Express Pasts - Slikts serviss, krāpšana
9.04.2021. Veicu pasūtījumu 220.lv, viņi kā piegādātāju norādīja Latvijas eksprespastu. Kad veicu pasūtījumu paredzētā piegāde bija 15.04. , rakstīts e-pastā, ka sūtījums var kavēties līdz 4 dienām, ko es saprotu šajos laikos ir liels noslogojums. Saņēmu sms par to, ka sūtījums tiks piegādāta 1 d. D. Laikā 17.04. , protams neko nesaņēmu. Zvanīju gan uz 220.lv gan eksprespastu, kur vienīgā atbilde, ko man sniedza ir gaidiet, pasūtījums ir pie kurjera, kaut kad tiks piegādāts. Šodien ir 17. Maijs, neuzskatu, ka tā ir normāla piegādes izpildīšana, kad sūtījums kavējās vairāk par mēnesi un pircējs tiek maldināts ar aplamiem piegādes datumiem. Skatoties pasūtījuma izsekošanu, mans sūtījums mēnesi vienkārši stāv eksprespasta noliktavā. Latvijas eksprespasts ir neprofesionālākā piegādes firma Latvijā. Pārdēvējiet savu uzņēmumu par “nekad nepiegādāšu sūtījumu”. Nekad dzīvē vairs neko nepasūtīšu ar šo piegādes veidu. Domāju, ka savu sūtījumu nekad tā arī nesaņemšu.
Komentāri (1)
Piekritu. Tā pati problēma. Pasūtījumu veicu 220.lv, summa bija vairāk par 200€. Pasūtījums kavējas vairāk par mēnesi. Zvanot 220.lv viņi saka, ka paka nodota Latvijas Eksprespasta servisam. Un tur tikai sūta SMS ar to, ka piegāde kavējas. Tagad 220.lv ir atzīmējis sūtījumu kā "piegādāts". Es neesmu saņēmusi ne zvanu, ne piegādes datumu, neko. 200€ vējā((((