Adrese: |
Ieriķu iela 3 Rīga Latvia - LV-1084 (Juridiskā adrese) |
---|---|
Tālrunis: | +371 67555888 |
Informācija: | Euronics veikali t/c Mols Krasta iela 46, Rīga Darba laiks 10:00-21:00 Tālr. 67030394 t/c Domina Ieriķu iela 3,Rīga Darba laiks 10:00-21:00 Tālr. 67631202 t/p Alfa Brīvības gatve 372, Rīga Darba laiks 10:00-22:00 Tālr. 67522130 Galerija centrs Audēju iela 16, Rīga Darba laiks 10:00-21:00 Tālr. 67104532 Bolero centrs Lielirbes iela 27, Rīga Darba laiks 10:00-21:00 Tālr. 67625162 Stockmann universālveikals 13. janvāra iela 8, Rīga Darba laiks P-Sv 10:00-21:00 Tālr.: 27317222 t/c Rīga Plaza Mūkusalas iela 71, Rīga Darba laiks 10:00-21:00 |
Darba laiks: |
10:00 - 21:00
10:00 - 21:00 10:00 - 21:00 10:00 - 21:00 10:00 - 21:00 slēgts slēgts |
Kategorija: | Tirdzniecība • Veikali |
Sociālie tīkli: |
Euronics - Sūdzības un atsauksmes
Euronics - отношение к клиентам
Добрый день. Не скажу, что он был добрым для меня. Сегодня я имел крайне неприятный опыт общения с продавцом в магазине "Euronics" рига, улица satekles 2б т/ц origo. На просьбу показать и предложить мне варианты кухонных весов молодая особа тупо рассматривавшая противоположную стену, не говоря ни слова, повернулась вполоборота и молча махнула рукой вправо. После этого вернулась в первоначальное положение и невозмутимо и тупо продолжила рассматривать ту же стену. Хочу принести свои "извинения"...
Euronics - Krāpšana, defekts
27.05.2022. 13: 30 atradu perfektu kleitu priekš pasākuma zara veikalā akropole Rīga, bet pirms pirkšanas apskatīju vai nav defekts. Atradu 2 defektus…saplīsis rāvējslēdzējs, izdilis audums un diegi attaisīsušies vairākās vietās. Aizgāju pajautāt vai nav vēl viena mana izmēra. Nebija, pajautāju atlaidi, jo kleita maksāja 39,99 un ir defekts. Ar izbesītu seju man atbild nē. Labi aizgāju paskatīties citur. Izmērīju pusi akropoli nekas nepatika. Tomēr izdomāju nopirkt kleitu un aizvest pie...
Euronics - Preces atgriešana
09.02.2022 euronics veikalā iegādājos dāvanai samsung pulksteni. Diemžēl, mana dāvana bija kā otrais pulkstenis. Piezvanīju uz veikalu un painteresējos vai preci ir iespējams atgriezt. Tad arī uzzināju, ka vienīgā iespēja atgriezt ir tikai pretī saņemot dāvanu karti. Vienmēr 7x padomājiet pirms euronics iegādāties kādu preci.
Euronics - Slikts serviss, neievēro valsts valodas likumu.
Pārdeva ledusskapi, kur instrukcija nav tulkota latviešu valodā. Vēl noklusētu, ja varētu atrast angļu vai krievu val. Bet ir tikai skandināvu valodās. Nevarēju izlasīt instrukciju, ja kaut kas ledusskapim notiks - pateiks, ka nelietoju pēc instrukcijas un garantija nedarbojas. Rakstīju, solīja, ka prasīs ražotājam - pus mēnesis jau pagājis, bet vēl nav atbildes.
Euronics - Krāpšana
Jūnijā vai maijā nopirku šajā veikalā austiņas Energy Sistem Urban 4. Nebija lielu cerību, bet tāpat esmu vīlies. Tie pārstāja strādāt tiklīdz ieliku tās ausīs. Kaut kā dabūju šos sūdus skanēt, mierināju sevi ar to, ka var būt problēma ir manā telefonā. Kad nopirku labāku alternatīvu, sapratu, ka Euronics vienkārši pārdot nocenotās preces!: d
Euronics - Lietotas preces
Nopirku konsoli ps5 un izrādās ka atkal prece bija pārlīmētā un izskatās ka jau bija lietota! Naudu prasa kosmisku a prece pat nav jauna. Jūs tur ko vispār ar galvu sasitušies? ! Varbūt kāds menedžeris jau pasēdēja paspēlēja sava suu ofisa kamēr nebija pārdota prece?
Euronics - Nopirkts brāķēts telefons, garantijas remonts, komunikācija
2.06.21 pensionārs nopirka telefonu Euronics veikalā alfā! Mājās (laukos) saprata, ka sim karti ieliekot, telefons nedarbojās! 13.06.21 telefons tika nodots euronics veikalā bowlero pie spices! Pirms tam veikala darbinieks pārliecinājās, ka telefons nedarbojās ar derīgu sim karti! Noformēja pieteikumu, norādot: pilna komplektācija bez redzamiem vizuāliem defektiem. ... Klusuma periods tā kā pensionāram telefons vajadzīgs, jo citādi jau nepirktu:) sākās meklējumi... 13.07.21 sazvanīts mttc...
Euronics - Slikts serviss
Labdien. Esmu ļoti vīlusies Euronics servisā. Pasūtīju mikroviļņu krāsni. 22.07.2021 atnāca e-pasts, ka prece ir jau ceļā pie manis. Norādīts, ka 1-3 darba dienu laikā prece tiks piegādāta. Vakar, 27.07.2021 zvanīju DPD, lai saprastu, kur ir mana paka. Man, protams, prasīja izsekošanas numuru, kura man nebija, jo nezin kādu iemeslu dēļ Jūs tos klientiem nesūtat! Pateicoties ļoti laipnai DPD konsultantei uzzināju, ka man netiek sūtīta nekāda paka. Pieminēšu, ka jau ir pagājušās ČETRAS darba...
Euronics - Krāpšana
Euronics alfa pārdeva man bojātu datoru, kuram bija iebuktēta malina un šķībs ekrāns. Neienāca prata obligāti pārbaudīt datoru pirms pirkšanas, jo bija orģinālajā, "rūpnieciska" iepakojuma. Kad nesu atpakaļ un prasīju naudu viņi atteica garantiju un novela vainu uz manis, kas esmu nometis un saplesīs, drausmīga pieredze un nekad vairs neiepirkšos tajā veikala. Drausmīgi, ka šmauc cilvēkus.
Euronics - Krāpšana interneta pirkumiem
Pasūtīju preci internetā ar atlaidi un bezmaksas piegādi. Pēc nedēļas piezvanīju, jo ziņas no veikala nav. Darbinieks pa telefonu apgalvoja, ka man zvanīja un pat vairākas reizes, kaut gan man nebija neviena zvana! Manu pasūtījumu atcēla, man neko nepaziņojot. Teica lai no jauna taisu pasūtījumu, protams, jāubez atlaides un ar piegādes maksu-tīra krāpniecība!
Euronics - Labāk pasūtīt cita vieta
Nolēmām nopirkt preci, tā kā uz vietas nopirkt nevar, nolēmām pasūtīt caur euronics mājaslapu. Pasūtījumu noformējam pirmdiena, piegādes laiks bija norādīts 3-5 dienas, skaidra nauda. Visu nedēļu klusums, uz 8 dienu atbilde, ka tādu preci nav, un piedāvā līdzīgo dārgāku preci. Nav saprotams priekš kam rakstīt un piedāvāt to ko jūs nevar izpildīt, tā izliekas, ka maldinoša informācija. Tagad atkal vajag veikt pasūtījumu un gaidīt, sanāk lai nopirkt tu gaidīsi ne viss 3-5 dienas, bet 12+ dienas. Labāk pasūtīt cita vieta, ja veikalam nav iespējas pabaudīt uzreiz vai ir prece noliktavā vai nē.
Euronics - Maldināšana ar piegādes laikiem
Ņemot vērā, ka covid-19 ierobežojumu dēļ darbu vajadzēja pārcelt no biroja uz mājām, vēlējos iegādāties monitoru. Euronics mājaslapā noskatīju monitoru, kura piegādes laiks uz Euronics Pickup punktu (Ieriķu iela 5b, Rīga) bija norādīts 3 - 7 darba diena. Drošības labad euronics mājaslapas klientu centrā (čatā) pārjautāju par konkrētās preces piegādes laikiem. Euronics pārstāvis tiešā tekstā divreiz apsolīja, ka monitors tiks piegādāts 04.12.2020. Pēc plkst. 16.00, ja tajā pašā dienā pasūtīšu...
Euronics - Bojāta prece
15.10.2020 mēs ar meitu bijām nopirkuši viņai telefonu iphonu 11 veikalā euronics. Viss bija labi kamēr mēs neatnācām uz mājām. Mājās mēs jau taisījām telefona no kastes vaļā. Mēs izņēmām telefonu no kastes un neņemot plēvi no telefona iegājām caur icloud, lai visi dati no vēca telefona būtu instalēti jaunajā. Un tikai tad mēs noņemam plēvi un ieraudzījām skrāpējumus. Nākoša diena mēs aizgājām uz veikalu sūdzēties, bet mums teica ka viņi neko nevar izdarīt un ka telefonu jāsūta uz ekspertīzi un...
Euronics - Krāpšanā
Labdien.01.10.20 Euronics internet lapā kur pirkt vēlējos iegadāties ierīci jabra25 kuras Cena 25 euro uzspiežot pogu nopirkt uzrādās cena34 euro. Sazvanot servisa centra darbinieku saskaros ar nekorektu sarunu un uzrunājumu ka darbinieks velti tiere ar mani laiku. Šī jautajuma domstarpībā netika risinātā. Ar šādu nekorektu sarunas veidu un interneta iepirkšanos euronic tikla nekad nebiju saskarusies. Vēlētos tomēr šī jautajuma risinājumu korekta forma. Jo darbinieks no servisa centra veda...
Euronics - Krāpšana
Nopirku telefona Stikliņu, atverot iepakojumu uzreiz skaidri redzams, ka tas nav priekš norādītā telefona modeļa. Apskatot iepakojumu, ieraudzīju, ka modeļa nosaukuma un svītru koda uzlīmes ir uzlīmētas virsū cita modeļa uzlīmēm. Protams čeku neesmu paņēmis un uz veikalu pašlaik nav iespējams vērsties ar sūdzību, bet ir skaidri redzams, ka tā ir pircēju maldināšana.
Euronics Latvia - Bija pārdota bojāta cepeškrāsns
02.04.2020 bija iegādāta bojāta cepeškrāsns Aeg, Kme761000M. Iegādes vieta Euronics bolero pie pārdēvēja. Cepeškrāsns bija noņemta no stenda (demo) , tāpēc bija pārdota ar atlaidi. Par defektiem nebija minēts iegādes laikā un bija apstiprinoši pateikts, ka cepeškrāsns ir bez defektiem un izcilā tehniskā stāvokli, tāpat kā visas preces ko tirgo euronics veikali. Brīdī, kad atbraucu saņemt preci no rampas, cepeškrāsnij nebija oriģinālā iepakojuma, tā bija pārtītā ar plēvi. Nekādi defekti nebija...
Euronics - Slikta apkalpošana
Ieejot veikalā vēlējāmies apskatīt preci (jbl skaļruni) , taču tam skaņa nestrādāja, lai gan citiem blakusesošiem skaļruņiem strādāja. 7 minūtes nostāvējām tur un mēģinājām ieslēgt, piebildīšu, ka veikalā strādāja 4 darbinieki. Viens no mums tuvākajiem skatījās tikai un nenāca palīdzēt. Pēc 3 minūtēm, kad paši nemācējām ieslēgt jautājām pēc palīdzības vīrietim ar brūniem matiem un garu bārdu, bet viņš izlikās nedzirdam. Un pašās beigās arī kaut ko smējās par to, ka mēs viņu nepratām ieslēgt.
Euronics - Pārdod bojātās preces!
Labdien. Brīdinu visus, ka euronics pārdod lietotas preces! Kaut tagad aizejat uz alfu rīgā paskatāties kādus skūterus tur pārdod! Žēl ka ne nofotografēju... Un pārdevējs smejas, “reku ir ņemat”. Skūteris netīrs, saskrāpēts, fuj! Cena laba bet lai tādu pirktu, nē! Mīļie cilvēki, zinu ka svarīgi pārdot jo dārgāk jo labak utt, bet nevajag ņirgāties par cilvēkiem! Vēl varu piebilst ka vēlējos atdot garantijā austiņas kas maksā 179€, bet beigās mani protams pasūtīja gan euronics veikals gan...
Euronics - Krāpšana, preci ar braku sūta uz remontu pēc garantijas, rezultātā ne preces, ne naudas.
Купила в декабре смарт часы в торговом магазине Альфа, магазин Euronic. После вскрытия товара, решили зарядить часы, оказалось, что часы не контактятся с зарядкой. Привезли часы обратно в магазин, на что нам ответили, что часы будут ремонтироваться по гарантии. Во первых, с какой стати я должна ждать ремонта, если я ими не пользовалась и это товар изначально с браком. Э, который стоял у них на полке? ! Второе, прошло больше месяца, ни часов, ни денег. Взяли деньги и товар забрали, хотя могли...
Euronics - Tovar s brakom!
Kupili televizor, iznacaljno okazalsa s brakom, defekt projavilsa v pervie dni posle pokupki euronics otkazivalsa zabiratj obratno tovar i vveli v zabluzdenie po povodu vozvrata. Skazali nuzen garant. Servis ctobi priznatj fakt defekta / na servise v televizore pomenjali zapcastj / euronics otkazu v vozvrate deneg ili v obmene / ljudi esli vi pokupaete tovar v etot uzasnom magazine i voznikajut problemi ne sogashajtesj ni na kakie servisi garantijnie / cerez obshestvo prav potrebitelej...