BITE - neuzticēšanas klientam
Sveicināti,kā tad tā,esmu jūsu kliente kopš 2015.gada,tagad kad man radās grūtības ar rēķina apmaksu jūsu man izrādat klaju necieņu un neuzticēšanos.Man kavējas apmaksa par 10 dienām,es jūs brīdināju,bet atdūros pret nesapratni,mani tika atteikts pagarināt atmaksas datums,30.jūlijā izejošie zvani un internets atslēgti. Es nevienu reizi jums nepaliku parāda par šo laika periodu. Vai tiešām ir jāpartrauc ar jums sadarboties un soctīklos visi jabrīdina,kā cūciski jūs izturaties pret saviem patstāvīgiem klientiem.Laikam jums ir laba peļņa un klientu daudzums jums nav svarīgs ,vairs?
Komentāri (1)
Bite necietīs no tā, ka pārtrauksi ar viņiem sadarboties. Bet, aizejot pie LMT vai Tele2, domā, ka līdzīgā situācijā būs cits rezultāts?