Adrese: |
Turgeņeva iela 14 Rīga Latvia - LV-1050 (Juridiskā adrese) |
---|---|
Tālrunis: | +371 67234009 |
Fakss: | +371 67233049 |
Informācija: | Klientu apkalpošanas centrs Dzelzceļa stacija, Stacijas laukums 2, Rīga |
Sociālie tīkli: |
Pasažieru vilciens - Sūdzības un atsauksmes
Pasažieru vilciens - Nepatiesa informācija
Vienmēr kad braucu mājās no treniņiem, ja atnāk jaunais Vivi vilciens posmā Rīga-Ogre 20: 23, pirmajā vagonā pašās pirmās durvis neatveras, tāpat kad vairākas reizes nospiež pogu. Es vienreiz gandrīz kritu panikā, jo domāju ka vilciens aizbrauks un netikšu atpakaļ mājās un jāgaida nākamais kautkur 21 un atbraukšu pārāk vēlu. Lūdzu parūpējaties lai visi tiek iekšā vilcienā. Paldies!
Pasažieru vilciens - Kavēšanās, laika tērēšana, negodība
Šie jaunie vilcieni man vairs galīgi nepatīk. Biļetes maksā dārgāk, vilcieni briesmīgi kavē par 15-20 minūtēm un man ar to jārēķinās? !? Kopš kuriem laikiem no Ogres līdz aizkrauklei jābrauc 1.20h? !? Tas taču nav normāli. Man lūdzu iepriekšējo sarakstu ar vilcieniem kuri atbrauc uz aizved laikā, jo man neder katru reizi domāt vai paspēšu laicīgi kaut kur tikt vai nē.
Pasažieru vilciens - Slikts serviss
Ceļā no Tukums 2- Rīga (6524) 15:18 konduktore Jekaterina ļoti rupji atbildēja ne tikai mums, bet arī citiem pasažieriem. Ignorēja mūsu jautājumus par labierīcību izmantošanu un braukšanas noteikumiem. Klusēju par to, ka nebija pat sasveicinājusies. Rupja attieksme pret citiem tika novērota arī braukšanas laikā. 25.05.2024
Pasažieru vilciens - Vilcienu saraksta
Labrīt, rakstu sūdzību sakarā ar vilcienu laiku izmaiņu. Es saprotu, ka jums neinteresē kā skolēni tiek uz skolu un vai viņi var paspēt no rita pagulēt/paēst/padzert kafiju... Bet lūdzu atgriežat vilcienu, kas no Aizkraukles iziet 8.11 uz Rīgas pusi. 🙏 lūdzu🥺
Pasažieru vilciens - Slikts serviss
Labvakar. Braucu ar vilcienu Sloka -Rīga(6436) 19:18 Konduktors pienāca pārbaudīt QR koda biļete telefonā, nevis pateicot sākumā labvakar, uzreiz neapmierināti pateica par to ka nepareizi tūru telefonu viņai nav ērti , viņai vajag izdomāt kā noķert qr kods, visu laiku radu telefonu tādā pozīcijā pirmo reizi tāds gadījums.Uz jautājumu kāpēc pārējie tā neprasa ir atbilde nu es nezinu.Protams biju neapmierināta par tādu komunikāciju, palūdzu lai miers, uz ko bija atbilde no tādiem cilvēkiem kā e...
Pasažieru vilciens - Pasažieru vilciens DR1A 185.2/ Slikts serviss, konduktore nelaipna un asi atbild pasažieriem
Labdien! Braucu 29.04. Dīzeļvilcienā Rīga - Valmiera dr1a 185.2 no stacijas Sigulda līdz valmierai un vēroju konduktores darbu. Šo kundzi esmu ievērojusi vairākkārt, jo viņa ir ļoooti neapmierināta un nelaipna pret pasažieriem. Piesienas, ja tā varētu teikt, pie katra kurš "nē tā" tur telefonu/biļeti, jo viņai nav ērti to noskenēt, nenopērk biļeti kasē, jo viņai ir nez kas jārēķina un tas apgrūtina viņas darbu, ceļas kājās un iet uz durvīm viņasprāt, par ātru, utt. Nedomāju, ka šādam cilvēkam būtu jāstrādā apkalpojošā sfērā. Ar cieņu, pasažiere Linda
Pasažieru vilciens - Apkalpošana
Vēlējos iegādāties biļeti no Rīgas centra līdz Vecdaugavai, biļeti cilvēkam + sunim. Pārdeva sieviete līdz Saulkrastiem un dzīvnieka biļeti nepieskaitīja. Rezultātā pārmaksāju ceļa biļeti un uzreiz netiku pie biļetes sunim. Jautājums - kur problēma pārdod uzreiz ko prasa un kādēļ pārdod biļeti līdz galapunktam ja man to nevajag? Rezultātā pārmaksa. Ļoti jauka pieredze. Neiesaku. Kasiera id: 60516
Pasažieru vilciens - Vilcienu kursēšana
Braucu katru dienu ar vilcienu uz darbu. Vēlētos pateikt to ka kāpēc no rītiem kad visvairāk cilvēku lieto vilcienu, kursē vecais vilciens kurā ir daudz mazāk vietu nekā vivi. Cilvēkiem ir jāstāv pilniem vagoniem palaidiet kāpēc nevar kursēt vivi vilcienu kuros ir daudzas vietu un vieglāk iekāpt. Tad ja laidat vecos vilcienus, nu palaidiet vairākus vagonus risiniet to lai cilvēkiem būtu vieglāk.
Pasažieru vilciens - Slīkts serviss
Fantastisks serviss - biļešu Cena pieauga, mājaslapā, kur var iegādāties biļetes - nekorekti strādā (pie apmaksas tīmekļu vietnē neielādējās bankas, līdz ar ko nevar veikt apmaksu) , Rīgas centrālajā stacijā tuneli stāv grandiozā Rinda no tiem pasažieriem, kas nevar iegādāties biļetes elektroniski un kasiere vienkārši aiztaisa lodziņu un pieliek pārtraukuma plāksni.
Pasažieru vilciens - Naudas izspiešana
Tiek iegādāta mēneša biļete posmā Lielvārde - Rīga, Cena aptuveni 30eur; bet labākais - tad, ja brauksi ar kādu tālāku vilcienu, nevis ar to, kuram galastacija Lielvārde vai Aizkraukle - par katru braucienu piemaksāsi vienu eiro! Par ko? Ja, piemēram, darbs sāktos konkrētā laikā un iespēja braukt būtu tikai ar tālo vilcienu? Mēnešbiļete nu jau 60eur izmaksātu? Un ja atpakaļceļam līdzīgs scenārijs, bērni no skolas jāizņem vai pulciņi konkrētā laikā? Maksāt 90eur par šo? Nu ne, cirks nevis plaukstošs uzņēmums!
Pasažieru vilciens - Cenas
Labdien! Uzskatu, ka tā ir ņirgāšanās, Cenas par vienu pieturu 1,50, kamēr jūrmalnieki braukā par brīvu. Saprotu, ka ar mūsu nodokļiem var iegādaties jaunos vilcienus, bet neuzskatu godīgi, ka mums jāmaksa par vienu pieturu 1,50. Ja tā turpināsies, cilvēki ne tikai uz jūrmalu vairāk nebraukās, bet arī ar jūsu vilcienu nebraukās, jo manas paziņas ir tik pat šokēti ar jauno cenu, kas ņemta no balta gaisa!
Pasažieru vilciens - Nepieļaujama attieksme pret pasažieriem
Šodien ar maršrutu Rīga-Jelgava 21: 44-22: 29 konduktors, kuram pirmkārt, nebija vārdu zīmīte, tāpēc nevarēšu pateikt vārdu. Attieksme pret pasažieriem ir nepieļaujama, runā ļoti rupji, draud pasažieriem, uzrunā uz tu nevis jūs… itkā cilvēks ir izgājis no zooloģiskā dārza un nezina, kas ir cieņa pret pasažieriem. Ne īpaši patīkami braukt pēc darba un klausīties šādus cilvēkus…
Pasažieru vilciens - Rīta vilcieni Lielvārde - Rīga
No rītiem vilcieni posmā Lielvārde - Rīga ir pārbāzti, it īpaši vilciens 7:01 - 8:00. Brauc sajūta kā sūtītu lopu vagonā uz Sibīriju. Nav pat kur stāvēt, cilvēkiem no skābekļa trūkuma vilcienā paliek slikti. Tas pats arī citos vilcienos. No otras puses izdevīgi bezbiļetniekiem, jo konduktori fiziski nav spējīgi izkļūt cauri vagoniem. Tāds lūk sabiedriskais transports! No Eiropas standartiem ne miņas!
