Pasta Stacija

SIA POST SERVICE KURZEME
Adrese: "Jaunbūmaņi"
Dreiliņi
Stopiņu nov.
Latvia - LV - 2130
(Biroja adrese)
Tālrunis: +371 67853001
+371 67853000
+371 20253253
Informācija: Vecā ostmala 40
Liepāja, LV-3401
Juridiskā adrese
Darba laiks: 8:00 - 17:00
8:00 - 17:00
8:00 - 17:00
8:00 - 17:00
8:00 - 17:00
slēgts
slēgts
Kategorija: Pakalpojumi  •  Pasts un kurjeru pakalpojumi
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

2%
Sūdzības
50
Atrisinātas
1
Ar atbildēm
0
Apskatīt statistiku

Pasta Stacija - Sūdzības un atsauksmes

Pasta Stacija - Preču bojāšana

Preču bojāšana Diezgan bieži izmantoju Latvijas pasta stacijas pakalpojumu, bet pēdējais atgadījums man lika apdomāt šī servisa izmantošanu. Lieta tāda ka sūtīju ļoti labi sapakotus sūtījumus, divās kārtās sapakotus + vēl notinu ar rūpniecisko izolācijas lenti kur nu nekādi viņu bez asu priekšmetu izmantošanas nevar atraut vienu no otra, viss diezgan hermētiski noslēgts. Iepakojumi paši par sevi stingri. Paiet laiks un ne ziņu ne miņu kādu laiku, līdz klients nesāk interesēties, viņam pasta stacija nesniedz...

Pasta Stacija - Плохой сервис

Плохой сервис Здравствуйте,12.08.2020 на улице Слокас (в большой максиме) получить посылку не удалось не работала система. Позвонила, сказали когда отремонтируют. Сообщат до 17.08.2020 ни кто не прислал ни кого сообщения за весь день, пришлось опять звонить, сказали всё готово можно получать.18.08.2020 в 11.00 хотела получить 2 раза не сработал пароль, пришлось опять звонить, что-то сделали и сказали пробывать ещё. Ящик открылся, но был пустой пришлось опять звонить. Сказали разберутся и позвонят. Звонка не...

Pasta Stacija - Потеря посылки

Потеря посылки Отвратительный сервис, потеряли посылку, каждый день в течении 2-х недель им звонила, прислали наконец посылку, естественно не мою, работают отвратительно, ничего не хотят делать.

Pasta Stacija - Nozaudēts sūtījums

Nozaudēts sūtījums Nozaudē manu sūtījumu, piedāvā aizpildīt kompensācijas veidlapu, ko mēneša laikā vajadzētu atmaksāt. Interesējos par situāciju pus mēneša vidū, viss akceptēts un jāgaida izmaksa. Nu jau termiņš ir nokavēts un operators nevar neko komentēt. Nevienam neiesaku 😠

Pasta Stacija - Slikts serviss

Slikts serviss Ieliku sūtījumu pakomātā lai nosūtītu preci cilvēkam citā pilsētā. Izrādās cik dienas tas cilvēks gaidīja to pasūtījumu, līdz sagaidīja sms ar kodu, aizgāja izņemt preci ievadot kodu, atverot durtiņas konstatēja, ka skapītis ir tukšs. Pasta stacijas darbinieki loti slikti attiecas pret savu darbu. Un šāds gadījums jau divreiz bijis manā gadījumā.

Pasta Stacija - Slikts serviss, ļoti ilga piegāde

Slikts serviss, ļoti ilga piegāde Nekad neiesaku izmantot šīs kompānijas paklpojumus, esmu nosūtījusi divas paciņas no viena rīgas gala uz otru, ir pagājusi nedēļa, abas pakas ir pazudušas un nav zināms, kur tās vispār atrodas, un kad tiks saņemtas. Darbinieks tiks stāsta, ka uz manis norādītājiem pakomātiem ir kaut kādas mistiskas rindas... Bet beigās izrādās, ka pakas varētu būt pazaudētas, lai gan par to viņš arī neesot drošš... Vājprāts...

Pasta Stacija - Nav saņemts sūtījums

Nav saņemts sūtījums 14.09.2019. 169.Pasta Stacijā ievietots sūtījums. Izsekojot redzu, ka 16.09.2019. Izņemts, lai nogādātu uz 108. Pasta Staciju. Kur palicis? Nevaru noskaidrot, zvanot uz info numuru vairākkārt, sola nodot darbiniecei, kura par to atbild, atzvanīt. Neatzvana! Sūtu e-pastus, uz kuriem saņemu mehāniskas neadekvātas atbildes. Kā lai saņemu informāciju, kur ceļā pazudis nan adresētais sūtījums?

Pasta Stacija - Pazaudēti sūtījumi

Pazaudēti sūtījumi Nu jau ceturtais pazaudētais sūtījums. Visi sūtīti no Jelgavas Tc Valdeka pakomāta. Tiesa, pirmie 3 pēc mana zvana atradās. Šobrīd tiekot meklēts arī pēdējais. Bet tas viss aizņem krietnu laiku. Uz jautājumu, kāpēc tā notiek, saņēmu atbildi, ka šādas problēmas ir tikai Jelgavā un tas viss notiek, jo esot problēmas ar Jelgavas kurjeriem. Uzņēmums veikšot pārrunas. Nav vairs ticības man šim uzņēmumam...

AtrisinātaPasta Stacija - Slikts serviss. Nav piegādāts savlaicīgi.

Slikts serviss. Nav piegādāts savlaicīgi. Nav piegādāts savlaicīgi, pakomāti nedarbojas, par to nekas netika ziņots ne pa tālruni, ne pa e-pastu. Uz citu pakomātu pārsūtīt nevar. Piegādāt uz darba vietu nevar. Sestdiena piegādāt nevar. Jāgaida 5 dienas līdz svētku beigām. Ļoti slikts serviss.

Pasta Stacija - Slikts serviss

Slikts serviss Zvanot uz mājas lapā norādītajiem telefona numuriem,jau 4 dienu neviens neceļ.. Mana paciņa no Imantas uz Sarkandaugavu nāk jau otro nedēļu. Zvanu,bet neviens neceļ.rakstu e-pasta -klusums. Es gaidu savu paciņu 2 ned. Reāli sūtīšana notiek no vienas Rīgas rajons uz otru.. Saprastu ja vēl nāktu no citas pilsētas. Un caur tracking kodu man radās viens un tas pats,ka paciņa ir ceļā uz piegādes punktu .2 ned.no Imantas uz Sarkandaugavu nāk paciņa?

Pasta Stacija - šī nav sūdzība, biju pārsteigts bet tiklīdz viss ir labi

šī nav sūdzība, biju pārsteigts bet tiklīdz viss ir labi No 1a.lv pasūtiju preci trešdien, mājaslapā uzrādijās, ka stacijā būs piektdien. Tomer tikai piektdien nodeva sutijumu uz pasta staciju. Tikko atcerējos ka sūtijuma neesmu saņēmis, nolēmu piezvanīt. Iepriekš uzdūros uz šīm sliktajām atsauksmēm, jo meklēju informāciju par piegādes laikiem. Biju jau sabijies ar ļoti sliktu servisu, un domāju, ka klausuli nepacels. Menedžeris klausuli pacēla un sūtijumu pārbaudija pēc numura no, kura zvaniju, ērti - nebij jāsauc pasūtijuma numurs. Paziņoja, ka uz...

Pasta Stacija - Slikts Serviss

Slikts Serviss Diemžēl nākas izteikt sūdzību par Pasta Stacija klientu servisu. 1) Zvanot uz abiem klientu info tālruņiem, tos, protams, neviens neceļ visas dienas garumā. 2) Aizrakstot e-pastu, arī tikai pēc vairākām dienām (5 pilnām darba dienām) saņēmu paviršu atbildi. Ieteikums rakstīt viņiem Facebook, tur daudz ātrāk iespējams saņemt atbildi. 3) Pasta Stacija Cēsu terminālī (t/c Mego) nestrādā svītru koda skeneris. 4) Un vispār kurā laikmetā mēs dzīvojam, ka, nosūtot paciņu, pašam ir jādrukā etiķete ar...

Pasta Stacija un Andelemandele.lv kodi - Pretīga iestāde

Pretīga iestāde Andelemandele.lv piedāvā preci nosūtīt ar kodiem, par to samaksājot mazāk jau pie preces pārdošanas, taču tā kā pilnīgi nesaprotama man bija nosūtīšanas sistēma ar šo kodu, mēģināju sazvanīt pasta staciju, lai saprastu, kā tas izdarāms. Apmēram stundu kādu centos sazvanīt, bet tas bija pilnīgi neiespējami, bija vai nu aizņemts vai necēla. Tiešām šis uzņēmums spēj nokaitināt. Vai tiešām tāds uzņēmums taupa resursus uz telefoniem, lai būtu viņus ne-iespējams sazvanīt!? Nekad, tiešām nekad vairs neizmantošu šī uzņēmuma pakallpojumus. Kā var būt tiks slikts serviss...

Pasta Stacija - Slikts serviss

Slikts serviss Neizmantojiet šīs firmas pakalpojumus, jo tā ir nedroša. Pirms Ziemassvētkiem saņēmu īzziņu, ka ir pienācis sūtījums. Braucu uz Daugavpili 2 reizes - 24. Un 25. Decembrī, bet pakomāts nestrādāja (nereaģēja uz pieskārienu) . Klientu serviss pasta stacijai strādā tikai darba dienās. Vakaros un brīvdienās telefonā atbild tikai autoatbildētājs. Uzrakstīju īzziņu uz kuru saņēmu atbildi, ka 25. Decembrī varēšu saņemt, bet viss bija garām, kā arī telefoni servisā man vairs neatbildēja ne 25. Ne 26 ne 27. Decembrī. Tā daži mani tuvinieki palika bez dāvanām. Lūk tāds jautrs Ziemassvētku piedzīvojums.

Pasta Stacija - Apkalpošana

Apkalpošana PastaStacija pakomātā, kas atrodas t/c Spice (Rīgā, Lielirbes ielā 29), nav iespēja norēķināties ar maksājumu karti, kā arī - nav iespēja izdrukāt paciņas nosūtīšanas paziņojumu. Papildus vairāk kā nedēļu nevar sazvanīt PastaStacija klientu apkalpošanas tālruņus (nedz norādīto uz pakomāta klātienē, nedz norādītos web lapā). Paziņojums par sūtījuma statusu web lapā nesatur pietiekamu informāciju par paciņas atrašanās vietu (kopš paciņas nosūtīšanas statuss daudzu dienu garumā ir "Sūtījums ir ceļā uz piegādes Pasta Staciju").

Pasta Stacija - Ļoti slikts serviss, sazvanīt nav iespējams.

Ļoti slikts serviss, sazvanīt nav iespējams. Dhl Express piegādē izvēlējos saņemšanas vietu - pasta staciju. Dhl otrdien no rīta atsūtīja Sms, ka paka ielikta pasta stacijas punktā. Bet saņemt varēs, tiklīdz p. Stacija atsūtīs Sms ar izņemšanas kodu. Ceturtdienas vakarā šīs Sms vēl nav atsūtīts. Sazvanīt viņus laikam nav iespējams. Zvanot uz mobilo - vai nu neceļ, vai rāda aizņemtu. Zvanīju reizes 15. Zvanot uz stacionāro - atskan melodija un "visi operātori ir aizņemti lūdzu nedaudz uzgaidīt. Vienreiz klausījos šo tekstu 15 min. Otreiz...

Pasta Stacija - Slikts serviss

Slikts serviss Kārtējo reizi nevarēju laicīgi izņemt savu sūtījumu, jo nedarbojās sistēma. Zvanīju uz norādīto numuru 15 (!) minūtes un klausuli tā arī neviens nepacēla, priekš kam tad rakstīt numuru ja neviens nerunā? Darbs bija nokavēts, garastāvoklis sabojāts. Diemžēl tā notiek ne pirmo reizi, nu tad lūdzu nomainiet savu sistēmu t/c Origo lai varētu saņemt kvalitatīvu pakalpojumu. Šo sūtīju saņemu tur regulāri un katru 3-4 reizi ir problēmas ar izņemšanu, diemžēl nevaru izvēlēties citu piegādes variantu, bet, ja varētu tad labprāt to izdarītu.

Pasta Stacija - Nesūta saņemšanas kodu

Nesūta saņemšanas kodu Esmu "iegrābusies" jau otro reizi sadarbībā ar pasta staciju! Par spīti tam, ka pasūtītās preces no interneta veikala kavējās piegādes ziņā (aptuveni 2 nedēļas) , ko varētu skaidrot ar svētku laiku, bet arī ievietotais sūtījums, kas beidzot ievietots pasta stacijas terminālī tur stāv vairākas dienas, bet sms ar saņēmušas kodu man neviens nesūta! Paciņas pēc 5 dienām nosūta atpakaļ un kodu neesmu saņēmusi jau 4 dienas, tātad man ir atlikusi vēl viena diena! To, ka manas paciņas vientuļi stāv...

Pasta Stacija - Bojāta pakomāts

Bojāta pakomāts Devos svētdienā izņemt pasūtījumu no Pasta Stacijas t/c Origo. Uz ekrāna rāda, ka jāaizver durtiņas, lai ko veiktu tālāk - norādītās durtiņas ir ciet, drošības labad piespiežu vēl pāris reizes, nekas uz ekrāna nemainās. Norādīts tālrunis uz kuru zvanīt šādā situācijā - izslēgts. Nu tad šajā svētdienā izņemt pasūtījumu neizdosies, mēģināšu atkal pirmdien - jācer, ka pakomāts būs salabots vai vismaz strādās klientu servisa, lai nav atkal speciāli jābrauc un jātērē savs laiks.

Pasta Stacija - Ļoti slikts serviss

Ļoti slikts serviss 16.09.2017 interneta veikalā internet aptieka pasūtīju preci ar piegādi uz pasta staciju jūrmalā lielupes rimi. °rēķina numurs p17-62169, līdz šim brīdim t. I. 26.09.2017 preci neesmu saņēmusi. Internetveikals atrunājas, ka preci kurjeram jau atdevis pagājušajā nedēļā, uz maniem e pastiem atbild ar aizbildināšanos, ka vakar t. I. 25.09.2017. Neesot bijušas tukšas pasta kastītes jūrmalas rimi pasta stacijā un preci nevarot ievietot. Kkāds murgs.. Neiesaku sadarboties ar viņiem, ja nevēlaties pazaudēt klientus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes