Adrese: |
Jaunpils iela 20 Rīga Latvia - LV-1002 (Juridiskā adrese) |
---|---|
Tālrunis: | 8000 8008 +371 67791634 |
Sociālie tīkli: |
Dzintara Melodija - Sūdzības un atsauksmes
Dzintara melodija - Neveselīga darba vide un organizācija, kur strādāt un atrasties
Un tagad būs stāsts par šo “burvīgo” iestādi gan no darbinieka, gan tā, kas tur uzturās / - ies puses. Šī iestāde vairs nav franču, bet vietējo pārpirkts īpašums, tāpēc arī pa gadiem ir notikusi tāda degradācija, kāda tā ir pašlaik. Drausmīga iestāde, kas sevi reklamē kā kvalitatīva un augstvērtīga aprūpe utt. , tad nekā no tā tur nav un pie esošā histēriskā, rupjā un despotiski autoritārā vadības līmeņa tur nebūs. Tas viss ir feiks, gan mājaslapa, gan citi tīkli, jo tikai atrodoties tajā...
Dzintara melodija - Slikts serviss
Nekad nevediet tur savus radiniekus, lai dievs pasargā! Ja jums liekas, ka par to naudu jūsu tuvinieks būs aprūpēts kā jūs to vēlētos, tad tās ir muļķības un meli. Arī mēs uz to uzķērāmies, ievietojot tēvu šajā pansionātā, pēc divām nedēļām, es ar asarām vedu viņu projām. Tēvam bija demence bet kad viņu tur atvedām, stāvoklis nebija tik slikts, viņš bija pie saprašanas. Bet kad vienu dienu nolēmu apciemot tēvu pusdienlaikā, tad atbraucu un redzu briesmīgu ainu. Mans tēvs guļ nekustīg...
Dzintara melodija - Грубый персонал, нечем обработать рана, которые сами же починили...
Оставили бабушку на 2 недели (21.08-3.09) . Думали, что ей будет хорошо (за такие деньги!) , в результате: с ней не гуляли, хотя она сама медленно, но передвигается, синяк под губой и большая рана на коленке с синяки и, которую никто не обработал (сказали, что зеленки нет) , на вопрос: от куда синяки и рана, ответили, что такое впервые, не знают, что произошло.
Dzintara melodija - Aprupes vaditajas attieksme pret darbiniekiem
Japievers uzmanibam,ka aprupes vaditaja izturas pret darbiniekiem ar naidu un nepatiku. Apvaino,klaji izsmej,rada visus apstaklus kas ir nelabveligi darbiniekiem un vini spiesti aiziet prom no darba. Nekadu etikas normu neievero,izturas prasti,it ka darba vieta butu tirgus laukumu. Samazina stundas,lai cilveki mazak mopelnitu. Prot izprovacitet pat naidu starp darbiniekiem,veicina baumu izplatisanos, parejai administracija atbalsta vinas darba metodiku. Skiet pat ir loti apmierinati,ka ar...
Dzintara melodija /Senior Baltic - Slikts Serviss
Ужасное место.. Развод... Ни при каких обстоятельствах не обращайтесь туда.. В прямом смысле этого слова... Загубили деда... Из физически активного превратив в овощь... Работают абсолютно не компетентные люди... Которым только на рынке торговать... А не за стариками ухаживать... Дед умер... И в большей степени это их заслуга...
Dzintara melodija /Senior Baltic - Necilvēcība starp kolēģiem un pašu darba devēju.
Kolēģu vidū notiek masveidā alkohola lietošana. Izteikti brīvdienās. Naktsmītnē daudzkārt nav iespējams pagulēt dēļ smakas kas nāk no alkohola. Piespiež tevi nedot klientam ēst - pasakot kad nav pelnījis (darbinieki ar atkarībām) darba devējs nepaziņojot maina grafiku, ierodoties uz maiņu konstatē kad ir vēl dienas klāt. Ja lūdz savu grafiku (piemērāms plānoti papildus pasākumi u. T. T) saskaroties ar reālo grafiku konstatē kad nav iekļautas lūgtās brīvās dienas. Verbālā saruna ar paceltu balsi. Ir plusi, bet vairāk mīnusi.
Dzintara melodija - Slikts serviss, pakalpojumu kvalitāte
Sirds sāp par tiem klajajiem meliem Dzintara melodijas reklāmā, kā var solīt kvalificētu medicīnas aprūpi, ja ārsts parādās tikai divas reizes nedēļā un arī tad tikai uz akūtiem izsaukumiem, kad klients jau ir jāved uz slimnīcu, no kurienes viņš visbiežāk neatgriežas.Darbinieki slēpj no tuviniekiem klienta patieso veselības stāvokli un melo, ka viss ir kārtībā. Par problēmām paziņo tikai tad, kad klients jau ir slimnīcā un viņam vairs nevar palīdzēt...Par kādu kvalitatīvu aprūpi var runāt, ja...
Dzintara melodija - Aprupes kvalitate
Patiesā aina neatbilst reklāmai. Administrācijas solījumi vilinoši, bet tukši. Tikai runājot ar aprūpes darbiniekiem noskaidrojās, ka daudzi darbinieki pamet šo darba vietu un atlikušajiem jātiek galā gan ar saviem, gan ar iztrūkstošo kolēgu pienākumiem. Tāpēc krīt aprūpes kvalitāte un attieksme kļūst pavirša. Mūsu tētis šai vietā nodzīvoja tikai pusotru mēnesi, un aizgāja mūžībā paviršās attieksmes dēļ. Regulāri pazuda drēbes, kaut arī bija marķētas. Darbinieki skaidroja, ka vecīši staigājot...
Dzintara melodija - Aprūpes darba kvalitāte
Aprūpes personāla skaits ir krietni par mazu, lai nodrošinātu kvalitatīvu aprūpi. Uz 25 - 28 cilvēkiem ir 2 aprūpētājas. Par iejūtību nevar pat būt runa, jo minimālā programma - apģērbt, pabarot 4x dienā, pamperēt, mainīt gultas veļu, mazgāt utt. Prasa daudz par daudz laika. Rezidenti nav informēti par darba slodzi un izsaka pretenzijas. Tapat piederīgie, kuri atveduši tuviniekus izsaka savas vēlmes individuālai pieejai. Savukārt tā nav iespējama, jo katru maiņu, izrādās, jāstrādā citā stāvā...
Dzintara melodija - Vadītāju attieksme
Senior Baltic, Marta Rustamova (sociālās aprūpes sektora vadītāja) pret darbiniekiem drausmīga ņirgāšanās un aizvainojoša. Daudzi iet dēļ viņas prom no darba un tāpēc liek citiem palikušajiem strādāt ar mazākām brivdienām, ja aprupetajs aiziet palidzet otram vinam tas stundas draud atvilkt no algas, bet nabaga darbinieki vini nostrādā nakti un vel viņiem jāstrādā diena un tas vis par niecīgu atalgojumu. Aprūpētājs nevar sniegt pilnvērtīgu aprūpi, jo visu laiku dēļ ši cilvēka ir stresā. Liek...
Dzintara melodija - Drūma vieta
To, kā tur ir, jautājiet vislabāk stradina slimnīcas personālam, kurs vecīsus sanem akūtā stāvoklī. Tas ir neiedomājami, ka par tādu naudu statā nav ārsta, veselības problēmas tiek slēptas no radiniekiem. Uzejiet pēdējā stāvā, kur ir demences slimnieki - apkalpojosā personāla attieksme pret viniem ir rupja, jo vini tik un tā neko neatceras, personāls ir nemotivēts, strādā par niecīgu samaksu un tā arī izturas pret klientiem, kad tuvinieku nav klāt. Ja vecītis nēd, vinu nebaros un jūsu atnestā pārtika sapūs ledusskapī
Dzintara melodija (Senior Baltic) - Плохой сервис
Пансионат «Dzintara melodija» (Senior Baltic) - сервис данного заведения несопоставим с деньгами которые за это требуют. Деньги требуют большие, а уход там только на словах, в действительности ваши близкие никому там не нужны. Главная цель данного пансионата - дойка родственников, которые поместили своих родителей в этот пансионат. Один договор "О предоставление социальных услуг" чего стоит: весь договор составлен так, чтобы руководству было удобнее доить деньги с Клиента: https://yadi.sk/i/2s4YvI2NqH5uK
Dzintara melodija - Плохой сервис
Rezidence „Dzintara melodija” - плохой сервис. Даже и близко не стоит к европейскому уровню для пожилых людей. Не хватает самого необходимого. Экономят буквально на всем, а деньги берут немалые - видимо, за комнатки с еврoотделкой. Что толку с этого, если персонал вообще НЕ ЗАИНТЕРЕСОВАН в качественном обслуживании пожилых людей! Санитарок не дозовёшься.. На весь этаж дежурят 1-2 санитарки (притом, часто вообще не мотивированные работать), при том, что за старыми людьми нужен постоянный уход...
Senior Baltic - Par attieksmi un solījumiem
Kad meklēju iestādi, kur vēlējos uz laiku ievietot savu apkopjamo radinieci, uzmanību piesaistīja Senior Baltic sia, Jaunpils iela 20, Rīgā. Izlasīju viņu mājas lapu, pat aizbraucu uz vietas, kur arī aprunājos ar personālu.Iespaids palika tāds, ka tā būs vislabākā vieta, kur varēšu atstāt savu radinieci uz to laiku līdz mēnesim. Sīki un smalki izprasīju, kas un kādā veidā cilvēks tiks aprūpēts.Visas atbildes mani apmierināja.Noslēdzām līgumu samaksāju pēc viņu piestādītā rēķina( kas bija ne jau...
Seniorbaltic - Развод на деньги и никакого обслуживания
Не отдавайте туда своих родных даже на время. Все, что обещано на сайте не правда. Забрать не потеряв денег не возможно. Медицинского и гигиенического ухода нет. Никто не задерживает, не прислушиваются, хочешь увози, деньги за семь дней не вернут, так в договоре написано. И еще гарантийная сумма, которую посмотрим , как вернут и когда. Питание никакое, порции на 6-летнего ребенка рассчитаны. Медсестры не расчешут не умоют, а тем более помыться полностью. Бросили и лежи. Хамское отношение.
Senior Baltic - !!!!!!
Мой родственник находился в пансионате некоторое время. Столкнулась с тем , что информация сайта совершенно не соответствует реальным условиям. Кнопка СОС над кроватью не работала несколько недель, осмотр у медика пансионата организовали только после повторной просьбы, несколько раз не приносили завтрак. Питание скудное и не учитывает индивидуальных нужд. Переплаченные деньги не могу получить обратно уже более 1,5 месяцев. Очень обидно , что проживание там стоит 1200-1500 в месяц , а отношение и условия очень низкого уровня.
Senior Baltic - Neapmierinošana medicīniskā aprūpe
Slikti organizēta medicīniskā aprūpe, kura nopietni apdraud slimu pacientu veselību un dzīvību. Nolaidīgas attieksmes dēļ piederīgais pēc nepilnu divu nedēļu uzturēšanās pansionātā tika nogādāts akūtā stāvoklī slimnīcā. Diemžēl situācija bija ielaists un mediķi vairs nespēja palīdzēt.