Adrese: |
Dēļu iela 4P Rīga Latvia - LV-1004 (Riga) |
---|---|
Tālrunis: | +371 66090449 |
Kategorija: | Auto / Transports • Taksometru pakalpojumi |
Sociālie tīkli: |
Bolt - Sūdzības un atsauksmes
Bolt - Krāpšana
Apzināta krāpšana no uzņēmuma puses, Cena brauciena beigās ikreiz ir dārgāka, nekā uzrādās, pasūtot mašīnu, dažreiz pat divreiz augstāka. Sākumā novēlu to uz šoferiem, pieņemot, ka viņi apzināti pagarina maršrutu, kā arī satiksmi, bet tā nav tiesa. Arī stundās, kad ielas ir tukšas un šoferis brauc pa noteikti maršrutu, Cena beigās vienmēr ir augstāka. Ņemot vērā, ka bolt klientu serviss nekad nav sasniedzams, un tu kā idiots runā ar robotu, var tikai secināt, ka krāpšana ir uzņēmuma apzināta politika.
Bolt - Slikts serviss, neparakstāmi netīrs mašīnas salons, sēdekli
Pasūtiju taxi 13. Marta no centra uz Pardaugavu. Jau tuvojoties bija redzams, ka masina neiedomājami netīra, grīda noklāta ar Zemes kārtu, sēdekļos nepatīkami skatīties.. Šoferis ne vārda nerūna latviski, nerunājot par elementāram manierēm.. Ka "lūdzu". "paldies" kas notiek pamostaties
Bolt - Bolt līmenis dramatiski krītas
Sajutos kā Padomju Savienībā. Šoferis latviski nesaprot nevienu vārdu, paziņoja, ka kaķis būrītī esot pretīgs, nesveicinās, neatbild uz "Labdien". Visu ceļu mani krieviski strostēja par kaķi būrītī, uzsvēra, ka nebūtu mani vedis, bez mazākās saprašanas par maršrutu, līdz ar to bija jābrauc tālāk, lai apgrieztos par ko atkal mani strostēja. Teikt, ka man ir šoks, būtu nepateikt neko. Trīc rokas un sabojāta diena. Kauns par Bolt! Jābūt taču elementāriem kritērijiem autovadītāju atlasē. Nekad nebrauciet ar cilvēku vārdā Isa.
Bolt - Cenu nesakritība
Aplikācijā summa 15€ par ceļu gaidīšanas laiks 15min. Apstādinot šoferi uz ielas pieprasa 25€ kur uzņēmuma taisnīgums pret klientu? Ja bez čeka gatavs noplēst 9 ādas 🤦♀️
Bolt - Slikts serviss
Izsaucam Bolt taksi. Atbrauca uz citu ielas pusi. Zvanam viņam, atbildēja un uzreiz nometa zvanu. Pienācām klāt pie mašīnas un viņš vienkārši nobloķēja visas durvis un atcēla braucienu. Gribētos lai kaut atgrieztu naudu atpakaļ. Paldies par sabojātu pasākumu. Un atsevišķi gribam pateikt liels paldies vadītājam par patērētu laiku!
Bolt - Krāpšana
Izmantoju bolt mašīnu riešanai 19. Janvārī vienam braucienam. Viss bija ok, mašīnu atstāju atļautajā vietā. Bet 24. Februārī saņemu rēķinu ar soda naudu par mašīnas bojāšanu 1800 euro. Jau mēnesis pagāja, nekādu pierādījumu par manu vaiņu nav. Laika perioda no janvāra līdz 24. Februārim no bolt nekādu ziņu nebija. Tikai viens rēķins uz viss. Vai kādām bija arī tāda pieredze? Plānoju rakstīt pieteikumu tiesā.
Bolt - Slikts Serviss
Viss sākās ar to, ka biju esošais klients bolt jau vairākus gadus. Nesen nolēmu reģistrēties bolt drive pakalpojumos, pievienoju visus nepieciešamos personu apliecinošus dokumentus un gaidīju kad mans profils tiks verificēts. Diemžēl bolt aplikācija atteica manu verifikāciju un lūdza lai es sazinos ar atbalsta dienestu. Esmu to izdarījis, bet korrektu atbildi nesaņēmu, un mans pieteikums bija aizvērts. Tā kā problēma netika atrisināta vērsos vēl reiz uz atbalsta dienestu bolt aplikācijā...
