Pasažieru vilciens

SIA Pasažieru vilciens
Adrese: Turgeņeva iela 14
Rīga
Latvia - LV-1050
(Juridiskā adrese)
Tālrunis: +371 67234009
Fakss: +371 67233049
Informācija: Klientu apkalpošanas centrs
Dzelzceļa stacija, Stacijas laukums 2, Rīga
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

1%
Sūdzības
214
Atrisinātas
2
Ar atbildēm
2
Apskatīt statistiku

Pasažieru vilciens - Sūdzības un atsauksmes

Pasažieru vilciens - Atceļ vilcienu un intervāls starp vilcieniem ir gandrīz 4 stundas !!!!!!!

Atceļ vilcienu  un intervāls starp vilcieniem ir gandrīz 4 stundas !!!!!!! Sveiki vai tas ir normāli, ka no 08.12.2019. Ir atcelts vilciens Aizkraukles virzienā? Pirms 08.12.2019. No Rīgas uz Aizkraukli bija vilciens 09: 26, bet nu tas ir atcelts, jo tam tak bija 25% atlaide! Un tā vietā ir 08: 48 no Rīgas kurš pietur jumpravā un protams tam atlaides nav, jo atlaides ir piemērojamas no plkt. 09.00, (forši ar vienu šāvienu nošauj 2 zaķus... Nevajag piešķirt atlaidi un var mierīgi atcelt vilcienu vispār...) nākamais no Rīgas, kas pietur jumpravā ir tikai 12: 20 kā var...

Pasažieru vilciens - Vilcienu saraksta laika maiņas katru dienu

Vilcienu saraksta laika maiņas katru dienu Labrīt! Rakstu sūdzību sakarā ar biežo vilcienu saraksta maiņu maršrutā Tukums I-Sloka un sloka-tukums i. Katru dienu saraksts mainās par dažām minutēm, bet man šīs dažas minūtes ir no svara. Vai tiešām nevar organizēt vienu laiku. Neticu, ka 5 minūšu laika maiņa ir tik ļoti svarīga, bet man, lai noklutu līdz stacijai, tas ir nozīmīgs laika periods.

Pasažieru vilciens - Attieksme pret darbiniekiem

Attieksme pret darbiniekiem Darbiniece Anita, kura kā neuzveicama slimība joprojām atrodas uzņēmumā, atļaujas pret darbiniekiem izturēties pazemojoši, atļaujas ar darbiniekiem runāt paaugstinātā tonī, noniecinot darbinieku personību, situāciju nevis normāli izskaidro, bet bļaudama sāk uzbrukt ar pārmetumiem. Psihenē viņai vieta, nevis darbā ar cilvēkiem. Kamēr viņa atradīsies saskarsmē ar konduktoriem, situācija ar konduktoru nepietiekamību tikai vērsīsies plašumā. Viņai labi ir tikai tie, kas viņu personīgi simpatizē.

Pasažieru vilciens - Veselības problēmas un personāla vienaldzība

Veselības problēmas un personāla vienaldzība 12.12.2019 braucot ar vilcienu Rīga - Daugavpils 16:19 sēžot vilcienā 2.vagonā ap Jāņuvārtiem sajutu deguma smaku, sākumā pieļāvu domu, ka tas varētu būt no radiatoriem, taču ar laiku, burtiski 5-7 minūšu laikā smaka pieauga līdz tam, ka nebija iespējams normāli elpot, jo smirdēja tā, itkā degtu vadi. Es nedaudz sāku uztraukties un devos uz 1. Vagonu ar cerību, ka tur nesmakos tā. Izejot uz pirmo vagonu un pie pirmā elpas vilciena, sapratu to, ka tur ir viss vēl trakāk nekā 2. Vagonā. Devo...

Pasažieru vilciens - Aizbrauc un pienāk ātrāk nekā norādīts sarakstā

Aizbrauc un pienāk ātrāk nekā norādīts sarakstā Katru darba dienas rītu braucu ar vilcienu no Ozolniekiem līdz Rīgai. Sarakstā norādīts kad vilciens atiet no Ozolnieku stacijas 6: 09! Bet katru var teikt dienu viņš aizbrauc ātrāk. Ir bijis kad eju skatos vilciens piebrauc un skrienu (esmu jau pie durvīm, bet durvis aizver, un aizbrauc, skatoties pulksteni 6: 08) .. Ttgd jau eju laicīgi ziņot to, bet tāpat vienmēr aizbrauc viņš 1vai 2 min ātrāk. Kā piemēram šodien. Pienāca 6: 07 un 6: 07: 58 aizbrauca.. Murgs.. Dažam cilvēkam šī 1-2 minutes var būt svarīga. No šīs dienas es labāk pāriešu uz mikroautobusiem.

Pasažieru vilciens - Ņirgāšanās par pasažieriem

Ņirgāšanās par pasažieriem Esmu šokēts par kārtējo pasažieru vilciens ņirgāšanos par pasažieriem. Nepietiek ar to, ka Skultes virziena pasažieriem regulāri nākas saskarties ar neērtībām tad šis jau ir pāri visām saprāta robežām. Lielākā daļa Skultes virziena vilcienu kopš šīm brīvdienām nepietur inčupē un vēl vairākos pieturas punktos (aizbildinoties ar itk a rentabilitāti un brauciena laika saīsināšanu - nu baigi daudz 1 min) bet šis jau ir par traku 2019. Gada 7. Decembra vakara reiss nr 6150 20: 37 (rīga) - 21: 29...

Pasažieru vilciens - Serviss

Serviss Šodien ap 14.48 pumpuru stacijā pieredzēju nekaunīgumu-kasierei paradiju 3+ karti un id apliecību (es esmu bērns, tāpēc ar abam kartem man ir jāmaksa 0.08 centi) un iedevu 1€. Viņa man bļauj virsū, ka viņai nav ko izdot, es saku ka man līdzi ir vel tikai 0.07 centi-1 cents pietrūkst. Viņa man nekaunīgi nomurmināja - ja tu būtu gudra tu būtu paņēmusi naudu.. Tad viņa tomēr paņem tos 0.07 centus un man saka draudēt kautko apmēram šadu-"ja tu man neatnesīsi to 1 centu rīt tu tiešām dabūsi " īsti nezinu vai šis ir pārkāpums, bet tas tiešām man sabojāja dienu...

N Nobijies bērns.. 12.11.2019
Komentāri 10

Pasažieru vilciens - Slikts serviss

Slikts serviss Šodien, maršrutā Rīga-Jelgava 14:33-15:18, Cienījamā konduktore žanna (šo dāmu var arī bieži satikt tepat sūdzību komentāros...) ir pilna ar negatīvu enerģētiku, kaut it diezgan jauna sieviete, bet atļauj sev rupji un kliedzot runāt ar pasažieriem, it īpaši ar cilvēkiem gados - tādu bija vairākums. “... Iepriekš strādājāt, bet ne par konduktoru, jūs nezināt kā tas ir - strādāt ar cilvēkiem, ” saka mūsu gudriniece vecajai sievietei (!) , no kuras nevarēja saklausīt ne vārdu, savas bļaušana...

T The_Truth 01.11.2019
Komentāri 29

Pasažieru vilciens - Slikts serviss

Slikts serviss Sveiki! Braucu katru darba dienu no Jelgavas Uz Rīgu 6.30 ar vilcienu, kur vilcienam ir jāpiestāj stacijā Rīga 7.15. Bet tā tas nav. Vilciens neizbrauc laicīgi no stacijas un tāpēc nav laicīgi Rīgā. Un dēļ tā, ka viņš laicīgi neizbrauc man vienmēr ir jāskrien uz autobusu, lai nenokavētu.

L Liza 01.11.2019
Komentāri 6

Pasažieru vilciens - Vagonu daudzums!

Vagonu daudzums! Sveiki! Problēma ir tajā kad,piemēram es braucot ar vilcienu uz darbu ap plkst 6:30 krustpils- Rīga ! Vilciena sastāvs ir milzīgs..vagoni tukši...bet tad kad visi brauc mājās no darba, skolām, utt. Labi ja ir trīs vagoni kuros visiem jāsaspiežās..kur loģika?

Pasažieru vilciens - Biļetes

Biļetes Nesaprotu kāpēc vilciena biļetē nevar pierakstīt perona numuru no kura viņš aties? Neesmu rīdziniece un katru dienu nebraucu ar vilcienu. Gandrīz vai nokavēju vilcienu. Autobusu biļetēs tiek rakstīts no kuras piestātnes tas izies.

Pasažieru vilciens - Aukstiiii

Aukstiiii No rīta braucu ar Pasažieru vilciens un aukstiiii. Lūdzu parūpējieties par saviem pasažieriem un ieslēdziet normālu siltuma padevi, lai nav jāsalst tajos 0 grādos. Tomēr rudens jau kādu laiku ir sācies un aukstums tāpat. Saprotu, ka var pa lēto aizbraukt un par to nav iebildumu, bet vismaz siltumu gribētos, lai palaižat un lai mums ir komfortabli.

D Dreambig 08.10.2019
Komentāri 1

Pasažieru vilciens - Rupja attieksme pret pasažieriem

Rupja attieksme pret pasažieriem Šorīt, 27.09.2019. , braucot ar elektrovilcienu Lielvārde - Rīga (6: 04) saskāros ar nepatīkamu un, manuprāt, nepieņemamu situāciju. Vilcienā iekāpa vīrietis, kas gribēja iegādāties biļeti vilcienā maksājot ar norēķinu karti. Pēc kontrolieres aizrādījuma, ka šajā vilcienā norēķināties ar karti nav iespējams, vīrietis mēģināja nopirkt vilciena biļeti izmantojot pv.lv mājaslapu (to darīja pirmo reizi) . Pēc vairāku minūšu neveiksmīgiem mēģinājumiem iegādāties biļeti internetā, tā vietā, lai...

Pasažieru vilciens - Slikts serviss

Slikts serviss 18. Septembrī no rīta braucu uz Rīgu ar vilcienu. Šīs brauciens bija ļoti mokošs, jo gandrīz visu ceļu (līdz Ogrei noteikti) vilcienā demonstrēja reklāmas sižetus, vienus un tos pašus pēc kārtas gandrīz 2,5 stundas! Visādi centos neskatīties, bet nesanāk! Perifēra redze noķer nemitīgu krāsainu mirgošanu un pat logā atspoguļojas bildes no monitora. Vienīgā iespēja neredzēt - skatīties grīdā. Vai tiešam, samaksājot par biļeti, jābrauc ar nodurtu skatienu un jācieš galvassāpes? ! Mana kļūme, ka...

Pasažieru vilciens - Slikts serviss

Slikts serviss Protams, ļoti gaidām, kad Pasažieru vilcienam būs atbilstoši vilcieni, bet jāpiestrādā arī pie personāla apmācības. Ir jau lieli uzlabojumi, bet atsevišķi konduktori ir smagi gadījumi. Iespējams, pat alkohola reibumā vai paģiraini. Nav patīkami redzēt tādu darbinieki. Visi grib izklaideties, bet lūdzu labāk pēc darba laika beigām un kad nākamā diena ir brīvdiena.

AtrisinātaPasažieru vilciens - Slikts serviss

Slikts serviss Man, personīgi, nav nekas pret pasažieru vilcienu, bet dažreiz ir tā, kad braucot ar vilcienu nedzird audio ierakstu, kurā pasaka kāda stacija ir nākamā, kurā pieturēs vilciens. Ir bijušas vairākas reizes, kad neatskaņo visā ceļa garumā nevienu staciju. Šodien arī bija tā, ka braucu ar vilcienu Rīga - Valmiera un ne reizi netika atskaņots pieturas vieta. Līdz ar to, vajadzēja izkāpt Siguldā, bet nogulēju un nācās atrast veidu kā tikt mājās no Līgatnes. Iedomājaties situāciju, cilvēks, ka...

Pasažieru vilciens - Absurds

Absurds Pēc darba devos uz dzelzceļa staciju Vecdaugava, kurā nav iespēja iegādāties biļeti, tādēļ nākas iegādāties to vilcienā.. Iekāpjot vilcienā uzreiz ieraugu konduktori, kura man paiet garām, gaidu kad pienāks.. Nākamajā pieturā iekāpj kontrole un uzliek man sodu 20€ par to ka man nav biļete, "es saku ka man nav vēl bijusi iespēja to iegādāties"... Kontroliere atbild: "mani tas neinterē, jūs esat bezbiļetnieks, maksājat 20€ un nākamajā pieturā kāpjām ārā un vēl runājam ar policiju"... Pēc tam šim...

A Andrej 28.08.2019
Komentāri 17 Restorāni

Pasažieru vilciens - Necilvēcīgums

Necilvēcīgums Šodien ļoti steidzos uz vilcienu, pēdējā brīdī pieskrienu klāt, spiežu pogu un durvis man neatveras. Vai,tad tiešām to ir tik grūti izdarīt it īpaši redzot,ka cilvēks uz vilcienu skrēja,lai paspētu! Esmu vīlusies pirmo reizi tā! Esam cilvēcīgāki!

Pasažieru vilciens - Krāpšana

Krāpšana Pasažieru vilciens konduktori izmanto dzelzceļnieku apliecības, lai braukātu pa blatu, piemēram uz jūru atpūsties, vai arī uz valku sēnes lasīt, kāpēc nodokļu maksātājiem būtu jāmaksā vai jādot dotācijas, lai konduktori it sevišķi vecās pensionāres un šitie vecie revizori, kuri vispār reāli nav vajadzīgi, skerde nodokļu naudu un braukā, savas brīvdienas atpūsties, kamēr cilvēki maksā miljardus eiro, kase pērkot biļetes, kuras ir ļoti dārgas, ka zelta vērtība, kaut kā nestimejas kopā, vai arī...

Pasažieru vilciens - Slikts serviss

Slikts serviss Šorīt 13. Augustā, speciāli agrāk dodoties uz staciju, lai iegādātos mēnešbiļeti nevarēju to izdarīt. Biļešu kasē man atsaka pakalpojumu, minot, ka printeris nestrādā un tehnika ir tik nolietojusies un veca, ka neko nevar izdarīt. Tad kāpēc rodas šāda situācija, vai tiešām pasažieru vilciens nevar nodrošināt labu servisu? ! Varbūt vajag apmācīt darbiniekus ar kārtridžu maiņu! Tagad esmu iegādājusies biļeti dārgāk un tērējusi savu laiku ierodoties stacijā ātrāk nekā paredzēts. Ir taču 21. Gadsmits!

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes