Rimi - Slikts serviss un apkalpošana
Mans pacietības mērs nu ir pilns! Regulāri iepērkos rimi Biķernieku ielā 21. Veikals man patīk, bet šis kasieris par kuru vēlos pastāstīt ir trakāks par jebkuru. Viņa vārds ir marks. Uz šiltītes rakstīts, ka viņš ir vecākais kasieris. Jau sen esmu viņu ievērojis ar viņa negatīvo attieksmi pret klientiem, bet šoreiz vairs neizturēju. Marku redzu salīdzinoši bieži ar mobilo telefonu rokās. Reiz arī uz telefona zvanu viņš atbildēja esot kasē. Viņš pilnībā ignorē klientus un viņa iznīcinošais skatiens ar kādu viņš sēž kasē - vai tiešām man kā klientam jājūtas vainīgam par to, ka vēlos nopirkt preces mājām? ! Kā tāds cilvēks var būt vecākais kasieris, nesaprotu! Reiz viņu uzrunāju, bet viņš mani pat nesadzirdēja, austiņa bija ausī no kā izrietēja pietiekami skaļa mūzika, lai arī es to dzirdētu. 4.10 vakarā, ap 21.30 šis jaunietis stāvēja pie vienas vienīgās strādājošās kases ar milzīgu rindu, savās privātajās drēbēs un pļāpāja ar kasieri, kas vienīgā strādāja. Visu cieņu, varbūt jaunietim darba diena bija beigusies, bet vai tiešām veikalā strādā tikai 1 kase? !
05.10. Par šo aizrakstīju rimi sūdzību uz info epastu. Šobrīd ir jau 16.10. Un vēljorpojām neesmu saņēmis itin nekādu atbildi no rimi ofisa.
Komentāri (7)
Jaraksta veikala vadītājai personigi !
Kur tādus kontaktus var atrast?
Par so personu jau ieprieks seit sudzibas rakstijusi. Ka vinam it ka esot problemas ar galvu un problemas ar viriesiem, tipo gejs esot, bet nu nav jau par to runa, ta taa... Mani, personigi vins ar lamu vardiem ir aizkaris bet tas bija sen, gadus 5-6 atpakal kad vins stradaja par kontrolieri Rigas satiksme. Vins stasta visiem ka vins esot bijis Rigas satiksmes direktors, pec tam veikala vaditajs k-rauta, un tagad nesen vins kadam stastija ka Rimi vaditajs vins esot. Pameklejiet seit to sudzibu. https://www.sudzibas.lv/rimi/rimi-veikala-vaditaja-attieksme-c608566 un palasiet cilveku komentarus.
Jā, es Jums pilnīgi piekrītu. Tajā veikalā iepērkos bieži, jo piemājas veikals un zinu Marku jau sen. Viņš vienmēr tāds bijis attiecībā ar klientiem un acīmredzot vadībai ir pilnīgi nospļauties par to, kas notiek. Iespējams šīs sūdzības nemaz nesaņem personas kam to vajadzētu saņemt.
Plusa vel varu ko teikt, Rimi pats vainigs ka strada pie viniem tadi cilveki, jo par algu 3.60 stunda pirms nodokliem stradas tikai un vienigi cilveki kuri sevi neciena vai nu tads Marks, un pats labakais ka jus redzat, Rimi klients neuztrauc, galvenais mazak maksa - dzivo labaak, tikai labaak dzivo Rimi celot tagad lielas noliktavas par 70 laikam milioniem, uz to gan nauda ir.
Marks. Bija jau te viens tāds. Izklausās vairāk pēc kāda personīga konflikta.
Sliktie garastāvokļi un vārīgās dvēselītes. Man kā pircējam gan ir nācies secināt ,ka paši jau ierodaties veikalā ar saviem sliktajiem garastāvokļiem un mazvērtības kompleksiem, bet beigās paši vien čīkstat sūdzības savu aprobežoto principu un iedomības dēļ.
Gadās arī neprofesionāli darbinieki, bet pēc savas pieredzes esmu redzējis, ka pašiem pircējiem/klientiem derētu uz sevi paskatīties no malas, lai nav jātaisa visādas histērijas un bērnišķīgi untumi jāgāž ārā. Uj, Uj... ne tā paskatījās, ne tā apģērbās, ne tāda balss intonācija.. tas ka jums tur savi tiešas uzmanības trūkumi, to jūs ejat un risiniet savā dzīves telpā vai pie psihologa, neviens rimi utt kasieris, preču izvietotājs nav jums nekāds personīgais psihologs. Dienu dienā tur apgrozās pietiekami daudz to cilvēku, un vienai daļai vienmēr ir kādas savas problēmas, dēļ kuram paši nespēj atslēgties un gāž savu putru virsū citam.
Tas nav personisks konflikts!
Ja ir jau tik daudz sūdzību par šo personu, diez vai tas ir kas personisks. Te acīmredzami tas Marks ir izkūkojis prātiņu!