Bolt - Draudēšana pie katra sīkuma
Runa būs par Bolt driver aplikāciju kur esi taksometra vaditājs. Kā var būt tā, ka uzņēmums no kura tu īrē automasinu (tas nav bolt izņēmums, bet cilvēks kuram ir izveidots savs SIA) maksājot 1500€ menesī var pie katra sīkuma tevi noblokēt aplikācijā? Kad kautko pasaki nē tā kā viņš grib dzirdēt, tad uzreiz saka- es tevi nobloķēšu. Par mašīnu nerūpejas, ritošā daļa grab, mašīna briesmīga stāvoklī u.t.t Vai šāda situācija nebūtu jārisina darba inspekcijai? Gribētu dzirdēt ko domā BOLT komanda par šo. Esmu redzējis daudzas sūdzības par šo tēmu, manuprāt kautkas nav galīgi kārtibā ar šo sistēmu
Bolt - Krāpšana, slikts serviss
Platforma, jebkurā situācijā bloķē autovadītāju, strīdu situācijas dēļ, starp takso parku un autovadītāju, tikaj ne jau viņiem lemt kurš kuram un ko ir parādā, tam domāta, darba inspekcija un tiesa, apnicis viens, kāda tur nebūtu situācija, pirmā kustība, no platformas pusses, aizbloket autovadītāju, būtu ļoti pateicīgs, ja tomer platforma sapratis, ar tādu rīcību, aizbloket profilu, autovadītājs vispār līnija neizies, neko nedabūs un neko neatrisinās un tas ir loģiski, ja cilvēkam aiztaisīt ciet ceļu peļņai, beigās rezultāts, neviens neko nedabūs un platforma zaudēs autovadītājus.
Bolt - Man patika brauciens
Man patika brauciens ar Bolt Taxi. Vadītājs precīzi piebrauca līdz norādītajam mājas numuram. Aplikācijā redzēju, ka vadītājs ir klāt, un arī cenu pārbaudīju, lai izvairītos no nevajadzīgām nepatikšanām. Vadītājs bija korekts, aizveda bez problēmām, nerunāja lieki. Pēc brauciena varēju atstāt vērtējumu ar komentāru. Ļoti laba organizācija.
Bolt - Klaji nekaunīga attieksme avārijas situācijā
Šodien 23/1. Līčos 15.00 uz Mārstaļu ielas bolt vadītāja izveidoja avārijas situāciju. Vīņam bija jāpabrauc atpakaļ, dažus metrus, man vismaz 20. Redzot, ka esmu sieviete viņš mani izlamāja ar visrupjākajiem krievu lamu vārdiem. Vispār ne mazākās pieklājības, kā šadi cilvēki var strādāt ar klientiem. Inga
Bolt - Krāpšana, vadītāja attieksme, uzņēmuma ignorēšana pret klientu
Vakar vakarā izsaucu taxi no Vienības gatves un mājām. Iekāpjot taxi viss smirdēja, sieviete pat negribīgi vēlējās sasveicināties atpakaļ. Labi pacietīšu tomēr samaksāju tikai 4.90 aizbraucot līdz gala mērķim, sakot vadītajai “kur jūs dodaties man māja taču ir iekšā pagalma? ” viņa atbildēja - a ko jūs man neteicat? Man ir jāsaka vēl kur dodiet? Jūs taču redzat pasūtījumu, jums ir waze jeb waze vairs neuzrāda ielas? Labi, es tur neapmierināta eju atpakaļ uz mājas pusi, ar savu smago maisu...
Bolt - izdevīgākas nekā citi
Bolts ir kļuvis par neaizstājamu sabiedroto maniem ikdienas braucieniem . Man prieks ka Bolt piedāvā ļoti izdevīgu un ērtu iespēju paņemt mašīnu, ļaujot man pārvietoties pa pilsētu bez laika zaudēšanas. Viens no lieliskākajiem aspektiem ir tas, ka Bolta cenas ir saprātīgas un bieži vien izrādās izdevīgākas nekā citu transporta pakalpojumu. Tas ir kļuvis par ekonomisku risinājumu, nezaudējot ērtības un laiku.
Bolt - Ierados darbā ar pozitīvām emocijām.
Sodien man bija patīkama pieredze, izmantojot Bolt Taxi. Taksists, kurš mani aizveda uz darbu, bija ļoti laipns un sirsnīgs. Viņš uzrādīja augstu profesionālismu, atbildot uz maniem jautājumiem un piedāvājot patīkamu sarunu, kas padarīja braucienu vēl patīkamāku. Mašīna, ar kuru pārvietojos, bija ļoti tīra un kārtīga. Patīkamais aromāts, kas izplatījās mašīnā, radīja patīkamu atmosfēru un iegādājās sajūtu, ka taksists rūpējas par klienta komfortu. Brauciens pa pilsētu bija ērts un bez stresa, tāpēc varēju ierasties darbā ar pozitīvām emocijām.
Bolt - Nevar uzticēties
Aplikācijā 3 stundas pirms brauciena rezervēju braucienu. Nav tāls, 5 euro, pa Jaunmārupi. 15 min pirms brauciena atnāk ziņa: "atradam šoferi. Gaidiet". Noteiktā laikā atnāk ziņa: "atvainojiet, nestrādās brīvs šoferis". Bolt domā tikai, kā nopelnīt? Apčakarētie klienti, konkrēti mans bērns stāv un gaidā, ziemā, pie mīnuss 15. Un pēkšņi, bāc, tāds sīkums, neviens neatbrauks. Ļoti nepatīkamā pieredze.
Bolt - Ужасный сервис по доставке еды
Bolt food. Отвратительный сервис по доставке еды, будьте осторожны при выборе этой конторы! Решили мы заказать пиццу. Выбрали доставку через bolt, чтобы в мороз не идти за ней пешком. Через полчаса после заказа, решил проверить статус доставки. К моему удивлению, заказ числился доставленным 3 минуты назад, но я ничего не получал 😁 я сразу через приложение позвонил курьеру, трубку подняла девушка и на мой вопрос куда она доставила мой заказ, она утвердительно ответила что отдала мне его. Мой...
Bolt - Nenodrošināts iepriekšējās rezervācijas pakalpojums
Zinot, ka bieži ir problēmas un pakalpojums tiek atteikts, nolēmu izmantot iepriekšējo rezervāciju. 22.decembrī jau no rīta ap 9 rezervēju Bolt uz 18.00 braucienam uz Dailes teātri. Liels bija mans pārsteigums, ka tieši 18.00 vienkārši saņēmu ziņu, ka neizdevās atrast mašīnu. Piedodiet, kāpēc tad tāda iepriekšējā rezervācija vispār tiiek piedāvāta?
Bolt - Atteikums invalīdam
Šoferis 04.12.2023, atteicās vest invalīdu, jo dēļ tā bija jāizkāpj no mašīnas un jāpalīdz ielikt bagāžniekā invalīda saliekamos ratus, tādas rīcības dēļ māte ar dēlu invalīdu nevarēja nokļūt līdz poliklīnikai laicīgi. Lietojam bolt taksometra pakalpojumus jau daudzus gadus bet šis gadījums bija pirmo reizi
Bolt - Atbalsta centrs neeksistē
Izmantojot Bolt Drive aplikāciju, noīrēju mašīnu. Aizmirsu mašīna dokumentus. Pēc tā, kad sapratu, ka kabatā vairs nav dokumentu, domāju aiziet uz auto, kura vairs nav. Nu un ko, ķeros pie atbalsta centra, pirmo atbildi ieguvu diezgan ātri, bet nu mašīna bija otrā Rīgas galā un 1 naktī. Doties vairs jau nebiju spējīgs. Tad nu man piedāvāja, ka paši varot pārbaudīt auto, kam piekritu. Saprotot to, ka atbildi diennakts laikā nesaņēmu, prasīju kur atrodas auto koordinātes, uz ko atbildi...
Bolt - Krāpšana
Bolt atskaita naudu par fiktīvām rezervācijām laikā, kad persona vēl guļ. Tiek izmantota situācija, kuru nevar īsti pierādīt, jo apstiprināt to var tikai radinieki, ka persona nav lietojusi tālruni un šajā laikā bijusi iemigusi. Tad vēl tālāk rodas problēmas ar naudas atpakaļ atskaitīšanu, jo tiek prasīts ierīces numurs. Kā tad var citos gadījumos naudu šurpu - turpu pārskaitīt un atsaitīt? Rodas bažas, ka vai nu bolt sistēma nav stabila, tā ir jāuzlabo, tai jāpalielina aizsardzība vai arī...