Dzintara melodija - Slikts serviss, pakalpojumu kvalitāte
Sirds sāp par tiem klajajiem meliem Dzintara melodijas reklāmā, kā var solīt kvalificētu medicīnas aprūpi, ja ārsts parādās tikai divas reizes nedēļā un arī tad tikai uz akūtiem izsaukumiem, kad klients jau ir jāved uz slimnīcu, no kurienes viņš visbiežāk neatgriežas.Darbinieki slēpj no tuviniekiem klienta patieso veselības stāvokli un melo, ka viss ir kārtībā. Par problēmām paziņo tikai tad, kad klients jau ir slimnīcā un viņam vairs nevar palīdzēt...Par kādu kvalitatīvu aprūpi var runāt, ja uz 28 veciem cilvēciņiem ir tikai 2 aprūpētāji.Ja trūkst darbinieku,darbā pieņem nekvalificētu darbaspēku no mazpilsētām, kuriem ir vienalga vai strādāt veikalā vai aprūpēt cilvēkus.Tiek solītas nodarbības grupās, bet tās noris šādi-cilvēciņus sasēdina ratos un aizstumj uz telpu, kur ir televizors, un tā viņi tur cauru dienu sēž. Labi,ja atnāk kāds klienta tuvinieks un ar viņu pastaigā. Vadības attieksme gan pret klienta tuviniekiem, gan pret darbiniekiem augstprātīga. Labāk iet šai iestādei garām ar lielu līkumu.
Pievienot komentāru