Rīgas Satiksme - Bojājums

Sūdzība par 17. Trolejbusu! Katru otro dienu saskaros ar problēmu noskenēt e-talonu. Pietuvinot e-talonu elektroniskajam karšu lasītājam neparāda autorizāciju par derīgu/nederīgu e-talonu. Kā arī citiem pasažieriem tas nav izdevies pirms vai pēc mana mēģinājuma skenēt e-talonu.

16.09.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

1

Komentāri (2)

Vagons Komā 16.09.2020

Laikam viens beigts aparats, vai tad trolejbusa nav vairaki tadi?

T travoninjsh 17.09.2020

Man bija šāda problēma, rakstīju uz RS, atbilde - "Tas ir normāli, ka kāds lasītājs nelasa e-talonu, transportā ir arī citi lasītāji, jāmēģina pie citiem".
Tas nozīmē, ka jāskraida pa visu autobusu / trolejbusu, lai nekļūtu par zaķi. Īpaši forši tas ir "pīķa stundās", kad jāspraucas garām pārējiem pasažieriem.

Bet, jā - nekas jauns, dažas reizes nākas ar to saskarties...

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes