniRImi vecmilgravi un Ksenukai. A vel pirms tam viņš klīda pa ielu īpaši Ķengaragā ar 7 tramvaju kontroliera formā :D :D Vēl bija raksts Delfos :D: D
Mos jus esat slima ? Vajag paskatities jusu dzivi kas jums ir interesants tur .
Ko jus dzive sasniedzat man jautajums ?
Klausies a man interesanti a ko tu sasniedzi savos gadus tikai stulbus komentus te rakstit ko ? :D
Beidziet smieties par to slimo cilvēku, viņam ir veselības traucējumi, tapēc tā uzvedas. Nav viņš nekāds veikala vadītājs! Pazvaniet uz RIMI info un tur jums to pateiks. Gan jau drīz arī no šejienes izmetīs
Es gribu jums pajautat jus esat arsts ? Ka ta mierigi sakat ka vinšnav normals vispirms izglitibu dabujat augstako pec tam parunasim .
Kapec vispar vajag te rakstit par cilvekiem un vinus ap ainot un komentet kas jus visi esat ? Arsti ? Vai dievi ? Nav nekadam tiesibas aprunat viens otru bernudarz jebogu.
Es pieļauju,ka tam visam sūdzības stāstam ir kāda otra puse.
Varbūt beigu beigās šeit ir vairāk runa par kādu savstarpējo konfliktu.
Sūdzībai nav nekāda otra puse. Mēs uz to veikalu ejam gadiem, šo pārdevēju pat iepriekš nemanīju, izvēlos pašapkalpošanās kases, lai ne ar vienu pārāk nevajadzētu komunicēt, jo darbinieki tiešām nereti jau ir īgni, mazāk gan Rimi, biežāk Maximā tā ir gadījies.
Jā esmu psihoneirologs
Ja pec tevim ir redzams
On prosto ne adekvatnij chelovek. U nego problemi v lichnoj zhizni s muzhikami, rastroistva nervnoe. Vsja Riga uze znaet pro etova Marka. Lucse vizovite v sledujshij ras emu brigadu a ne sudzibas.lv :))))
Nesūdzieties par viņu, viņu jau tā ir dzīve apbižojusi, lai sēž savā kasē un miers, savādāk atkal atgriezīsies pie Kontroliera pranka :D
Moš pietiek ?
Vinš ir normals cilveks vienkarsi klienti ir tadi dažreiz ka vispar xotj nezinu ko dari .
Ziniet , stradst ar cilvekiem un vispar apkalpošana ir ļoti grūti , un ta nav pirma un pedeja situacija visu laiku cilvekiem kaut kas nepatiks un viņi tapec ka viņiem nav ko darit vairāk mājās vini rakstis sūdzibas , a jus paši negribat pastradat vienu dienu kasē un izbaudīt to visu ko ?
Par adekvātiem darbiniekiem un veiksmīgām situācijām neviens, vismaz ne es, aiz gara laika neraksta sūdzības. Manuprāt, RIMI ir jāzina par saviem darbiniekiem un viņu sniegto pakalpojumu. Sūdzība tika rakstīta, jo viņš tieši teica, ka viņš ir veikala vadītājs un man nebūs kam sūdzēties tur, lūk. Ja viņš nav veikala vadītājs, bet garīgi nelīdzsvarots cilvēks, kas to ir tikai izdomājis, man viņa žēl un nākošo reizi vnk neņemšu vērā viņa komentārus.