Bolt

Bolt Riga
Adrese: Dēļu iela 4P
Rīga
Latvia - LV-1004
(Riga)
Tālrunis: +371 66090449
Kategorija: Auto / Transports  •  Taksometru pakalpojumi
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

11%
Sūdzības
268
Atrisinātas
8
Ar atbildēm
96
Apskatīt statistiku

Bolt - Sūdzības un atsauksmes

Bolt - Bolt skūteri un mīkstie darbinieki

Bolt skūteri un mīkstie darbinieki 09.09. Viens bolt darbinieks, vīrietis spēka gados, ap pl.8 pārvietoja bolt skūterus Rīgā, Katrīnas ielā. Vienu skūteri šī persona stutēja pret dzīvojamo māju. Kad es jautāju, kāpēc viņš stutē skūteri pie mājas sienas, bet neliek blakus brīvajā vietā, kur tas nevienam netraucēs un nebojās mājas sienu, viņš teica, lai es pati to pārvietojot. Laikam mīkstais vīrietis nebija iedomājies, ka es nestrādāja bolt un man viņa darbs nav jādara. Nabadziņš, laikam viņam rociņas netur pārvietot tādu lietiņu...

Bolt - Slikts serviss

Slikts serviss Добрый день! Недавно пришлось воспользоваться услугами такси. Через приложение заказали такси bolt kids. Данная услуга предоставляет детское сиденье. Ребёнку три года. Первый раз приехала машина, в которой было детское кресло, в котором можно ездить детям от 16-36 kg. Ребёнку кресло было большевато, не по возрасту. Ну как бы ладно... С натяжечкой. Но, последние 2 раза приезжали машины, в которых были не автокресла, а просто возвышения для уже больших детей от 6 до 12 лет. Это автокреслом и...

Bolt - Maksājuma veids

Maksājuma veids 02.09.20. Tika veikts brauciens no punkta A uz punktu B (plkst. ~16: 10) . Apmaksa 2.6€ bija skaidrā naudā, ko arī atzīmēju Bolt aplikācijā, tikai diez kāpēc Bolts pieprasa veikt maksājumu ar karti (iespējams sistēmā notika kļūda) . Sazinājos ar Bolt servisu, kur izskaidroju situāciju. No Bolt atbildēja, ka sazināsies ar manu vadītāju Ellu par apmaksas veidu. Te nu bija: “es it kā pēc brauciena tiku pabrīdināta par maksājuma veidu utt, un nekādu skaidro naudu neesmu devusi”. Lieliski gan! Super...

Bolt - Naudas neatgriešana par atceltu braucienu

Naudas neatgriešana par atceltu braucienu Izsaucu taksi ar nepareizu adresi, Bolt paņēma 12.30€ par braucienu, viss labi domāju nu labi pēc atcelšanas atgriezīs, bet ne nu jau divas dienas nekas kontā nav ienācis, braucienu atcēlu uzreiz minūtes laikā viņš noteikti pat nepaspēja saprast kad viņam ir jābrauc!

Bolt Elektriskie Skūteri - Skūtera apgaismojuma ierīces

Skūtera apgaismojuma ierīces Bolt skūtera gaisam, ļoti labas, puevērš uzmanību un skūteri ir ļoti pamanāmi autovadītājiem, PĀRĀK PAMANĀMI. Veicot ceļu transportlīdzeklī, paceļam sastopoties ar pretī braucošu bilt skūteri, nekas cits vairs nav redzas, jo gaismas ir pārāk spilgtas un apžilbinošas, tik apžilbinošas, ka brīžiem nākas nostāties ceļa malā līdz tas pabrauc garām. Ļoti lūdzu jums kaut kā atrisināt šo problēmu, jo ticu, ka neesmu vienīgais autovadītājs, kurš saskarās ar šadu neērtību. Ieteikums būtu vairāk novirzīt gaismas lenķi uz zemi, lai gaismas stars netiek vurzīts uz augšu, autovadītāju acīs.

J Justs Jansons 21.08.2020
Komentāri 1

Bolt - Šoferis lika personīgās mantas uz lombardu nest

Šoferis lika personīgās mantas uz lombardu nest Vakar pulkst 22: 10 pasūtīju taxi uz Dizozola ielu 1 līdz Merķeļa ielai 1 biju domājis ka var maksāt 3,70 skaidrā sik nauda un 1 eur ar karti šoferis nepieņēma skaidrā nauda w 20 10 50 2 centu monētas vispār šis bija pirmais gadījums un viņš vēl uzdrikstējas pajautāt lai parādu maisiņu kas ir iekšā un lika lai iet lombarda pārdod darba objekta telefonu vienkārši arprac es atrodos no jūsu pakalpojumiem savādāk jau pa daudz tas ir Edgars29730421

Bolt - Krāpšana

Krāpšana Gribu lietot Bolt Taxi, aplikācijā redzu tuvākos auto: standart - 3 min, economy - 4 min. Pasūtu economy, parādās info - 11 min un piedevām taxi ir tālu (nav ticības arī tām 11 min) un tas brauc pretējā virzienā, pie kam vēl ar iepriekšējo klientu! Protams, atceļu braucienu un izvēlos "standart", kurš arī ir klāt pēc 3 min. Un ko domā - par atcelšanu no manis iekasē 2. - eur! Ja tā nav blēdība, tad kas tad? ! Guntis.

Bolt - Krāpšana

Krāpšana Labdien. Sakara ar bolta aplikāciju skrejriteņa īrēšanai. 13.08 apm. No plkst. 17.00 - 18.10 tika pieteikts pakalpojums skrejriteņa īrēšana / telefona nr. 24926686/. Pēc, mūsu rīcībā esošas, informācijas līdz 16.08 pakalpojums bija paredzēts bezmaksas. Bet no mazmeitas / sudmale nikola emilija / konta tika atskaitīta nauda. Ludzu rast iespēju naudu ieskaitīt atpakaļ. Ar cieņu aizbildne gaļina sudmale.

Bolt - Krāpšana

Krāpšana Nolēmu noīrēt Bolt Skūteri, visu forši izbraucu un viss bija labi. Skūteri noparkoju ietves malā un viss it kā bija labi. Lai gan Bolt rakstīts, ka Skūteris ir ērts, jo to var parkot, kur vēlies, taču vakarā atnāca 30€ sods, kurš tagad jau noņemts no manas kartes. Protams, ja ļoti dziļi mājaslapā meklē var atrast brīdinājumu par sodiem un sarkanajām zonām, bet kāpēc nav brīdinājums Skūterim pašam (tas varētu pīkstēt, piemēram) ? Nekādi nav iespējams sazināties ar Bolt un atrisināt, telefona numuri nav aktīvi vai “neder” šai problēmai!

Bolt - Krāpšana

Krāpšana Vakar izmantoju bolt skrejriteni. Bija rakstīts, ka skrejriteņa aktivizācijas/paņemšanas maksa ir – 0,00 eur, pirmas piecas braukšanas minūtes tarifs 0,22 eur/min. Katra nākama minūte maksa – 0,11 eur/min. (standarts tarifs) . Esmu izmantojusi jau iepriekš un viss bija labi, bet šoreiz pie paņemšanas man automātiski tika paņemta nauda no konta 4€. (nebija informācija par kādiem papildus maksājumiem) . Mana brauciena maksa bija 1.61€. Starpība, protams, nav atgriezta. Mēģināju sazināties ar...

Bolt - Krāpšāna

Krāpšāna Paņemu bolt skrejriteni bija rakstīts – par skrejriteņa aktivizāciju maksa ir – 0,00 eur, pirmas piecas braukšanas minūtes tarifs 0,22 eur/min. Katra nākama minūte maksa – 0,11 eur/min. (standarts tarifs) par kaut kādiem papildus maksājumiem nekur nebija rakstīts (pārbaudīju ari lietošanas noteikumus un tarifus pirms braukšanas) tikai es aktivizēju skrejriteni tad uzreiz no mana bankas konta noņēma 4 eur, domāju - var but kaut kāda rezervācijas nauda (nekur par to nebija rakstīts) un aizbraucu...

Bolt - Nebrīdinot pielieto paaugstinātus tarifus par pakalpojumu.

Nebrīdinot pielieto paaugstinātus tarifus par pakalpojumu. Nolīgu kompānijas bolt taksometru. Operātors nebrīdināja par jebkādu maksas palielinājumu par braucienu. Brauciena beigās šoferis informēja, ka pielieto koeficientu 1.7 un neskatoties uz skaitītāja rādījumu pieprasīja samaksu. Neieteiktu izmantot šīs kompānijas pakalpojumus!

AtrisinātaBolt - Krāpšana

Krāpšana 26.07.2020 Saskāros ar ļoti negodīgu un nepatīkamu komercpraksi no uzņēmuma Sia Bolt services.lv puses. Noīrēju skrejriteni, braukājos apkārt, baudīju braucienu un pēkšņi skrejritenis vienkārši automātiski tik nobloķēts un man atnāk rēķins, kurā iekļauts 30€ sods par noparkošanos aizliegtajā pārkošanas zonā. Pirmkārt, es vispār nebiju noparkojusies, es braucu cauri šai sarkanajai zonai un plānoju doties atpakaļ zaļajā zona, kur arī būtu noparkojusi skrejriteni. Parki arī ir sarkanās zonas un...

Bolt - Jocīgi zvani no Bolt šofera

Jocīgi zvani no Bolt šofera Pasūtu boltu nakts vidū, pazvana šoferis jānis (‭26366316‬) un sāk jautāt jocīgus jautājumus, kas nebūtu kā taksometra šoferim jājautā, kā arī piedāvā, ne labā nozīmē, iespēju braukt par brīvu. Manāmi fonā atrodas draugi un smiekli fonā, sajutos neērti un jutos ļoti nepārliecināta par Nākotnes sadarbību ar šo kompāniju.

Bolt - Krāpšana

Krāpšana При заказе такси приложение показывало одну стоимость (6 евро) , но после поездки со счета сняли больше (9 евро) . Без какого-либо предупреждения и соглашения со стороны клиента. На запросы в поддержке отвечают одними и теме же предложениями, что предоставили промо код на следующую поездку, которая теперь уже точно вообще не нужна! Пользовалась приложением давно, но такой обман был в первый раз.

Bolt - Krāpšana

Krāpšana Vakar no mana bankas konta tika iekasēti 3 maksājumi uz food bolt 25, 46, 146 eiro, man pat food bolt aplikācijas nav, tikai bolt taxi, pie kura tika piesaistīta bankas karte. Uzrakstīju sūdzību, teica ka apturēs 146 eiro, bet par pārejām summām klusums info pielikumā. Esiet piesardzīgi, ne pievienojiet savas bankas norēķinu kartes pie viņu aplikācijas. Visiem 3 pirkumiem bija viens pirkuma numurs, kas nav iespējams parasti.

Bolt - Atteikums braucienā

Atteikums braucienā 20.06. Pasūtījām braucienu no veterinārās klīnikas uz mājām ar 3 maziem klēpju suņiem. Taksometrs piebrauca, vadītāja bija acīmredzami neapmierināta jau piebraucot. Ieraugot suņus momentāli atteica vest, lai gan mums bija pārvadāšanas soma, kurā suņi mierīgi sēž brauciena laikā. Ar tādu situāciju saskārāmies pirmo reizi, lai gan izmantojam Bolt pakalpojumus regulāri. Gribās ieteikt Bolt uzņēmumam ieviest aplikācijā opciju atzīmēt, ka braucienā tiks pārvadāti mājdzīvnieki, lai turpmāk nerastos šādas situācijas.

Bolt - Bezkaunīgs šoferis

Bezkaunīgs šoferis 10.06 ap 12:00 DUS Neste Krasta ielā saskāros ar ļoti bezkaunīgu Bolt uzņēmuma šoferi TQ 4118. DUS bija 4 sūkni, kuriem visiem bija rinda vienā virzienā, bet Bolt vadītājs izdomāja ka rinda priekš viņa nav domāta un pie sūkńa iebrauca pretējā virzienā nekā visi citi stāvēja. Izkāpjot ārā no sava auto neuzklausīja daudzo cilvēku aizrādījumus un pat sāka bildēt manu auto itka Es būtu vainīgs. Cerams Bolt uzņēmums saviem vadītājiem var iemācīt loģiskas lietas, viena no kurām ir vienkārši rindas ievērošana.

Bolt - Brauciena Cena lielāka nekā norādīts

Brauciena Cena lielāka nekā norādīts Jau vairākas reizes pēc kārtas brauciena maksa ir par 30-40% lielāka nekā sākumā norādīts. Konkrētajos gadījumos nekādi sastrēgumi vai maršruta izmaiņas nebija. Pēdējā reizē 4.40 eur pārvērtās par 5.90 eur. Protams summu, par kādu brauciens tika pasūtīts nevar pēc tam vairs redzēt, tas jau pašsaprotami. Iesaku citiem pasūtījuma summu atcerēties un pateikt vadītājam pirms brauciena, lai nerodas pārsteigumi. Jo vadītājs protams nekad neko nezin kāpēc tā pēkšņi vairāk pārārdījies.

Bolt Services - Biroja neprofesionalitāte

Biroja neprofesionalitāte Nebiju braucis pusgadu. Konts tiek bloķēts. Rakstot ēpastu, katrs darbinieks atbild ko citu. Uz jautājumu, kad varētu tikt atkal aktivizēts konts atbild ar to, ka jāgaida Rinda, kad varēs veikt apmācības, kaut arī iepriekšējā ēpastā tika atsūtītas un izietas apmācības. Piebilstot, ka citi vadītāja gaida mēnešiem. Uz jautājumu, vai Rindā varētu ilgt mēnešiem, lai varētu sākt strādāt, atbilde ir nezinu. Kā var reiķināties, ja ir parakstīti līgumi, internetā nav nekādu izmaiņu par to, ka kontu aktivizēšana ir iesaldēta?

V Vezmals 04.06.2020
Komentāri 0

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes