BITE - Reklāma par tīkla pārklājumu
Reklāmā Bite ir skaista: tīkla pārklājums ir pieejams pāri par 90% Latvijas iedzīvotāju. Jauki, lai tā būtu... Bet, kas ir domāts ar to pieejamību? Vai skaitās arī, ka cilvēkam tīkls ir pieejams, kad ir tikai tas viens stabiņš zonas, sarunas raustās un sms piegāde kavējās? Jauki, ka ir ienācis jauns operators Latvijas tirgū un mums, patērētājiem, ir izvēles brīvība, bet pats pēc savas pieredzes zinu, ka pat lielāko pilsētu centrā vietām nav tās zonas. Ko tad nozīmē tās visas reklāmas? Kas tiek daŗits, lai zonu, kur tā jau ir, padarītu kvalitatīvāku, nevis uzsādītu kaut kur vēl jaunu stabu un zona kā ķērās slikti tā turpina ķert slikti ne būt ne mežā?? Paldies par BiFri akciju vasaras laikā, bet nu tagad runa jau ir par to, ka cilvēki domā par Bite pieslēguma ņemšanu un tad, kad tu maksā naudu, kas ir tāda kā citiem operatoriem, bet vietām esi absolūtā bezzonā, nav normāla situācija. Vai jāsāk vērsties Pateretaju Interesu Aizstavibas Asociacijā, ka netiek izskaidrotas reklamas, ka butiba cilveki tiek maldinati ar reklamam?? Cilveks, kam mazak naudas, panem pieslegumu un pec tam mokas ar bezzonu. Es neuzskatu, ka tas ir normali un kā ar IQ testiem, ko piedava internetā, tā arī, laikam jau, ar reklāmām jāsāk vērsties PIAA. Busim godigi: melo reklamas!
Komentāri (39)
Skauģis, jo bite letakus tarifus piedava un Tagad ļoti daudzi pariet uz biti... Un zona ir ideala
Domāju gan jjj Jo es bērniem nopirku bifri un mēs ar sievu paņēmām pieslēgumu veidu parunāsim... Zona ir pat ļoti laba, , ,
Kā pierāda Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas (SPRK) publiskotais elektronisko sakaru pakalpojumu kvalitātes pārskats par 2008. gadu, Bitei Latvija no visiem mobilo sakaru operatoriem ir labākais sekmīgo zvanu savienojumu koeficients starp Latvijas operatoriem 2008. gadā, kā arī Bitei ir vērojama pozitīva kvalitātes rādītāju tendence attiecībā uz iepriekšējo gadu rezultātiem un pārējo operatoru rezultātiem.
SPRK elektronisko sakaru pakalpojumu kvalitātes pārskatā uzrādītie Bite Latvijas rezultāti parāda Bite Latvija pozitīvu tendenci un pārsvarā visos kvalitātes rādītājos ir labāki kā deklarētie. Kvalitātes pārskats apkopo visaptverošu SPRK pārbaužu rezultātus, kas ir veiktas visos galvenajos operatoru pakalpojumos, tādos, kā informācijā par balss telefonijas pakalpojumu, īsziņu pakalpojumu un starpsavienojumu starp operatoru tīkliem.
Bites grupas ģenerāldirektors Freds Renčaks norāda: „Mēs esam gandarīti, ka pētījuma rezultāti apliecina Bites sniegto pakalpojumu augsto kvalitāti, ko mēs piedāvājam saviem klientiem. Mēs šo rezultātu panācām veicot nozīmīgas investīcijas un izmantojot jaunākās pasaulē pieejamās elektronisko sakaru iekārtas, ko piedāvā Ericsson. Tas ir īpaši būtiski šobrīd, kad tik daudz Latvijas iedzīvotāju izvēlas pievienoties Bites tīklam.”
