BITE - Maldināšana
Pa tālruni piedāvā "bezmaksas" go3 uz 8 mēnešiem, kas gluži nav patiesība. Izrādās, ka, līguma ir uz 24 mēnešiem un, laužot līgumu, jāatmaksā saņemtā atlaide, par ko piedāvājot šo pakalpojumu, nekas netika minēts. Tikko sazinājos ar konsultantu par tālruni 1601 - tā esot mana vaina, ka parakstīju... Līgumu šodien piegādāja dpd kurjers un lūdz, lai parakstu. Laikam man vajadzēja stāvēt sniegputenī 10min, kavēt kurjera darbu, lai iepazītos ar līgumu. Nu laikam vajadzēja gan… nupat to kārtīgi izlasīju un sapratu, ka esmu apšmaukta, jo, kad piedāvāja go3, neko tādu par līguma laušanas soda procentiem neminēja. Tagad viņi attaisnojas, ka tā ir mana vaina, ka es to neesmu jautājusi. Super! Aiziet, bite, aiziet! Tā turpināt - drīz paliksiet bez klientiem.
Labdien!
Lūdzu, sazinieties ar mums, rakstot uz [email protected], mēģināsim palīdzēt. Jauku dienu!
Komentāri (12)
Tā ir visur
Go 3 murgs un vēl cita krāpšana
Interesanti gan, kāpēc tad nepajautājāt, uz cik ilgu laiku tiks noslēgts līgums?
Vai būs kaut kas jāatmaksā, ja vēlos pārtraukt pakalpojumu pirms akcijas perioda..Zinu,ka tele2 ja noslēdz mājas interneta līgumu uz gadu akcijas ietvaros, tad gadu jālieto. Ja nē, jāpiemaksā starpība.. Pilnīgi nesaprotu, kāpēc cilvēki vairs neko nelasa? Tāpat kā arī veikalos prasa kāpēc tai precei nav atlaide.. Jūs nopietni? A kam domāta informācija cenu zīmēs? Akcijas derīguma termiņš, un kad noteiktai precei akcija darbojas ar lojalitātes karti. Vai plauktā esošā prece atbilst pēc norādītās preces svītrkoda, kurš arī ir cenu zīmē.
Pa telefonu stāstīt var daudz ko, bet līgumu jau neredz. Akcents tika likts uz 8 mēnešu bezmaksas TV. Līgumu piegādā DPD un kurjers negaidīs, kamēr katrs 10-15min burtos līguma nosacījumus - tad jau viņam viss grafiks aizkavēsies. Tā arī bija mana kļūda un es to atzīstu un par kļūdām ir jāmaksā. Viss.
Noteikumi par papildus go3 pakalpojumu ir aprakstīti bites mājaslapā https://www.bite.lv/lv/jurists-ludza-pateikt?_gl=1*1qjhigq*_up*MQ..&gclid=Cj0KCQiA8t2eBhDeARIsAAVEga3QOJPi-3dEwkeXSmLL_lVkpJeSune6N-pul3IHKagIus_AkKBjvWUaAi8MEALw_wcB
Un vēl, ja nu nemākat atrast, tad pie sadaļas līgumi, iesniegumi un noteikumi viss sīki ir aprakstīts par go3.
Bites cilvēks:))
Līgumi priekš tam ir sastādīti arī bites mājaslapā. Tur ir tas pats kas Jūsu kurjera atvestajā līgumā,tikai bez Jūsu personas datiem. Sūdzība nevietā. Nemākam lasīt, mākam tikai sūdzēties.
Nepiekrītu. Jūs nezināt manu sadarbības vēsturi ar biti un to, ko man piedāvāja telefoniski. Go3 vispārējie līguma noteikumi, kas pieejami bites mājas lapā, neatspoguļo to, ko es pašlaik lasu savā līgumā. Un ne es viena tāda, ja palasa pārējās sūdzības. P.S. Strādājat Bitē 😀?
Bites cilvēks:)))
Nepiekrītu. Jūs nezināt manu sadarbības vēsturi ar biti un to, ko man piedāvāja telefoniski. Go3 vispārējie līguma noteikumi, kas pieejami bites mājas lapā, neatspoguļo to, ko es pašlaik lasu savā līgumā. Un ne es viena tāda, ja palasa pārējās sūdzības. P.S. Strādājat Bitē 😀?
Diemžēl tas pats stāsts. Gan par to ka izrādās visur ir punkts: Ja Abonentam saskaņā ar Līgumu tika piemērota atlaide tarifu plānam vai ierīcei, kas tika iegādāta kopā ar konkrētu Bites pakalpojumu, Līguma pirmstermiņa izbeigšanas gadījumā vai tarifu plāna maiņas gadījumā Bite ir tiesīga pieprasīt, bet Abonentam ir pienākums atmaksāt pakalpojumam un/ vai ierīcei piešķirtās atlaides atmaksu saskaņā ar Līgumu.
Nav arī izskaidrots kas tieīs ir piešķirtā atlaide!
Kā arī BITE savā iekšpusē nesadarbojas strap fizisko un juridisko personu apkalpošanu, nav ne iespējas pārnest saistības ne ierīces utt. Ļoti neelastīga kompānija un visa ģimene atsakāmies no BITES pakalpojumiem, jo tie nav caurspīdīgi un neelastīgi! Bite nespēj palīdzēt ja mainās situācija vai vajadzības! Tiešām citāda kompānija slikā nozīmē.