Pasažieru vilciens - Slikts serviss

25. Janvārī ap 12: 40 caur ''Pasažieru vilciens'' mājaslapu gribēju iegādāties biļeti uz Tukumu. Taču pēc pievienošanās internetbankai un samaksāšanas nenotika pāradresācija atpakaļ. Rezultātā biļeti nevarēju ielādēt un arī manis norādītajā epastā tās nebija. Zvanīju bankai, tur teica, ka summa ir rezervēta. Bet biļetes kā nav, tā nav. Dabūju pirkt caur kasi. ''pasažieru vilciens'' infocentrā man teica, ka tā nav viņu kļūda, bet bankas kļūda. Man ir pilnīgi vienalga, kā kļūda tā ir. Parastais variants - beigās vainīgs pats pasažieris. Es nevaru dubultā maksāt par biļeti, katru reizi, kad braucu. Jā, vēlāk, pēc 20 minūtēm, precīzāk, 13: 00, (vilciens gāja 13: 04) biļete tiešām parādījās epastā, kad es jau biju nopirkusi biļeti kasē. Sanāk, ka esmu samaksājusi dubultā. Ļoti izdevīgs bizness ''pasažieru vilcienam''. Tā turpināt.

27.01.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

I

Komentāri (3)

I Imants_Z 27.01.2020

Lai nebūtu šāda negatīva pieredze, ieteikšu nepirkt caur mājaslapu, bet izmantot Mobilly - saņemsiet biļeti zibenīgi un nebūs stresa.

O Otis 27.01.2020

Šim var tikai piekrist. Cik nācies lietot, vienmēr viss ir bijis kārtībā. Nav pat nekāda lieka papildus uzcenojuma. Ielādē un lieto. Pieejamas arī visas atlaides ,kas attiecās uz mobilajam aplikācijām.

Likumsargs 28.01.2020

Kādreiz tās biļetes mēdz iekrist mēstulēs!
Izfiltrē un nokonfigurē savu e pastu un nebūs jāvaino citi savā stulbumā!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes