Euronics Latvia - Bija pārdota bojāta cepeškrāsns
02.04.2020 bija iegādāta bojāta cepeškrāsns Aeg, Kme761000M.
Iegādes vieta Euronics bolero pie pārdēvēja.
Cepeškrāsns bija noņemta no stenda (demo) , tāpēc bija pārdota ar atlaidi. Par defektiem nebija minēts iegādes laikā un bija apstiprinoši pateikts, ka cepeškrāsns ir bez defektiem un izcilā tehniskā stāvokli, tāpat kā visas preces ko tirgo euronics veikali. Brīdī, kad atbraucu saņemt preci no rampas, cepeškrāsnij nebija oriģinālā iepakojuma, tā bija pārtītā ar plēvi. Nekādi defekti nebija redzami. Tā kā mēs dzīvojam Imantā, kas ir 5 km attālumā no euronics bolero, piegādājām preci paši. Bet pārdevējs nepiedāvāja piegādi, uzstādīšanu un pat nepieminēja, ka tas var ietekmēt garantiju. To pārdevējs pateica tikai tagad, kad atvedām cepeškrāsni atgriezt atpakaļ uz veikalu. Bet gan, gan menedžeris Andrejs atteicās pat paskatīties par ko iet runa un stingri un ļoti nelaipnā tonī atteica un pat necentās atrisināt šo jautājumu, apvainojot mūs, ka cepeškrāsns bija nokritusi. Tas vienkārši nav iespējams, jo tik dažādus defektus, kuri ir konstatēti cepeškrāsnij vienkārši nav iespējams izdarīt precei nokrītot, kā apgalvo menedžeris andrejs. Varbūt viņš tā apgalvo tāpēc, ka viņš ir informēts par to, ka kāds no pārdevējiem tomēr viņu sabojāja un pārdeva mums. Nav nekādi pierādījumi un tas ir tikai minējumi. Detaļas iekšā arī ir Salauztas: saskrāpēta emalja, ielocīta paplāte, paplāšu turētājs Salauzts, durvju āķis Salauzts.
Cepeškrāsns stāvēja iepakota mājās līdz brīdim, kad bija saliktas virtuves mēbeles. Kad cepeškrāsni ielika tai paredzētajā vietā bija konstatēts, ka tā ir šķība. Atbrauca euronics servisa meistars un apstiprināja, ka cepeškrāsnij ir vairāki defekti, kas neattiecās uz garantiju, un palūdza vērsties veikalā apmainīt pret jaunu cepeškrāsni.
Epasts uz euronics klientu centru bija nosūtīts 30.04.2020, bet bez pamatojuma mutiski bija atteikts apmainīt preci pret citu. Pamatojums atteikumam bija video no veikala. Mums bija paradīti visi video, diemžēl tur nebija redzams ne datums, ne laiks, ne šī cepeškrāsns. Veikalam nav pierādījumu, ka cepeškrāsns bija izcilā stāvoklī, bez defektiem.
Es apgalvoju, ka cepeškrāsns nav kritusi un fiziski bojāta laikā, kad to pārvedām no veikala uz dzīvokli un uzstādīšanas laikā (es vienmēr biju klāt uzstādīšanas laikā) . Un es nevarēju uztaisīt tik daudz defektu cepeškrāsnij, ko gribēju lietot savā virtuvē. Pielikumā nosūtu pirkuma čeku, aktu, bildes ar defektiem.
Secinājums ir viens, ka bija pārdota bojāta prece, par ko es nebiju informēta pārdošanas brīdī!
Komentāri (2)
Sievietei vajag pajautāt savam meistaram, ko viņš ar to plīti ir darījis. 😀
Kad kas nepieciešams no sadzīves tehnikas, izvēlos Euronics un ne reizi nav pievīlis. Interesanti, ka šādi ar dzīvi neapmierināti pircēji ir katrā veikalā un apkalpošanas nozarē kā tādā. Ja plīts šādā stāvoklī bija jau veikalā, nevajadzēja pirkt. Tagad raud internetā-21.gs. 😀🤦🏼♀️
Vai jums sanāca atrast risinājumu ar veikalu?