BITE - Tarifu plani.
Tātad ļoti nepatika bites apkalpošana un serviss. Pārreģistreju nummuru uz savu vārdu un pieslēdzu tarifa plānu "Piektdiena" par kuru konsultante man paskaidroja, ka tarifa plāns tiks pieslēgts no 01.11.2014 kā arī līgums uz mans vārda būs pieslēgts no 31.10.2014. Šodien, 10.11.2014 man atnāk iszzina, ka pieejamie 100mb tika iztērēti. Zvanot uz klientu apkalpošanas centru man paskaidroja ka man nav pieslēgts šāds tarifa, un lai es sazinos ar to klientu apkalpošanas centru, kur mainīju tarifu. Zvanot uz turieni man apstiprināja, ka tarifu plāns bija piektdiena, ka arī to ka tas ir mainīts uz tarifa plānu bite2. Kādēļ, tas nav zināms. Kad tarifu mainīja iepriekšējā nummura saimniece, tur sanāca tieši tāda pati situācija un to paskaidroja tā - "Katram taču var gadīties. Tas ir cilvēciskais faktors." Ta Jau ir otrā reize un es neuzskatu ka šāda kompānija varētu saukties par labu. Iesaku šo kompāniju neizvēlēties tā kā labu attieksmi šādos gadījumos Jūs nesanemsiet un maksāsiet par visiem šīs kompānijas cilveciskajiem faktoriem.
Komentāri (1)
Visi tik skatās, ka tik vairāk nokāst naudu