BITE - Negodprātīga rīcība
Brīdinu visus, kuru līdzcilvēku vidū ir seniori ar pieslēgumu Bitei. Par iepriekšējo mēnesi pienāca 2 rēķini - viens par fiksēto mājas telefonu, otrs par mobilo. Kopā 30 eur, kas par sarunām ar dēlu un mazmeitu ir neadekvāti augsta summa. Mājas telefonu iepriekš apkalpoja baltcom, ko pārpirka bite. Tekošajā rēķinā piestādīta samaksa par telefona lietošanu un par tā atslēgšanu, ko nolēma pati bite nevis seniors. Tā teikt, mēs daram kā gribam, bet tu maksā. Tālāk seko mobilā rēķins, kur par tarifu "zvani un 1,5gb" jāmaksā 16 (!) eur. Lai tiktu skaidrībā kas un kā, seniora vārdā zvanu uz bites info līniju. Šeit sākas mana saruna ar mareku. Izskaidroju situāciju, nosaucu klienta nr un prasu, kāpēc tik augsta maksa par mobilo. Man cītīgi skaidro, ka jāskatās otrā pusē un izrādās, ka pie vainas tarifam papildus pieslēgtais antivīruss par 1,6 eur:) ) ) tas redz izskaidrojot augsto cenu. Nu un pie atslēgšanas maksas vainīgs baltcom... Tas jau nekas, ka rēķinu izrakstīJusi bite. Kopumā ieteikt neko nevar, rēķinus neredz, jo 87 gadus vecais opis neatceras līguma paroli. Ieteikumi vai palīdzība no kolēģiem arī netiek piedāvāta. Tālāk atkal runājam par tarifu, saku - vai viņš zin, ka citur šāds tarifs maksā 7eur uz ko man atbild, ka varam tad iet tur. Sarunas nevedas, jo mareks nomet klausuli. Nu ko, marek, ņemsim vērā ieteikumu un dosimies pie cita operatora!
Sveiki!
Lūdzu, sazinieties ar mums, rakstot uz [email protected], mēģināsim noskaidrot situāciju. Jauku dienu!
Komentāri (2)
Pilnīga taisnība. BITE tikai piesārņo gaisu ar 4G/5G, aizņem tīkla frekvences un čakarē publiku!
plakanzemit tarps ej ārstējies