Pasažieru vilciens - Krāpšana
Labdien. 04.03.2024 nopirku e-biļeti saitā vivi.lv Vilciens Rīga -Jelgava. Biļeti iegādājos no Rīgas līdz Cukurfabrikai. No Rīgas vilciens izbrauca plkst.18:13 Samaksājusi naudu no citadeles bankas kontā un BIĻETI NESAŅEMU! GRIBĒJU ATGRIEZT NAUDU caur vivi.lv , aizpildīju blanku bet tā funkcija saitā vivi.lv nedarbojas!
Pasažieru vilciens - Kavēšana 15 min(-12) grādos un ļoti auksts vilciens
Rîga-Tukums 14: 39,17.01.2024. Kavējās Torņkalnā 15 min. Vilciens ļoti auksts un nekāds siltums no radiatoriem nenāk. Par ko es maksāju.? Problēmas gan ar jaunajiem, gan vecajiem vilcieniem. Te atrodoties var arī saslimt. Ļoti slikts serviss. Beidzot atrisiniet šo problēmu.
Pasažieru vilciens - Из-за одного безбилетника поезд стоял 50 минут
13 января маршрут Рига - Аизкраукле. Поезд выходил из Риги в 21:48. Встали в Вагонном парке из-за пьяного пассажира, который не в состоянии был предъявить билет. 50 минут ждали полицию, после чего поехали. Это не нормально, что из-за одного безбилетника большое количество людей так долго ждут решения проблемы. К тому же люди на следующий остановках ждали электрички на морозе столько времени. Почему у компании нет адекватного решения таких проблем и договоренностей с полицией? Либо делайте...
Pasažieru vilciens - Nav konduktora
Šodien, 11.janvārī reisā 6253 Rīga - Tukums posmā no Rīgas līdz pat Pumpuriem biļešu konduktora nebija nevienā vagonā. Jūrmalnieki skraida pa vilcienu un izmisīgi meklē... tā arī neatrodod, bažas par to, ka 3x biļete netiks aktivizēta un pakalpojums būs slēgts, lēnām sāk piepildīties. Šī nesakārtotība jau ļoti kaitina.
Pasažieru vilciens - Krāpšana
Iegādājos vilciena biļeti internetā veicot apmaksu ar bankas karti. Biļete neatnāk uz norādīto e-pasta adresi, pēc kā zvanu uz Pasažieru vilciens mājas lapā norādīto tālruni! Tur konsultants, paskaidro ka esot kaut kāda kļūme viņiem sistēmā un man biļete esot jāpērk atkārtoti, taj pat laikā konsultants man pa telefonu pat nosauca no kurienes uz kurieni esmu biļeti pircis! Nav īsti skaidrs kāda kļūme tur viņiem ir (ņemot vērā ka šis uzņēmums jau pats pēc noklusējuma ir kļuda) bet man naudu...
Pasažieru vilciens - Slikts serviss
Braucām pēdējā vagonā, bija ļoti karsti, cilvēki sūdzējās, ka bija kā pirtī. Pārējos vagonos bija vēsāks, visi sēdēja jakās, bet vagonā, kur bijām mēs, visi sēdēja kreklos un vienalga bija slikti, ka nevarēja elpot. Vagons gāja no Rīgas uz Daugavpils, 18: 01 24.12.23
Pasažieru vilciens - Slikts serviss
Katru rītu braucu ar pirmo vilcienu no Vecdaugavas uz Rīgu! Katru rītu tas kavē, nez kāpēc stāv starp Vecdaugavu in Ziemeļblāzmu! Pienāk centrā nevis 5: 59, bet 6: 03 vai pat 6: 04! Un! Man 6: 07 jau atiet nākamais transports no zinātnes akadēmijas! Katru rītu man lēkšos jāskrien, lai pēc tam nestāvētu vēl 30 minūtes! Kāpēc šādi kavējumi? ! Vai tad tiešām nevar stabilizēt grafiku? !