Express pasts

VAS Latvijas Pasts
Adrese: Ziemeļu iela 10,
LV-1000
Lidosta Rīga
Mārupes nov.
Latvia - LV-1000
(Juridiskā adrese)
Tālrunis: +371 67608297
+371 27892756
+371 27892779
Fakss: +371 67608245
Darba laiks: 8:00 - 17:00
8:00 - 17:00
8:00 - 17:00
8:00 - 17:00
8:00 - 16:00
slēgts
slēgts
Kategorija: Pakalpojumi  •  Pasts un kurjeru pakalpojumi

Uzticības reitings

4%
Sūdzības
69
Atrisinātas
2
Ar atbildēm
2
Apskatīt statistiku

Express pasts - Sūdzības un atsauksmes

Express Pasts - Slikts serviss

Slikts serviss Latvijā ir daudz dažādu piegādes servisu, bet ar šo kādas pēdējās 5x novērota nekaunīga piegādes novilcināšana. Pirmās 4x manīju ka sūtījums no rīta nodots "piegādei" nedaudz vēlāk on-line parādas atzīme ka pasūtītājs mājās nav sastapts un piegādi veiks vēlāk. Precīzāk stausā rakstīts, ka atsāta informatīvā lapa par nesekmīgu piegādi, taču šāda lapa ne reizi nav bijusi un ik reizi mājās ir bijuši cilvēki - piegādes ar 95% ticamību ir simulētas (privātmāja) . Pēdējā reizē līdzīgs scenārij...

Express Pasts - Krāpšana, neatsūta preci

Krāpšana, neatsūta preci 07.07.2021. Iegādājos preci 220.lv par summu 235€. Papildus maksāju par piegādi. 220.lv sūtīju vairākas reizes, bet piegādi uz mājām nekad nebiju un turpmāk nekad neizmantošu. Sūtījums tika nodots ekspres pasta "servisam". No tā brīža ik 4 dirnas saņēmu sms, ka piegāde kavējas. Tad konstatēju, ka 220.lv preču statuss ir "izpildīts". Ne zvanu, ne piegādi precei vērtībā vairāk par 200€ neesmu saņēmusi. Šodien ir 04.08.2021. Uz zvaniem ekspress pasts neatbild. Nekad neizmantojiet šo servisu.

Express Pasts - Slikts serviss

Slikts serviss 6. Jūlijā iegādājos internetveikalā 220lv ventilatoru ar piegādi uz pasta nod.lv-1015. Paredzētā piegāde bija 13.07.21. Pacietīgi gaidu preci bet nav ne 14 ne 15.07. Zvanu uz informatīvo tālruni un man Saka ka piegāde būs tuvāko darba dienu laikā. Nu jau ir 22.07.21. Bet no preces ne smakas. Tagad zvanu katru dienu uz informatīvo tālruni uz jautājumu kad saņemšu savu preci man atbild varbūt pēc divām nedēļām uz e-pastiem vispār neviens neatbild. Nu ceru vismaz līdz ziemassvētkiem saņemt savu ventilatoru. Un tas esot ātrs ''serviss''. Iveta

Express Pasts - Slikts serviss

Slikts serviss Veikalā Rd Electronics pasūtījām ledusskapi 2.07. Norādīts bija, ka piegāde ar expresspastu tiks veikta 5.07.   par kuru tika samaksāti 40 eiro. Ledusskapi nepiegādā norādītajā datumā, par piegādes kavēšanu nekādu ziņu nav, tāpēc zvanam. Atbild, ka pasūtījums aizkavēsies un būs tuvāko darba dienu laikā. Ok, gaidām (lieki piebilst, ka ledusskapi tāpat prieka pēc nepērkam un ārā ir +100 grādi) . Pienāk nedēļas beigas, ledusskapis nav, ziņu nekādu nav. Zvanam atkal, gan uz pastu, gan uz veikalu...

Express Pasts - Отвратительный сервис

Отвратительный сервис Доставка по риге из Rd Elektroniks. Срок-18.05. Сегодня 21.05. Товар ещё не снят с палета. Когда доставим-неизвестно. На лошади в 19 веке передвигались быстрее. В последующих покупках придётся узнавать - кто доставляет и если экспрес, то не покупать.

Express Pasts - Slikts serviss

Slikts serviss Pasūtījām preci 15.04, kur piegāde ir izmantojot express pasta piegādi, saņēmām ziņu jau 3 maijā, ka nodots kurjeram un piegāde tiks veikta 1. D. D laikā, e-pasta informāciju ka var kavēties 4 darba dienās, viss kārtībā gaidījām, kad arī pēc 4 dienām nebija preces sazinājos ar jūsu kompāniju, kur operatori pateica ka tomēr nedēļu var kavēties, labi viss kārtībā saprotams gaidām, arī nedēļas laikā nav zvanu atkal, kur Saka ka tomēr mēnesi var kavēties jo esot vēl sūtījumi kuri aprīlī bija...

Express Pasts - Slikts serviss, krāpšana

Slikts serviss, krāpšana 9.04.2021. Veicu pasūtījumu 220.lv, viņi kā piegādātāju norādīja Latvijas eksprespastu. Kad veicu pasūtījumu paredzētā piegāde bija 15.04. , rakstīts e-pastā, ka sūtījums var kavēties līdz 4 dienām, ko es saprotu šajos laikos ir liels noslogojums. Saņēmu sms par to, ka sūtījums tiks piegādāta 1 d. D. Laikā 17.04. , protams neko nesaņēmu. Zvanīju gan uz 220.lv gan eksprespastu, kur vienīgā atbilde, ko man sniedza ir gaidiet, pasūtījums ir pie kurjera, kaut kad tiks piegādāts. Šodien ir 17...

Express Pasts - Izbojāta dzimšanas diena

Izbojāta dzimšanas diena Paldies express pastam par izbojāto dzimšanas dienu bērnam. Iegādājāmies preci no 220.lv, piegāde bij plānota 19.04.21, kura nenotika, nākošajā dienā kurjers paziņo ka ierodās, bet mēs esam darbā. Jautājam vai varat preci atvest uz darba adresi, saņēmām noraidījumu. Labi, sarunājām dienu, datumu kad gaidīsim kurjeru konkrētā adresē... Paņemam brīvu darbā, gaidam, kurjera nav... Zvanam uz apkalpošanas kantori, jā, prece stāv noliktavā, piegāde netiek plānota. Labi, piedāvājam savu datumu, kad...

Express Pasts - Никто не хочет работать

Никто не хочет работать Уже 3 недели не доставляют находящийся у них заказ с 220.lv (заказ передан им 9.04, ожидаемое время доставки было 15.04, сегодня 26.04 - информации 0) . Самое печальное в этой истории, что нет человека, который в компании, занимающейся доставкой, может назвать срок доставки. На их сайте есть только телефон клиентского сервиса, нет контактов ни одного руководителя. Они просят "понимания", но я категорически не понимаю. Эта ситуация означает только то, что руководителей этой чудесной компании надо выгнать, т. К. Выстроить работу они не могут и не хотят.

Express Pasts - Slikts serviss

Slikts serviss Stipri ieteiktu 220.lv izvērtēt savus sadarbības partnerus. Pasūtīju gultu 220.lv, kas tika sadalīta pa četriem sūtījumiem. Sūtījums tika nogādāts express pastā 29.03.2021 (kopā četras kastes, katrai savs numurs) . Vienu kasti man piegādāja 07.04, par pārējām nav nekādu ziņu, izņemot jāgaida un tuvākajā laikā. Šodien jau ir 20.04. Zvanot atbild, ka ir Rinda un nekādu precīzāku informāciju nespēj sniegt, tuvākajā laikā būšot, to es klausos jau trīs nedēļas. Rodas jautājums, kā šī viena laimīgā...

Express Pasts - Slikts serviss

Slikts serviss Pasūtīju skapi caur 220.lv pirmajā paredzētajā dienā express pasta kurjers atveda divas skapja daļas no trim. Kurjers bija informēts, ka es nebūšu mājās un preci saņems vīrs un tika iedots telefona numurs uz kuru jāzvana. No rīta nesaņēmu nekādu ziņu ka kurjers ieradīsies un vakarā viņš zvana man nevis vīram. Kad jautāju, kāpēc nezvana uz numuru kas tika norādīts viņš man pasaka, ka tas bijis apakšā (kur apakšā, tā arī nesapratu) .. Paku saņēmām. Trešo skapja daļu viņi vēl šodien nav...

Express Pasts - Nepiegādā sūtijumu

Nepiegādā sūtijumu Ari man nepiegādāja sūtījumu. Piegāde bija paredzēta 25. Datuma. Bet neviens ar mani nesazinājās, kad pati zvanīju kur mana paciņa, tad atbildēja šodien būs. Pienāca tā šodiena un arī nesaņemu paciņu, mani pat nepainformē ka paciņās nebūs. Es jau 3dienas sēžu un gaidu, šodien ir 27 datums un nav ne paciņās ne arī kāds paskaidrojums no kurjera ne ari no express pasta.

Express Pasts - Slikts serviss

Slikts serviss Atsuta ziņu, ka piegādās sūtījumu, visu dienu sēžu mājas gaidu, bet tā arī vēl nākamajā diena nekādu sūtījumu neatved, zvanot uz info apgalvo, ka es esmu vainīga, ka neesmu pacēlusi telefonu, kautgan neviens nav zvanījis, otreiz kad zvanu, tad vispār pasaka, ka noformēts uz citu datumu. Darbinieki neko nejēdz paskaidrot, paka bija steidzama, nekādu pretimnākšanu nesagaidīt, kaut atrodas pavisam tuvu. , nekad vairs nesutīšu neko ar viņu starpniecību! Ar nevienu citu piegādes uzņēmumu tādas problēmas nav bijušas.

Express Pasts - Slikts servis

Slikts servis Vakar zvanīju nomainīju adresi kur piegādāt, bet viņi nenomainīja kautvaj man pateica ka nomainīja 😅 atnāca izziņā vakar ka šodien saņemšu, pa telefonu arī teica ka saņemšu, zvanīju uz Dhl, aizsūtīja zvanīt uz ekspres pastu, a tie vispār pasaka ka mana paka ir kautkur Jēkabpils noliktavā un viņiem nav ne jausmas kad es viņu saņemšu🙄🙄🙄😂 zvanīju vēlreiz uz Dhl, un lamājos, par nepatiesas informācijas sniegšanu, teica ka centīsies nokārtot, bet kāda iespēja🙄😂 un ekspres pasts vispār labais, pasaka...

Express Pasts - Slikts serviss un bojājumi

Slikts serviss un bojājumi Sliktākais piegādes serviss Latvijā! Es pasūtu preces internetā diezgan regulāri un šis ir pats nekvalitatīvākais un kaitinošākais piegādātājs kāds jebkad ir bijis. Uz nākotni, pirms ko pasūtīt internetā, zvanīšu un prasīšu, kas piegādā – ja ekspress pasts, meklēšu citur vajadzīgās preces, lai tikai nebūtu vairs jāsaskaras ar šī kurjer pakalpojuma stulbumu un zemo kvalitāti. Pasūtīju preces 220.lv janvāra beigās, sūtījumu nokomplektēja un nodeva ekspress pastam uz 12.02. , piegādāja man 5.03!...

Express Pasts - Плохой сервис

Плохой сервис Доброе утро. Я понимаю что почта экспресс. Но в жилой зоне на грузовике гонять думаю не правильная идея. Утром шол на стоянку по дворам в районе улицы маскавас 258 около двины. 04.03.2021 меня чють переехал их грузовик. Еле успел отбежать. Вы бы как то подбирали одекватных кадров.

Express Pasts - Плохой сервис

Плохой сервис Сделала заказ. Судя по отслеживанию, получили они его 23.02.2021 и с тех пор - тишина. Каждый день обновляется статус, что отправлено в пакомат и каждый день я ничего не получаю. И я могла бы понять, очередь, забитый пакомат. Но продавец сообщил, что посылка с 25.02 лежит в пакомате. Я не получаю никаких уведомлений, у меня нет кода, узнаю об этом только 27.02, а expresspasts на выходных не работает. Ждать придётся до понедельника. Единственным способом получить код от пакомата - смс. Которая...

Express Pasts - Necilvēcīga attieksme

Necilvēcīga attieksme Nekad mūžā vairāk neizmantošu šos pakalpojumus, jo šis ir muļķīgi. Pasūtījām sadzīves tehniku 220.lv ar piegādi uz mājām. Jau divas reizes express pasts it kā esot ieradies, bet preces tā arī nesaņemam. Viņi nevar ne piezvanīt pirms tam, ne mēs varam iegūt kādu informāciju par to, cikos viņi grasās ierasties un kur viss pazudis, nekā. Otro reizi piegādāja it kā sestdienā, bet, kad mēģinājām zvanīt uz norādīto info tālruni, sestdienā neviens nestrādā! Tātad burtiski katru dienu, kad atnāk...

Express Pasts - Воровство

Воровство Компания Ems потеряла уже 3 посылки отправленные из риги... Посылки были совсем не маленькие.. В отслеживании посылок реально не видно ничего.. Только то что посылка перед отправкой валяется дней 10 в риге... И потом, то, что она отправлена из риги... После этого получатель и я эту посылку никогда больше не увидим... Считаю это воровством со стороны компании Ems.

Express Pasts - Slikts serviss

Slikts serviss Nevienam neiesaku izmantot Express Pasta pakalpojumus. Ļoti daudz paziņas, tāpat arī es, esam neapmierināti ar piegādi un kurjeru attieksmi. Daudzi neprot komunicēt un runā ar klientiem kā ar "Rajona Džekiem". No rīta tiek saņemta īsziņa par piegādi, kurjera tālrunis nav norādīts, jāzvana un jāmeklē nr pašai. Sazvanot kurjeru, runājot par konkrētu piegādes laiku, kurjers nevar precizēt laiku vai pateikt vismaz stundu ātrāk. Ir bijis tā, ka kurjers atbrauc, iepriekš nebrīdinot. Reizēm šķiet, ka iekšējā kultūra nepastāv un darbinieki netiek izglītoti.

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes