www.sudzibas.lv Bolt Slikts Serviss

Bolt - Slikts Serviss

Viss sākās ar to, ka biju esošais klients bolt jau vairākus gadus.

Nesen nolēmu reģistrēties bolt drive pakalpojumos, pievienoju visus nepieciešamos personu apliecinošus dokumentus un gaidīju kad mans profils tiks verificēts.

Diemžēl bolt aplikācija atteica manu verifikāciju un lūdza lai es sazinos ar atbalsta dienestu. Esmu to izdarījis, bet korrektu atbildi nesaņēmu, un mans pieteikums bija aizvērts.

Tā kā problēma netika atrisināta vērsos vēl reiz uz atbalsta dienestu bolt aplikācijā, kur saņēmu sekojošu atbildi: "jūsu verifikācija ir atcelta, nevajag mums visu laiku rakstīt" un pēc neilga laika mans profils tika galīgi nobloķēts, iespējas ieiet aplikācijā vairs nav iespējams.

Vēlāk nolēmu sazināties ar Bolt pārstāvjiem caur e-pastu. Tur arī nekādas palīdzības nesaņēmu, atbilde tikai viena: "profils tika bloķēts sakarā ar neregulārām darbībām. Tā atbloķēšana nebūs iespējama "

gribu pieminēt, ka izmantojot Bolt aplikāciju tur iepriekš vajadzēja pievienot visu personīgo informāciju: tālrunis, e-pasts, personu apliecinošs dokuments (e-id) , tiesības, maksājuma karte. Un kas to lai zin kur šī informācija var nokļut tālāk.

Žēl ka bolt Latvija tā vienkārši var zaudēt savus klientus un pat nemēģināt tiem palīdzēt.

08.02.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Komentāri (3)

E Espiskrievus 08.02.2024

Jūs esat krievs, tur tā problēma

lilija 08.02.2024

Un tu muļķa (neceļas roka rakstīt ar lielo burtu) latvietis...

P Palīgs neskaidrajiem 08.02.2024

Pēc gramatikas pat neprasās lielo burtu. Bet kapēc muļķa, nesaprotu.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes