Pasažieru vilciens

SIA Pasažieru vilciens
Adrese: Turgeņeva iela 14
Rīga
Latvia - LV-1050
(Juridiskā adrese)
Tālrunis: +371 67234009
Fakss: +371 67233049
Informācija: Klientu apkalpošanas centrs
Dzelzceļa stacija, Stacijas laukums 2, Rīga
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

1%
Sūdzības
211
Atrisinātas
2
Ar atbildēm
2
Apskatīt statistiku

Pasažieru vilciens - Sūdzības un atsauksmes

Pasažieru vilciens - Kāpēc tiek pārdota šāda biļete?

Kāpēc tiek pārdota šāda biļete? Kāpēc tiek pārdota biļete internetā ar pārsēšanos, ja pirmais vilciens kavē un fiziski skrienot pa taisno (pa augšu, ne staciju) nevar paspēt uz otru vilcienu? Es saprotu, kkas var notikt, kāpēc tiek pārdota tāda biļete? Info centrā - "naudu neatgriežam, ja nekavē 15 min". Cik izdevīgi! 1/5

Pasažieru vilciens - Krustpils stacijā nevar saprast no kura ceļa vilciens atiet un paziņojumi arī nav

Krustpils stacijā nevar saprast no kura ceļa vilciens atiet un paziņojumi arī nav Krustpils dzelzceļa stacijā nav skaidrs no kura ceļa vilciens atiet uz kuru pusi, paziņojumu nav bardaks... 17: 44 un17: 59 ir divi vilcieni abi iet uz Rīgas pusi, kā es varu saprast kurš man ir vajadzīgs, paziņojumu nav, tā es palaidu garām vilcienu kurš bij ātrāk cilvēki nav gaišreģi.

J Jānis Gavrilovs 20.05.2021
Komentāri 0

Pasažieru vilciens - Bezkaunīga krāpšana vai kasiereses analfabētisms

Bezkaunīga krāpšana vai kasiereses analfabētisms Pāris dienu atpakaļ braucu ar vilcienu no Jūrmalas uz Rīgu. Lielupes stacijā gribēju pirkt blieti. Skaidri pasaku kasierei, vecai sievietei ar brillēm, "man, lūdzu, vienu biļeti līdz Zolitūdei". Viņa man Saka cenu 2.20 eiro. Es jautāju - kāpēc tik dārgi, biļete taču maksā 1.10. Izradījās, viņa man gribēja pārdot 2 biļetes, nevis vienu. Nu labi, var būt vecītei ir problēmas ar dzirdi, taču pēc tam es viņai iedevu 1.20 un sāku gaidīt, kamēr man izdos 10 centus, bet viņa Saka: "būs". Kas "būs", ja...

Pasažieru vilciens - Covid19 ierobežojumu neievērošana

Covid19 ierobežojumu neievērošana 4.04.2021 braucu ar vilcienu Daugavpils-Rīga, kas atiet no Daugavpils plkst. 13.07, kurā man pretī sēdēja vīrietis, kurš visa brauciena laikā sēdēja bez maskas, pie tam alkohola reibumā un visu laiku turpināja lietot alkoholu. No “pasažieru vilciens” darbinieku puses viņam ne reizi netika aizrādīts. Kāpēc man maksājot par biļeti jāriskē ar savu mieru un veselību? Tas ir ārprāts.

Pasažieru vilciens - Slikts serviss

Slikts serviss Šodien 23.03.2021 braucot no pieturās Smārde pirmajā vagonā, ar vilcienu n6505 tā arī nesagaidīju konduktoru. Nopirku elektronisko biļeti kuru man nepārbaudīja. Biļetes n941904. Galā punktā redzēju konduktoru kurā izgāja no dienesta telpas.

Pasažieru vilciens - Atcelts vilciens

Atcelts vilciens Поезд 18: 58 булдури-рига отменили, а следующий в 19: 28, вообще не пришёл и не было никакой информации. Если бы мы знали, что его не будет, то могли бы хоть погреться в зале ожидания, а так все тупо стояли на платформе и спрашивали: "так будет поезд или не будет? " а на улице минусовая погода с ледяным ветром. У вас ноль уважения к своим клиентам и отвратительный сервис.

Pasažieru vilciens - Krāpšana

Krāpšana Mani brāļi un mazā māsa brauca no pieturas cukurfabrika-Rīga ar 3+ģimenes karti (90%atlaidi) . Ar vilcienu kas brauca 9: 44 no cukurfabrikas. Pienāca biļešu kontroliere, un tākā cukurfabrikas kase bija ciet viņiem vaidzēja pirkt biļeti vilcienā. Kuras 1 Cena bija 21 cents jo 90% atlaide. Kontroliere neredzēja cukurfabrikas pieturu savā darba ierīcē. Un iesita biļeti no Jelgavas uz Rīgu. Kopā bija jāmaksā 42 centi, jo māsai tik 3 gadiņi. Brālis iedeva 10 eiro un viņai bija jāatdod 9.58 bet atdeva tik 8.58.

Pasažieru vilciens - Ierašanās laiks

Ierašanās laiks Līdz šim par Pv nav bijušas sūdzības, izmantoju, lai dotos uz darbu, lēti, vienmēr laikā, ja arī kavējas, tad tikai dažas minūtes. Nu jau otro reizi gadījies, ka vilciens pienāk krietni vēlāk kā plānots pietam bez jebkāda brīdinājuma un informācijas ne pv.lv, ne citos soc. Tīklu lapās. Lūgums regulāri atjaunot informāciju pasažieriem, lai kavējuma gadījumā varētu saplānot turpmāko maršrutu.

Pasažieru vilciens - Tīrība

Tīrība Šodien 8: 34 braucām ar vilcienu Rīga - Sloka. Vilciena tīrība🤮. Izskatās, ka šeit tiešām nav kādu laiku tīrīti putekļi. Vairāk vajadzētu tam pievērst uzmanību, savādāk ir diezgan nepatīkami, tādā vilcienā sēdēt. Bail pat iedomāties, kas darās uz krēsliem, vai tie tiek dezinficēti. !? Tam noteikti ir jāpievērš liela uzmanību, lai cilvēkam būtu patīkami braucieni.

S Signe Sigita 14.01.2021
Komentāri 5

Pasažieru vilciens - Pateicība

Pateicība Gribu pateikt lielu paldies As „Pasažieru Vilciens” darbiniecei Olgai par izcilu darbu. Olga ir ļoti sirsnīga un izpalīdzīga darbiniece. 31 decembrī ļoti steidzos uz mājām, nolēmu braukt ar vilcienu. Tā bija mana pirmā reize. Iegādājos biļeti 21 kasē. Olga kā profesionālā darbiniece ātri apkalpoja. Olga visu paskaidroja, ka un kur tikt. Brauciens bija vienkārši fantastisks un komforts plus vēl tiku uzmundrināta. Liels paldies Olgai par visu! Vairāk šādu jums darbinieku. Paldies!

Pasažieru vilciens - Nestrādā WiFi

Nestrādā WiFi Braucu šorīt 12.12.2020. ar vilcienu Rīga-Daugavpils(7.42) rakstīts ka vilciens nodrošinats ar WiFi,bet tas nestrādā. Parstartēju telefonu vairākas reizes. Ik pa laikam mēģonu starp stacijām un vilciena stacijās, bet nekā. Griežās aplis un pēc ilgaka laika paziņo ka nav savienojuma.

J Janis3 12.12.2020
Komentāri 2 Internets

Pasažieru vilciens - 4 stundas jācieš

4 stundas jācieš Braucam no Rēzeknes 2 uz Rīgu. Vagona nereāli karsti. Jāsēž maskas un vēl tāda karstuma. Izskatās ka ir tikai divi varianti: vai nu bez apkures, jāsēž aukstuma. Vai ar apkuri - pirti. Vai ir iespējams uztaisīt apkures sistēmu ar režīmu (istabas temperatūra...) . Nevaru saprast, kāpēc tā. Mēs maksājam pietiekoši lielu naudu (7,4 euro) , bet 4 stundas jācieš... Kauns...

V Vadim Bolshakov 07.12.2020
Komentāri 4

Pasažieru vilciens - Nesaprotošs personāls

Nesaprotošs personāls Šodien, 10. Augustā plkst 15.56 es iekāpu vilcienā Rīga-Tukums-2. Tā kā man 14.00 bija konsultācija skolā, es nezināju vai tikšu uz vilcienu 15.56 un iegādājos biļeti mobilly aplikācijā uz 17.07. Konsultācija beidzās ātrāk un izlēmu doties mājās ātrāk (15.56) , lai ierastos ātrāk mājšs. Tajā brīdī, kad konduktors pārbaudīja biļetu, viņš teica, ka mana biļete ir nederīga, jo pirkta aiznākošajam vilcienam, kaut vai bija paredzēta nākošajam. Konduktors teica, lai iegādājos jaunu biļeti. Protam...

Pasažieru vilciens - Bulduri - Rīga vilciena konduktores neadekvātā uzvedība

Bulduri - Rīga vilciena konduktores neadekvātā uzvedība Braucot vilcienā šodien plkst 21: 30-21: 50, konduktore uzvedas vienkārši neadekvāti: teicu, ka protams covid dēļ man nav skaidrās naudas, uz ko viņa uztaisīja vienkārši drausmīgu sejas izteiksmi. Lejupieladeju mobily lietotni, kurā tika noņemta nauda no mana konta par biļeti, bet interneta pārlūkā baga dēļ biļete netika radīta. Uz ko konduktore apvainoja mani un vairākas reizes atkārtoja ka viņai vajag redzēt nesaprotot situāciju. Parādīju visu un izskaidroju, bet viņa turpināja strīdities un...

Pasažieru vilciens - Krāpšana

Krāpšana Pasažieru vilciens, aizsūtot viņiem cv jūs tiksiet uzaicināts uz darba interviju, pēc tam jūs tūlīt praktiski pieņems! Sākumā izvazās pa kabinetiem utt. Tad iedos ovp lapu lai izejat uz Rīgas 1. Slimnīcu, samaksāt vajadzēs ap 120€ (itkā esot noslēgts līgums ka būs jāmaksā 90€) pasažieru vilcienā Sola ka atmaksās pēc 3 Mēneši šo summu (meli) apmācības itkā plus mīnus normālas! Tad viņu priekšnieks Māris Tračums jūs izsauks uz kabinetu divatā parunāt! Izlamās, pa smiesies par jums un beigā...

Pasažieru vilciens - Slikts serviss

Slikts serviss 25. Janvārī ap 12: 40 caur ''Pasažieru vilciens'' mājaslapu gribēju iegādāties biļeti uz Tukumu. Taču pēc pievienošanās internetbankai un samaksāšanas nenotika pāradresācija atpakaļ. Rezultātā biļeti nevarēju ielādēt un arī manis norādītajā epastā tās nebija. Zvanīju bankai, tur teica, ka summa ir rezervēta. Bet biļetes kā nav, tā nav. Dabūju pirkt caur kasi. ''pasažieru vilciens'' infocentrā man teica, ka tā nav viņu kļūda, bet bankas kļūda. Man ir pilnīgi vienalga, kā kļūda tā ir. Parastai...

Pasažieru vilciens - Konduktore neatdod naudas atlikumu bērnam

Konduktore neatdod naudas atlikumu bērnam 10.01.2020. , plkst. : 18: 45 vilcienā nr. : 816 konduktore pārdeva braukšanas biļeti 11 - gadīgai meitenei. Biļetes cena pļaviņas - Atašiene ir 2.30 €, meitene iedeva 2.50 €, kurus es viņai biju iedevusi ceļam (50 centi bija vienā gabalā) . Bet atlikumu 0.20 € tā arī nesagaidīja. Meitene izlasīja konduktores vārdu - mārīte. Iepriekš šajā vilcienā un maršrutā ir bijis tā, ka konduktore pienāk pie meitenes tikai Krustpilī un pārdod biļeti no Krustpils, un ņem papildus naudu arī par to, ka...

Pasažieru vilciens - Atceļ vilcienu un intervāls starp vilcieniem ir gandrīz 4 stundas !!!!!!!

Atceļ vilcienu  un intervāls starp vilcieniem ir gandrīz 4 stundas !!!!!!! Sveiki vai tas ir normāli, ka no 08.12.2019. Ir atcelts vilciens Aizkraukles virzienā? Pirms 08.12.2019. No Rīgas uz Aizkraukli bija vilciens 09: 26, bet nu tas ir atcelts, jo tam tak bija 25% atlaide! Un tā vietā ir 08: 48 no Rīgas kurš pietur jumpravā un protams tam atlaides nav, jo atlaides ir piemērojamas no plkt. 09.00, (forši ar vienu šāvienu nošauj 2 zaķus... Nevajag piešķirt atlaidi un var mierīgi atcelt vilcienu vispār...) nākamais no Rīgas, kas pietur jumpravā ir tikai 12: 20 kā var...

Pasažieru vilciens - Vilcienu saraksta laika maiņas katru dienu

Vilcienu saraksta laika maiņas katru dienu Labrīt! Rakstu sūdzību sakarā ar biežo vilcienu saraksta maiņu maršrutā Tukums I-Sloka un sloka-tukums i. Katru dienu saraksts mainās par dažām minutēm, bet man šīs dažas minūtes ir no svara. Vai tiešām nevar organizēt vienu laiku. Neticu, ka 5 minūšu laika maiņa ir tik ļoti svarīga, bet man, lai noklutu līdz stacijai, tas ir nozīmīgs laika periods.

Pasažieru vilciens - Attieksme pret darbiniekiem

Attieksme pret darbiniekiem Darbiniece Anita, kura kā neuzveicama slimība joprojām atrodas uzņēmumā, atļaujas pret darbiniekiem izturēties pazemojoši, atļaujas ar darbiniekiem runāt paaugstinātā tonī, noniecinot darbinieku personību, situāciju nevis normāli izskaidro, bet bļaudama sāk uzbrukt ar pārmetumiem. Psihenē viņai vieta, nevis darbā ar cilvēkiem. Kamēr viņa atradīsies saskarsmē ar konduktoriem, situācija ar konduktoru nepietiekamību tikai vērsīsies plašumā. Viņai labi ir tikai tie, kas viņu personīgi simpatizē.

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes