www.sudzibas.lv Euronics Labāk pasūtīt cita vieta

Euronics - Labāk pasūtīt cita vieta

Nolēmām nopirkt preci, tā kā uz vietas nopirkt nevar, nolēmām pasūtīt caur euronics mājaslapu. Pasūtījumu noformējam pirmdiena, piegādes laiks bija norādīts 3-5 dienas, skaidra nauda. Visu nedēļu klusums, uz 8 dienu atbilde, ka tādu preci nav, un piedāvā līdzīgo dārgāku preci. Nav saprotams priekš kam rakstīt un piedāvāt to ko jūs nevar izpildīt, tā izliekas, ka maldinoša informācija. Tagad atkal vajag veikt pasūtījumu un gaidīt, sanāk lai nopirkt tu gaidīsi ne viss 3-5 dienas, bet 12+ dienas. Labāk pasūtīt cita vieta, ja veikalam nav iespējas pabaudīt uzreiz vai ir prece noliktavā vai nē.

18.01.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no EuronicsLatvia Pārstāvja atbilde 18.01.2021

Labdien!

Ārkārtīgi atvainojamies par šo situāciju!
Lai rastu pozitīvu risinājumu, lūdzam nosūtīt pasūtījuma informāciju uz mūsu klientu atbalsta centra epastu: [email protected]

Paldies jau iepriekš!
Jauku dienu vēlot, Euronics Latvia.

Komentāri (1)

D Dontkillmyvibe 18.01.2021

Apsmieties var par Euronics atbildi. Man tas pats. Jau pirms nedēļas uzrakstīju uz viņu minēto e-pastu. Nekādas atbildes. Čatā arī solīja sazināties un neatbildēja.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes