BITE - Nekompetenti konsultanti!
Bites salona apmeklējuma mērķis bija planšetes pirmstermiņa atmaksa, tas tika pateikts un definēts arī konsultantei. Tikām skaidrībā par apmaksājamo summu un tika noformēts līgums, kuru es parakstīju, atzīšos smalki neizlasīju, bet redzēju tur īsto summu un definējumu-pirmstermiņā atmaksa. Cik liels bija mans pārsteigums un sašutums, kad vēloties uzreiz pēc izdrukas parakstīšanas samaksāt minēto summu - tas nebija iespējams (!) kā man paskaidroja konsultante un arī blakus viņai esošais otrs konsultants - uz vietas un uzreiz bites salonos nav iespējams veikt ierīču pirmstermiņa atmaksu, tas iespējams tikai caur internetu! Es par to biju ļoti pārsteigta, jo iepriekšējo bitē iegādāto planšeti es apmaksāju pirmstermiņa un uz vietas salonā! Pēc iziešanas no salona un lai pārliecinātos par tikko uzzināto informāciju no abiem konsultantiem, es uzreiz piezvanīju uz 1601 info tālruni, un pajautāju vai tiešām uz vietas salonā nav iespējams norēķināties un nomaksāt ierīci pirms termiņa. Operators precizēja un noskaidroja, un informēja mani par to ka... Visos bites salonos ir iespējams uz vietas nomaksāt ierīci pirmstermiņā vai nu ar karti vai skaidrā naudā! Tātad gan konsultante gan blakus esošais konsultants vai nu to nezināja, vai nu man meloja, vai speciāli nevēlējās lai es uzreiz apmaksāju planšetes atlikušo summu! Tagad šī summa, kuru vēlējos samaksāt šodien (!) , man nāks klāt pie nākamā mēneša rēķina! Šis bija ļoti nepatīkams bites salona apmeklējums!
Sveiki!
Paldies par ziņu. Atvainojamies un mums ļoti žēl par Jūsu nepatīkamo pieredzi. Informācija tiks pārrunāta ar atbildīgajiem darbiniekiem!
Komentāri (3)
Lūdzu precizējiet savu ieņēmumu gūšanas vietu. VID ir interese par Jums
OK, Nekompetenti konsultanti. Kur problēma bija caur internetu samaksāt?
А что вы хотели? Сейчас на работу берут кого попало лишь бы заткнуть дыры и ни о каких специалистах не может быть и речи - все спецы давно уже за границей