SPRK pārskatā secinājusi, ka balss telefonijas pakalpojumu sniedzēju pakalpojumu kvalitātes līmenis ir apmierinošs, izņemot pozīciju par nesekmīgo savienojumu koeficientu publiskajā mobilā telefonu tīklā. Bitei no visiem operatoriem šajā pozīcijā ir vislabākais rezultāts, kas salīdzinājumā ar 2007. gadu ir uzlabojies, kamēr pārējiem operatoriem kvalitātes līmenis salīdzinājumā ar iepriekšējiem gadiem ir pasliktinājies.
SPRK pārskatā redzams, ka Bites īsziņu pakalpojumu kvalitātes rādītāji savienojumos savā tīklā atbilst noteiktajam kvalitātes standartam, un ir labāki par gaidītajiem rezultātiem. Salīdzinoši LMT nesekmīgi nosūtīto SMS koeficents savā tīklā uzrāda 10 reizes sliktāku rādītāju nekā Bitei.
Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija uzrauga elektronisko sakaru komersantu sniegto elektronisko sakaru pakalpojumu kvalitāti un informē par to sabiedrību katru gadu publiskojot elektronisko sakaru pakalpojumu kvalitātes pārskatu. SPRK kvalitātes pārskatā apkopots Komisijas mērījumu rezultātu salīdzinājums ar pašu operatoru deklarētajām pakalpojumu kvalitātes parametru vērtībām. Lai noteiktu pakalpojuma kvalitāti publiskajos mobilo tālruņu tīklos, veikti 94770 izsaukumi mobilajos tīklos un nosūtītas 3006 SMS, vienmērīgi sadalot starp mobilo elektronisko sakaru operatoriem.
Man nekas neskauzh. Reiz pietiks iemanit tautu ar nepatiesam reklamam! Cilveki naudu skaita, te paradas tadas reklamas, cilveki panem pieslegumu un chiks vien ir... bezzona vitam absolutaa. Es varu panemt kadu Bite parstavi pie rokas, izstaigat vietas, kur nav Bite zonas. Tadu vietu bus daudz! To praktiski pat ir gruti realizet, jo tadu vietu ir loti daudz!
Nauris, neko labaku noteikti nevareji izdomat, kaa vien nokopet rakstu no Bite majsa lapas??
Martin, Tu neesi gadijuma tas Martinsh, kas ir Bite viens no operatoriem un cel klausuli, kad zvana uz Bite apkalposhanas talruni??
Jjjj, lai jau Tev ir ta zona ideala. Man un daudziem citiem, kuri lietojushi Bite tiklu, taa neshkiet. Par tarifiem ari var pastrideties, jo T2 piedava ne dargakus tarifus, bet, ja skatas tarifu atbilstibu sniegto pakalpojumu kvalitatei, tad viszemakos tarifus piedava LMT.
tik-tak tu tiešām esi stulbs vai tikai izliecies Šis raksts ir kopēts no biznes dienas un tur teikts ka to vērtējuši neitrali eksperti
Tik-tak tev vienreiz ir jāsaprot ka LMT era ir beigusies.
tik-tak tas ir tas pats Nav svarigi, tikai vins putam uz lupam aizstav nekam nevajadzigo lmt;)
OK, lai butu, ka Bite ir visvairak sekmigi savienoto zvanu. Vai tad tas nozime, ka vini ir labaki?? Ne! Cilveki vnk panemushi daudzi BiFri un zvanas daudz. Te ari paradas tie visvairak sekmigi savienotie zvani Bite tiklaa. Tas, ka zvans sekmigi ir savienots, nenozime to, ka pec dazham sekundem ta saruna zona trukuma del nepartrukst! Tad cilveks zvana atkal, atkal tiek veikts sekmigs savienojums... un atkal partrukst sarunas. Un taa bezgaligi! Ir ari zvani, kad nepartrukst sarunas, tikai tas ir pateicoties BiFri. Isak sakot, tas neliecina par Bite tikla kvalitati ne kada meeraa! Tieshi otradi, te var piesieties: cilvekiem n-tos gadijumos bija vairakas reizes japarzvana, kad partruka saruna!!!
