Pasta Stacija - Apkalpošana
PastaStacija pakomātā, kas atrodas t/c Spice (Rīgā, Lielirbes ielā 29), nav iespēja norēķināties ar maksājumu karti, kā arī - nav iespēja izdrukāt paciņas nosūtīšanas paziņojumu.
Papildus vairāk kā nedēļu nevar sazvanīt PastaStacija klientu apkalpošanas tālruņus (nedz norādīto uz pakomāta klātienē, nedz norādītos web lapā).
Paziņojums par sūtījuma statusu web lapā nesatur pietiekamu informāciju par paciņas atrašanās vietu (kopš paciņas nosūtīšanas statuss daudzu dienu garumā ir "Sūtījums ir ceļā uz piegādes Pasta Staciju").
Komentāri (3)
Labdien!
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām. Diemžēl, svētku tuvošanās liek par sevi manīt un klientu serviss ir ļoti noslogots. Lūdzu sūtiet jautājumu uz PastaStacijas FB messenger (šeit visātrāk saņemsiet atbildi) vai uz e-pastu: [slēpt]@postservice.lv, ja neizdodas mūs sazvanīt.
Jā, no apmaksas ar karti esam atteikušies pirms apmēram pusgada dēļ izmaiņām MK noteikumos. Apmaksu var veikt ar priekšapmaksas kodu, kuru iespējams iegādāties https://suti.pastastacija.lv/lv/iegadaties-kodu/#step1 vai izmantojot Mobilly. Ir arī iespējas sūtījumu noformēt un apmaksāt tiešsaistē https://suti.pastastacija.lv/lv/noformet-sutijumu/
Vēlreiz atvainojamies par sagādātajām neērtībām!
Opā būtu interesanti uzzināt, kas tie par MK noteikumiem, kuri aizliedz nerēķināties pakomātā ar karti. Interesanti...
Labdien!
MK noteikumi, protams, neaizliedz ar kartēm norēķināties terminālos, tomēr MK noteikumu izmaiņu rezultātā visos terminālos būtu jāmaina fiskālās vienības un jāintegrē ar esošajām iekārtam, kas ir būtiskas investīcijas. Izanalizējot C2C klientu plūsmu un paradumus tika pieņemts lēmums, ka veikt šādas investīcijas nebūtu rentabli šajā brīdī.