BITE - Slikts serviss
Komunikācija ar klientiem liekas kā ņirgāšanās. Maksāju vairāk kā 30 eiro par tarifu plānu neierobežotais, klients esmu padsmit gadus, ieejot salonā un jautājot vai ilgadējs klients varētu saņemt atlaidi tarifam, atbilde-nē, jums nav piedāvājumu un ir ierīces nomaksā. Jautāju vai tad esmu kā ķīlnieks tagad, konsultante pasmējās un teica-jā, tā sanāk! Vispār nav ko teikt par kompāniju. Attā, uz neredzēšanos!
Sveiki!
Lūdzu, sazinieties ar mums, rakstot uz [email protected], mēģināsim noskaidrot situāciju. Jauku dienu!
Komentāri (2)
Ja ir ierīces nomaksā, tad bez variantiem un atlaidi var dabūt tikai pārsvarā mēģinot pāriet citur.
Šī stāsta morāle: nekādu ierīču nomaksā ne no viena.