Adrese: |
Augusta Deglava iela 161 Rīga Latvia - LV-1021 (Juridiskā adrese) |
---|---|
Tālrunis: | 80000180 +371 67045409 |
Fakss: | +371 67045400 |
Darba laiks: |
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 slēgts slēgts |
Kategorija: | Tirdzniecība • Veikali |
Sociālie tīkli: |
RIMI - Sūdzības un atsauksmes
Rimi - Sliktā attieksme
Kāpēc ar cilvēkiem strādā tāda pārdevēja ka irīna? Tādus pardevejus kā vinja vispār pie cilvēkiem laist nedrīkst, ko viņa no sevis iedomājas? Cilvēks ir neadkvats, atļaujas runāt ar pircējiem un saviem kolēģiem paaugstināta tonī ar lamuvārdiem katru reizi kad viņu redzu! Pat tirgū sen tādu pārdevēju nav, tie laiki ir pagājuši, kad tādus redzēju! Kur skatās direktors? Kur skatās vadītājs? Kas vispar šajā veikalā notiek? Vai tiešām man būs jāraksta sūdzība uz ofisu vai kur aukstak?
Rimi - Rimi vadības vienaldzība.
Šodien iegriezos vienā RIMI, kur man paziņa stāstīja, cik ļoti RIMI vadībai ir nospļauties par darbiniekiem. Stundas liekot griezt nost, vakances tukšas - nav kam strādāt, plāns ir uzlikts neizpildāms, algas nekādas nemaksā. Tas būs līdz brīdim, kad masveida visi ies prom no rimi un tad vadība varēs paši strādāt. Tas ir nožēlojami, ka ar tādu peļņu, negrib maksāt pienācīgas algas! Izdomā tikai kaut kādus jauninājumus un pienākumus. Kur paliek cilvēcība? Kad tas viss būs līdz vienai vietai, būs interesanti paskatīties kā rimi vadība streso, jo atpakaļ darbiniekus nedabūs, kas aizies.
Rimi Mols - Marina
Tiešām mola darbiniecei apaļīgajai Marinai nav kauna ņemt no vitrīnās gaļu un bāzt mutē? Tā nav pirmā reize kad redzu kad ēd no vitrīnās, tiešām nav kur citur paēst. Kā ar higiēnu un citiem pārkumiem. Cerams kad būs novērsts šis niķis, kad ēd no vitrīnās pa taisno, plus vēl bez galvas segas, mati vaļēji. Nākošreiz nofilmēšu, tiešām tas ir riebīgi. Kauns
Rimi - Zemās algas
Rimi tāda pelna. Bet algas negrib maksāt. Smieklīgi! Lidl latvia konkrēti izkonkurēs. Un rimi varēs palikt graužot nagus. Tas nav nopietni ja nemaksā normālu algu! Ka jums liekas ka darbiniekam samaksāt īri, komunālos, apģērbt bērnus un paēst? Biroja darbinieki saņem tādas algas. Par ko? Par to ka iedomājas kaut ko un dara nemaz nesaprotot kas notiek veikala?
Rimi - Cieti, veci zefīri
Labdien! Tā kā mana darba vieta atrodas blakus tirdzniecības centram olimpija, praktiski katru dienu iepērkos tajā esošajā rimi. 31.10.2019 iegādājos rimi sveramos zefīrus, kas jau safasēti. Parasti grēkoju, nepētot derīguma termiņus, un arī šoreiz paķēru paciņu un samaksāju. Pie kafijas ar kolēģi gatavojāmies nobaudīt zefīriņus, bet līdzko paņēmu zefīru, sapratu, ka zefīrs nav baudāms, jo ir pilnīgi ciets. Abas, un ne jau ar cimdiem rokās, iztaustījām pārējos - cits par citu cietāki...
RIMI Vecmilgravis - slikts serviss,nelaipna rupja attieksme
Ša gada 11. Oktobri pulksten 15.30. Ejot ara no veikala Rimi Vecmīlgrāvis Rīga augusta dombrovska iela 23, man klat pieskreja veikala rimi apsargs-Igors Karakulko un palūdza, lai es apstājos, lai varētu mani pārbaudiet, jo esot iepīkstējušies vartinji. Visu cilvēku priekša man nācas likt visu ara no savas mugursomas un rādit savas kabatas. Noskaidrojas, ka iepikstējušies bija kada cita veikala nopirktie apavi. Konstatējis, ka no veikala rimi neko slepene iznest ara, tā teikt, nozagt-e...
Rimi - Slikts serviss
Pie kases sēž jauna meitene, gandrīz katru otro rītu iegriežos šajā veikalā, meitenes sēž kā stabs, nepamierināta. Ne labdien, ne paldies, ne lūdzu, ne uzredzēšanos. Noskatos šajā attieksmē jau kā mēnesi. Pirms manis arī stāv cilvēki rindā, viņa visus apkalpo vienādi, ne vārdu neizdvešot. Tik nepieklājīgi! Kāpēc tādām kasierēm tur jāsēž, kuras nav ar dzīvi apmierinātas? Sabojāts gan garstāvoklis jau no paša rīta, gan skatījums uz šo veikalu vispār kopumā. P. S. Japiemin, ka vienu rītu pie...
Rimi - Slikts serviss
Svētdiena, mammai slinkums gatavot, aizgāja uz tuvējo rimi, apskatījās, kas piedāvājumā un par labu noliecās kāpostu tīteņiem ar maltās gaļas pildījumu. Vien vārd sakot garšīgākie tīteņi manā dzīvē. To protams jālasa pēdiņās, jo kā foto redzams - pilnīgi jēli. Daži tādi daudz maz vēl ēdami, var redzēt, ka vismaz mazliet pasutināti, bet manu porciju dabūja kaķis, kas arī nemaz tik lielu interesi par tiem neizrādīja. Liels paldies, "labi paēdu" un vairs tīteņus kādu laiku vairs negribēsies.
Rimi - Slikts serviss
Garšīgākie tīteņi manā dzīvē. To protams jālasa pēdiņās, jo kā foto redzams - pilnīgi jēli.
Rimi - Slikts serviss
Apsargs, kurš jaunām māmiņām ar bērniem seko uz katra soļa un ļoti uzmācīgi skatās virsū. Sajūta, ka kāds perversulis. Nezinu kā sauc, bet kasierei pastāstīju un viņa teica, ka ar to apsargu visiem ir problēmas, jo tēlo no sevis rimi īpašnieku. Vienu reizi pat pienāca klāt un kaut ko murgoja. Atšuvu un devos uz kasi. Man tur ja iepērkas ir bieži, jo esmu pārvākusies tieši blakus šim rimi. Bet dēļ šī tipa.. Reāli riebums iet uz veikalu.
Rimi - Slikts serviss un apkalpošana
Mans pacietības mērs nu ir pilns! Regulāri iepērkos rimi Biķernieku ielā 21. Veikals man patīk, bet šis kasieris par kuru vēlos pastāstīt ir trakāks par jebkuru. Viņa vārds ir marks. Uz šiltītes rakstīts, ka viņš ir vecākais kasieris. Jau sen esmu viņu ievērojis ar viņa negatīvo attieksmi pret klientiem, bet šoreiz vairs neizturēju. Marku redzu salīdzinoši bieži ar mobilo telefonu rokās. Reiz arī uz telefona zvanu viņš atbildēja esot kasē. Viņš pilnībā ignorē klientus un viņa iznīcinošai...
Rimi - Akcijas preces
Labdien. Man tuvākais Rimi ir t/p "Alfa". Pirmais, kas visvairāk ir nokaitinājis ir tas, ka akcijas precēm laicīgi netiek nomainītas cenas, piemēram, es ikdienā pērku ģimenē iecienītās cepamdesas ar sieru. Bez atlaides tās maksā 2.55€, ja precīzi atceros, bet ar atlaidi - 1,99€. Ieraugot tik vilinošu atlaidi, protams, ar vīru ņēmām vairākas pakas uzreiz, bet aizejot mājās bija vilšanās. Čekā bija iesists nevis pa 1,99€,bet pa pilno cenu. Nākamajā dienā gāju atkal uz Rimi, lai paskatītos, kāpēc...
Rimi - Nelaipni
Paldies Rimi, ka vēlies, lai neeju uz Jūsu veikaliem. Saprotu ,ka visi ir saguruši, taču gribētos lielāku laipnību no Jūsu pārdevējiem sagaidīt. Un lūdzu iemāciet runāt latviski. Liels paldies, ja to izdarīsiet. Loti to novērtēšu no Jūsu puses. Citādi diezgan neomulīga sajūta, pat ja daļa šeit dzīvojošo ir krievu tautības, tas nenozīmē, ka visi jāuzrunā krieviski.
Rimi - Slikts serviss
Rimi Audeju 16 tur kur pašapkalpošanās kases ir ļoti agresīva kasiere.Un pašapkalpošanās kases aparati pie viņiem ļoti su**** strāda. Un redzēju vienu pirkumu atstatu. Es ari atstāju pirkumu dēļ tā ka pašapkalpošanās kases aparati ļoti slikti strāda tieši Rimi Audeju 16. un gribēju aiziet uz Narvesen nopirkt pusdienu bet ļoti agresīva kasiere negribēja mani palaist no tā veikala. Piemeram Lielveikala Maxima pašapkalpošanas kases aparati strāda perfekti un ideāli. Un attieksme no kasieriem ir...
Rimi - Kases
Vakar biju Mini Rimi Augusta Deglava , preti Maxima , iegaju viekala bija ļoti lielas rindas , viens kasieris , pastaigaju pa veikalu 15 min joprojam bija viens kasieris un ta visu laiku , galigi nav kam stradat ? Es nolieku visas preces un aizgaju uz Maximu .
Rimi - Veikala vadītāja attieksme
"Rimi Barona Centrs" vadītājs Marks atkārtoti nelaipni un uzbrūkoši izturas pret klientiem pašapkalpošanās kasē. Skrien pakaļ pircējam, bez pamata aiztur un liek uzrādīt čeku jau ārpus rimi telpām pie kāpnēm. Balss tonis agresīvs un apkārtējiem liek domāt, ka pircējs nav norēķinājies. Čekā viss ir kārtībā, pircējs visu samaksājis. Marks kladzina, ka viņš esot veikala vadītājs, ka viņam ir tiesības visu prasīt. Tajā pat laikā veikala vadītājs, sēžot pie pašapkalpošanās kasēm, skatās savā...
Rimi - Personāla uzvedība
Просто отвратительное впечатление благодаря вот чему: 10 минут назад я пыталась заплатить в кассе самообсулживания, картой револют. Поскольку в один момент оплаты мне нужно было ввести в телефоне пинкода из-за превышенного лимита, я стояла и спокойно ждала когда смогу это сделать в своем смартфоне. Во время этого подбежала женщина-работница, и ни слова не говоря что-то потыкала, и всё сбилось. И ушла. Я поняла, что мне нужно заново пропикивать и заново платить и ждать. Увидела её мягко говоря...
Rimi - Bojātu produktu tirdzniecība
Vai tiešām jātirgo bojāti produkti vai tādi, kam šodien beigsies derīguma termiņš? Vakar sēdēju uz poda , jo iegādājos pārtikas preci ar it kā labiem termiņiem, bet beigu galā produkts bija absolūti sabojāts un neēdams. Saprotu, ka daļa vainas ir arī ražotājam, bet vai tirgotàjam nav jāseko līdz uzglabāšanas temperatūrai ? Šoreiz pamatīgi iekritu.
Rimi - Slikts serviss
Apkaunojošs serviss, jo maksāju pāris minūtes pirms darba laika ar karti ne pašapkalpošanās kasē, jo nebiju pārliecināts vai pietiks skaidra nauda. Tāda attieksme no pārdevēja Sergeja būtu nepieņemam pat bomžu dzertuvē. Lai atrāk virzītos rinda, viņš mani pakainoja citi klientu klātbūtne par šo apstākli.
Apkalpošana - Naudas maiņa
Atrodos bankā, lai samainītu naudu. Man vajadzēja pierakstīties un tajā pašā laikā sēdēt dzīvajā rindā. Esmu jau šeit no pulksten 10: 40, šobrīd ir 12: 05 un ne tuvu mana kārta, visi iepriekšējie cilvēki jau aizgājuši un pienākuši jauni un tiek izsaukti cilvēki kuri atnāca pēc manis. Cilvēki pārskaitījušies, jo bardaks ir totāls. Lūdzu, priekšniecībai ieteikums pārskatīt apkalpošanas principu, jo šobrīd viņš neatbilst nekādiem standartiem.