Man tas pats bija nesen, kad pārgāju no Tele2 uz LMT.. nu tur nekāda negodīga rīcība nav, jo, lai viņi tev varētu savlaicīgi nosūtīt pēdējo rēķinu, viņiem bija tev jāatslēdz izejošie zvani.. nu protams, ka pabrīdināt gan viņi varēja.. būtu tikai zolīdi no viņu puses..
Man ar Biti arī nesen sanāca nesmuks atgadījums. Jau Oktobrī pārgāju no Bites uz LMT. Pēc kāda laika atnāca pēdējais Bites rēķins, ~5ls un jaunais LMT. Samaksāju LMT un domāju to Bites rēķinu samaksāt pēc pāris dienām, kad parādīsies nauda kontā. Atzīstu - biju vainīgs un aizmirsu pavisam par to rēķinu. Tomēr Bite nesteidzās mani brīdināt par to, ka es esmu aizmirsis samaksāt to pēdējo rēķinu. Tā vienu dienu (šomēnes) man atnāk jau vēstule no parādu piedzinējiem, kopā par 20ls. Zvanīju uz Biti un prasīju, vai viņiem tā ir sistēma, nelikties par saviem bijušajiem klientiem ne zinis apm pusgadu un tad vērsties pie parādu piedzinējiem. Pretī saņēmu atbildi, ka man esot sūtītas sms un e pasti, kaut gan es neko nebiju saņēmis, tad jau nezvanītu viņiem un neskaidrotos. Uz Biti nekad atpakaļ nepāriešu un arī draugiem ieteikšu to nedarīt!
Marks Aurēlijs, izvelc savu galvu OR galviņu no pakaļas: visas pakalpojuma firmas tā dara un tā nav viņu problēma, ka Tu redz aizmirsi samaksāt! Atradis par ko sūdzēties! Droši, ka kārtējais tīnis vai baltapkaklīte! :D :D :D :D
Pārejas laiks no vien operatora pie otra ir nevis nedēļa, bet 5 darba dienas, 3.jā darba dienā notiek tīkla maiņa un ir iespējams, ka tiek atslēgti izejošie zvani, jo tieši šajā dienā vecais operators atslēdz savus pakalpojumus, tas, ka jums bija ienākošie zvani vēl ir apsveicami! Var būt pat tā, ka kādu brīdi vispār sakaru nav-vecā simkarte deaktivizēta, bet jaunā nav aktīva. tā kā jums vēl bija paveicies. Slikti ir tas, ka tieši Tele2 darbinieki jums neizstāstīja šo procesu, kad rakstījāt iesniegumu par pāreju.
Apdomājiet, pirms pievienojaties Bite Latvija.
Sastapsities ar paviršu, nevīžīgu un blēdīgu attieksmi.
No pieredzes.
Beidzoties mobilā interneta pakalpojuma līgumam, manuprāt, tiek pārtraukta pakalpojuma sniegšana un līdz ar to arī tiek pārtraukta abonēšanas maksas pieprasīšana.Bet sanāca tā, ka līguma darbības termiņš beidzās, interneta pieslēgums tika atslēgsts.Bet maksa par pakalpojumu tiek pieprasīta.Aizbildinoties ar to, ka jālauž līgums...
1.Vai ir jāpārtrauc "jālauž" līgums, kura darbības termiņš ir beidzies?
2.Kāpēc, ja līgums, it kā ir "jālauž", lai pārtrauktu pakalpojuma sniegšanu, tiek pieprasīta maksa par abonēšanu.Pie tam, ja pieslēgums ir atslēgts?
Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.
Komentāri (6)
Man tas pats bija nesen, kad pārgāju no Tele2 uz LMT.. nu tur nekāda negodīga rīcība nav, jo, lai viņi tev varētu savlaicīgi nosūtīt pēdējo rēķinu, viņiem bija tev jāatslēdz izejošie zvani.. nu protams, ka pabrīdināt gan viņi varēja.. būtu tikai zolīdi no viņu puses..
Man ar Biti arī nesen sanāca nesmuks atgadījums. Jau Oktobrī pārgāju no Bites uz LMT. Pēc kāda laika atnāca pēdējais Bites rēķins, ~5ls un jaunais LMT. Samaksāju LMT un domāju to Bites rēķinu samaksāt pēc pāris dienām, kad parādīsies nauda kontā. Atzīstu - biju vainīgs un aizmirsu pavisam par to rēķinu. Tomēr Bite nesteidzās mani brīdināt par to, ka es esmu aizmirsis samaksāt to pēdējo rēķinu. Tā vienu dienu (šomēnes) man atnāk jau vēstule no parādu piedzinējiem, kopā par 20ls. Zvanīju uz Biti un prasīju, vai viņiem tā ir sistēma, nelikties par saviem bijušajiem klientiem ne zinis apm pusgadu un tad vērsties pie parādu piedzinējiem. Pretī saņēmu atbildi, ka man esot sūtītas sms un e pasti, kaut gan es neko nebiju saņēmis, tad jau nezvanītu viņiem un neskaidrotos. Uz Biti nekad atpakaļ nepāriešu un arī draugiem ieteikšu to nedarīt!
To be or not to be?
Marks Aurēlijs, izvelc savu galvu OR galviņu no pakaļas: visas pakalpojuma firmas tā dara un tā nav viņu problēma, ka Tu redz aizmirsi samaksāt! Atradis par ko sūdzēties! Droši, ka kārtējais tīnis vai baltapkaklīte! :D :D :D :D
Pārejas laiks no vien operatora pie otra ir nevis nedēļa, bet 5 darba dienas, 3.jā darba dienā notiek tīkla maiņa un ir iespējams, ka tiek atslēgti izejošie zvani, jo tieši šajā dienā vecais operators atslēdz savus pakalpojumus, tas, ka jums bija ienākošie zvani vēl ir apsveicami! Var būt pat tā, ka kādu brīdi vispār sakaru nav-vecā simkarte deaktivizēta, bet jaunā nav aktīva. tā kā jums vēl bija paveicies. Slikti ir tas, ka tieši Tele2 darbinieki jums neizstāstīja šo procesu, kad rakstījāt iesniegumu par pāreju.
Apdomājiet, pirms pievienojaties Bite Latvija.
Sastapsities ar paviršu, nevīžīgu un blēdīgu attieksmi.
No pieredzes.
Beidzoties mobilā interneta pakalpojuma līgumam, manuprāt, tiek pārtraukta pakalpojuma sniegšana un līdz ar to arī tiek pārtraukta abonēšanas maksas pieprasīšana.Bet sanāca tā, ka līguma darbības termiņš beidzās, interneta pieslēgums tika atslēgsts.Bet maksa par pakalpojumu tiek pieprasīta.Aizbildinoties ar to, ka jālauž līgums...
1.Vai ir jāpārtrauc "jālauž" līgums, kura darbības termiņš ir beidzies?
2.Kāpēc, ja līgums, it kā ir "jālauž", lai pārtrauktu pakalpojuma sniegšanu, tiek pieprasīta maksa par abonēšanu.Pie tam, ja pieslēgums ir atslēgts?