?*?********************************************************************************************************
Tik-tak tev vienreiz ir jāsaprot ka LMT era ir beigusies.
Komentēja: Signe 11-04-2009
Nebija ne kadas LMT eras! Ir vnk maldinoshas Bite reklamas. Te nu gan, uzskatu, ka uz to var sudzeties un vajaga to darit!
Jums, protams, nepatiks manis rakstitais, jo ta tak ir patiesiba par Bite! Taa pat kaa te pieminetajam LMT patiesiba bija agrak augstie rekini par saviem pakalpojumiem, taa tagad ir patiesiba taa, ka Bite tikla parklajums ir zemas kvalitates. bet reklamas cilvekiem tiek stastits, ka tadam un tadam procentam iedzivotaju jau pieejams Bite tikla parklajums, tikai nepsakaidrots, ka daudzas vietas tas tikla parklajums ir pieejams diezgan zemaa kvalitaatee!
Beidzot ari mes ar sievu pargajam pie Bite operatora.Mums ar sievu zvani sava starpa bez maksas, rekini salidzinot ar LMT, uz pusi letaki, zonas parklajums apmierina.Bitei paplasinas tikla parklajums.
Bite un BIFRI ir visizdevīgākais operators zvaniem savā starpā un BITES numuriem. Lietoju BITE jau 2 gadus un zonas kvalitāte ir daudzkārt uzlabojusies jau pirmā gada laikā - zona Rīga - Liepāja, gan Rīgas rajonā, kur lietoju, ir ļoti laba. Ja salīdzina, ka par to maksāju no 20 - 50 sant. menesī( par >11 stundām sarunu), tad varu droši teikt, ka par velti! Šis operātors ir tīrā dāvana arī zonas ziņā.
Vērtējot operātoru, jāņem verā arī to, ka zonu iespaido gan betona mājas, gan švaki telefoni... pašam ir bijis tā, ka ar mani kopā vienlaicīgi ir bijis LMT lietotājs un es BITE lietotājs, man zona ir laba, bet otram vispār nav - nesazvanāms.
Tik tak: visos Tavos komentāros ir manāma liela jo liela tendenciozitāte. Objektīvi raugoties uz ekspertu sniegto un pierādīto kvalitātes radītāju secinājumi pilnīgi apgāž Tavu savārstījumu par to, ka BiFri klienti daudz zvana un no tā rodas sekmīgi savienotie zvani. Lai Tu kaut nedaudz spētu to izprast, piedāvāju pāris faktus:
1) Latvijas tirgū pašlaik visplašākais klientu skaits ir Tele 2 un Zelta zivtiņai, līdz ar to pēc Tavas loģikas tieši Tele 2 būtu jābūt vislabākajam rādītājam, jo visvairāk ir klientu, kas veic zvanus, bet kā jau redzi pārskats pierāda, ka gan Tele 2, gan LMT sekmīgi savienoto zvanu rādītājs atpaliek no Bites.
2) sekmīgi savienotie zvani ietver gan zvanu savienojumus, gan arī veiksmīgi noslēgtos zvanus
3) šeit pat ir atrodama informācija, kas norāda, ka Bite neapstājas un turpina investēt tehnoloģijās un bāzes stacijās, lai panāktu labāku tīkla pārklājumu, kas būs pieejams visiem Latvijas iedzīvotājiem.
4) Es personīgi vērtēju to kā ļoti pozitīvu aspektu, ka Bite savas investīcijas iegulda tehnoloģijās un kvalitātes celšanā, kamēr Tele 2 un LMT ir aizrāvušies ar konvunzīvu savu klientu un to uzmanības noturēšanu apmaksājot (ticiet man tās naudas ir ĻOTI milzīgas) gan dažādus šovus, gan ārzemju mākslinieku koncertus, gan vēl visādas nejēdzības, kas, protams ir interesanti, bet šādi netiek domāts par pakalpojuma kvalitātes sniegšanu savam klientam, jo pat LMT NAV pārklājums visā Latvijas teritorijā un šo daudzo gadu laikā viņiem jau sen vajadzēja panākt 100% pārklājumu Latvijā, kas nav izdarīts.
5)Ja jau mēs runājam par apmelojošām reklāmām, tad man jāteic - šis ir viens labs gadījums, kad ir pamanīta skabarga svešā acī, neredzot baļķi savējā. Vai esat kādreiz pievērsuši uzmanību Tele 2 vai LMT reklāmām un centušies saprast, kādēļ izvēloties "Vienādais 2"pakalpojumu Jūs tomēr reāli dzīvē nesaņemat rēķinu par 2 Ls, bet tam klāt vēl nāk dažādās mistiskas piemaksas - par savienojumu, numuru noteicēju utt., kas beigu beigās sastāda summu, kas ne tuvu nav solīta reklāmā.
Vai KĀDS VISPĀR KAUT KAD IR CENTIES SAPRATS UN IR ARĪ SAPRATIS TO kādas īsti maksas un par ko ir Zelta zivtiņai? Sakiet ko gribiet, bet ne Marta, ne Oskars, ne kāds cits no Zelta Zivtiņas seriāla varoņiem reklāmā neinformē par visām piemaksām... un kādēļ lai viņi to darītu, tad jau nevarētu atļauties Zelta talantus rīkot, Dž. Blantu aicināt.
Protams, arī šajā informācijā ir daļa subjektīvas attieksmes, kas ielikta no manas puses, bet diemžēl kā izbijis klients, nevaru iztikt bez nelielas ironijas devas, jo esmu bijusi gan LMT, gan ZZ kliente un esmu vīlusies operatoros, tādēļ atbalstu Biti un kā kliente, kas ir Bitei pieslēgusies no Janvāra varu teikt, ka esmu ļoti apmierināta un raugos pozitīvi uz šī operatora darbību, jo šeit man nav nekādu slēptu piemaksu un arī pārklājums mani apmierina. Lai veicas Bitei.
Logika 19-04-2009, pec tava komentara var izdarit secinajumu, ka esi Bite darbiniece! Ka tu zini, ka sekmigi savienotie zvani ietver gan sekmigi savienotos, gan sekmigi noslegtos zvanus?? Par tele2 uz ZZ es tev nepiekritishu. Daudzi panem zz un izmet pec tam to numuru ara vaio nelieto, vai ari loti reti lieto, ik pa reizie atjaunojot to! Viniem nav BiFri, kuru akcijas laika piesledzot, cilveki runaa Bite tiklaa bez maksas! Es pats redzu, cik biezhi cilveki, kam ir BiFri sava starpa kaut vai zvanas! Kads ir pieraditas Bite kvalitates raditajs?? Ka tu to man pieradisi, ja man darbaa Rigas centra zud zona, jo partrukst sarunas un es n-tas reizes parzvanu! Respektivi, te ari krajas visvairak sekmigi savienoto zvanu skaits. Reklama iet runa par visvairaks sekmigi savienotajiem zvaniem. Nekas nav teikts, ka tas sevi ietver sekmigi savienotos un nobeigtos zvanus. Un, ka tu izrekinasi seikmigi nobeigtos zvanus?? Es ari esmu lietojis vai lietoju gan zz, gan BiFri, gan okarti un tapec salidzinat es varu lieliski tikla parklajuma kvalitati un man ne viens neiestastis, ka Bite ir augstas kvalitates sakari un ka sekmigi savienotie zvani ir ne tapec, ka cilveki del BiFri Bite tikla vnk daudz vairak zvanas un ari biezhi parzvana( pec sevis zinu). Man un citiem, kas lieto Bite tiklu neiestastisi, ka Bite tikla kvalitate ir labaka vai kaut vai lidzvertiga LMT. Jā, LMT tikla parklajums nav vietam, kaut kaadaa mezhaa, nomalaka vietaa, bet to vietu ir daudz reiz mazak, nekaa Bite vai tele2!
Par to, ka Bitwe turpina ieguldit naudu tikla kvalitatesd uzlaboshanai, es tik varu pateikt, ka vini nekad nepanaks LMT tikla parklajuma kvalitates zina. Vinis tiri fiziski 4 gadu laika nevar izdarit to, ko LMT izdarija kopsh 1992. gada un tapec NEVAJAGA CILVEKUS MALDINAT! Es varu panemt Bite parstavi, piemrokas izvadat un ar degunu iebazt tur, kur elementari kaut vai Rigas centra man nav BiFri zona, bet LMT tai pat vieta ir pilns stabinsh!
Bite un BIFRI ir visizdevīgākais operators zvaniem savā starpā un BITES numuriem. Lietoju BITE jau 2 gadus un zonas kvalitāte ir daudzkārt uzlabojusies jau pirmā gada laikā - zona Rīga - Liepāja, gan Rīgas rajonā, kur lietoju, ir ļoti laba. Ja salīdzina, ka par to maksāju no 20 - 50 sant. menesī( par >11 stundām sarunu), tad varu droši teikt, ka par velti! Šis operātors ir tīrā dāvana arī zonas ziņā.
Vērtējot operātoru, jāņem verā arī to, ka zonu iespaido gan betona mājas, gan švaki telefoni... pašam ir bijis tā, ka ar mani kopā vienlaicīgi ir bijis LMT lietotājs un es BITE lietotājs, man zona ir laba, bet otram vispār nav - nesazvanāms.
Komentēja: Uldis 16-04-2009
**********************************************************************************************************
Jā kaut kur klaja lauka retaa vieta taa var but!
**********************************************************************************************************
Beidzot ari mes ar sievu pargajam pie Bite operatora.Mums ar sievu zvani sava starpa bez maksas, rekini salidzinot ar LMT, uz pusi letaki, zonas parklajums apmierina.Bitei paplasinas tikla parklajums.
Komentēja: Nav Svarigi 15-04-2009 [
*********************************************************************************************************
Nav smuki nemt manu vardu un zem mana varda rakstit slavinoshus rakstus Bitei, kad ir zinama mana attieksme pret Bite. Bet, slikta taa ir tikai un vienigi tapec, ka, kaut vai te, tiek klaji apmelots LMT. Reklamas maldina cilvekus. Taa man butu pofig, ka Bite vietam zonas nav nekadas pat lielako pilsetu centraa, jo signals vajsh un lielaks aluminija gabals to noslapee! Ar LMT pat salidiznat nav ko! Tagad, kad nav vairak Bifri iespeja pieslegties un runat Bite tikla bez maksas, man zhel cilveku, jo daudzi diemzhel uzkeras uz tada reklamam! Es, personigi, tagad BiFri ne par ko nenemtu!
Tika tak, izmēģini jumta antenu, ja gadijuma telefons pa šavku!
gaidu, kad Bite atcels BiFri bez maksas sarunas Bite tiklaa un metishu BiFri ara! Tada ir mana attieksme pret Bite un ne tikai mana! Man riebjas meli! Nevaru ciest, kad melo! Shi iemesla del par Biti neko labu nevaru pateikt un katru reizi, kad vini slavinas savu tikla parklajumu, es esmu gatavs atkartot vel un vel: nav tas tikla parklajums pat tuvu LMT tikla parklajuma kvalitatei!
Uģis Riktigais, ja? Te jau kaa T2 sakas: slikta zona, slikts telefons!! Izradas, ka ari Nokia Navigator ir slikts telefons, ja?? Jamet ara?? Nez kapec LMT ar vecaku, ieverojami vecaku modeli ker zona daudz labak! Nezini, kapec??
TIEM, KAS DZĪVO ĶEMEROS BITE NEDER, ZONAS NAV!
ha, ha LMT zona Ķemeros ir izcila!:P
Un Bi-Fri atkal ir akcija par brīvu sarunas plus vēl sms līdz gada beigām.Atā zelta zivtiņa!