RĻ SIA - Slikts serviss
Kompānija sazinājās ar mani un piedāvāja abonēt viņu mūzikas izlases abonēšanu, kurā ietilpa ikdienas (jāteic darba dienas) jaunas mūzikas piedāvāšana. Kompānija piedāvāja pirmo bezmaksas iepazīšanās mēnesi. Servisa sākumā jau bija sagaidāmas problēmas, jo dziesmu izlase, katru dienu tika piegādāta citos laikos, lielāka vilšanās notika tajā brīdī, kad pēc trīs nedēļu perioda kompānija paziņoja par savu bankrotu (neveiksmīgs biznesa modelis) un paziņoja, ka mūzika tiks piegādāta līdz mēneša beigām bez maksas – protams es piekritu. Lielākā vilšanās notika, kad kompānija nepiegādāja mūziku jau 4 dienas pirms termiņa beigām.
Neiesaku izmantot šīs kompānijas pakalpojumus. Nekvalitatīvs serviss (jāteic mūzikai nebija ne vainas)
Sazinoties ar kompāniju tās pārstāvis ļoti asi reaģē un izmanto necenzētu leksiku.
Ar lielu negribu kompānija tomēr šodien ir atsūtijusi jauno mūziku. Jāteic pēdējās dienās mani šis pakalpojums "pārsteidz"!
Komentāri (2)
Esmu ļoti izbrīnīts par tevi. Pats neko nesamaksāji, kompānija bankrotēja un tik un tā pīksti par bezmaksas iegūtu pakalpojumu? Kā Tu domā kā Tu vari ieteikt citiem neizmantot kompānijas pakalpojumus ja kompānija bankrotēja? Vai Tu vispār pacenties izmantot kaut mazliet savas starp ausu šūnas?
Es tik tiešām atvainojos nekad nebiju aizdomājies, ka ja kompānija bankrotē, tad nav vērts sūdzēties. Bet ja nu tomēr kompānija turpina darbību zem cita SIA, tad noteikti neiesaku izvēlēties pakalpojumu, lai negadās kā ir gadījies man. Man kā padomijas armijas bijušajam loceklim ir pienākums aizsargāt tautu.