www.sudzibas.lv BITE Slikts serviss un krāpšana

BITE - Slikts serviss un krāpšana

2021. Gadā pazvanījām Bite, lai atteiktos no viena no telefona numuriem, visu telefoniski apstiprinājām taču līdz šim brīdim 2022. Gada decembrim rēķini tiek sūtīti. Aizbraucam un bite centru šo visu noskaidrot un mūs ar smīnu - meitene stāv pretī mums un smejas! Darbiniece smejas par klientiem! Par to, ka vecu cilvēku krāpa gadu! Kā mums pateica - mēs pārdodam ub mūs neinteresē ka cilvēkam nevajag šo pakalpojumu, ko nozīmē pārdodam? Mēs atteicāmies, kāds pārdodam… štrunts ar to, ka gads jāmaksā bija, pats briesmīgākais ir moments, kad darbinieks skatoties sejā smejas par klientu, kurš vēlas noskaidrot, kāpēc nevar atteikties no zvaniem, kur tad Gdpr datu aizsardzība, kāpēc pieslēdz no jauna to no kā ir atteikušies. Uzskatu, ka tādiem darbiniekiem nav vieta klientu apkalpošanā, ja nevar savaldīt savas emocijas un uzskata, ka ir pārāki par klientiem. Apmeklējums 18.12.22, plkst 13: 30

18.12.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no BITE Latvija Pārstāvja atbilde 19.12.2022

Labdien!
Lūdzu, sazinieties ar mums, rakstot uz [email protected], lai varam mēģināt palīdzēt. Jauku dienu!

Komentāri (7)

A andris 18.12.2022

Diez vai telefoniski var atteikties no numura. Līgumā viss ir rakstīts. Ir cilvēki, kas smieklīgi pasniedz info.

Visu var telefoniski izdarīt covid laikā. Gan bite to piedāvā gan Balticom u.c, galvenais nosacījums nosaukt visus personas datus un to saucamo paroli

A andris 18.12.2022

Ar datu un paroles nosaukšanu nevar lauzt līgumu, pieļauju - var nepagarināt līgumu. Jums no gripas bail?

Good Intentions 19.12.2022

Man arī pirmā dzirdēšana, ka telefoniski var atteikties. Bite mājaslapā arī nekas nav minēts par zvanīšanu.

https://www.bite.lv/lv/ka-izbeigt-ligumattiecibas

Good Intentions 18.12.2022

Apšaubu, ka smējas, bet pieļauju, ka vienkārši laipni smaidija. Redz citi neapmierināti, ka nesmaida un itkā ar rūgtiem ģīmjiem šeit atkal uzreiz ņirgājās.

Nē, smaidīja kad sagaidīja , taču tad kad sākām uzdot visus mums interesējošos jautājumus un jautāt kāpēc tad neatslēdza tad kad tas tika apstiprināts un mums pateica - mēs esam uzņēmums kas tirgo un mūsu intereses ir saņemt naudu vienalga kā, es sāku jautāt vai šāda attieksme viņiem liekas normāla un kāpēc tā notiek, uz ko man uzreiz darbinieks atkal sāka teikt par pelņu bet otra darbiniece ar ņirgājošos sejas izteiksmi un smaidu norādīja savu attieksmi pret mums. Esmu ļoti pacietīgs cilvēks un pati strādāju klientu Apkalpošanā, līdz ar to bez iemesla šeit nerakstītu nekad. Proncipā šis ir pirmais ieraksts pa visiem laikiem, jo tas tiešam bija ļoti ļoti aizvainojoši un nepatīkami

Good Intentions 19.12.2022

Vienkārši šeit saradušies pārāk daudz ekspertu, kas dod savus slēdzienus jebkurā gadijumā varbūt arī parādijās smaids. Man pieņemsim arī gadās uzsmaidīt, kad cilvēks nezin, nesaprot, muļķības runā u.c. par man ikdienišķām un acīmredzamām lietām, bet tā nav ņirgāšanās. Varbūt arī darbiniece ņirgājās, bet tas ir salīdzinoši retums. Cilvēki vairāk savā galvā pārspīlē un paši to nesaprot.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes