www.sudzibas.lv BITE Maksa par pakalpojuma nepiegādāšanu; maldināšana

Bite - Maksa par pakalpojuma nepiegādāšanu; maldināšana

Septembrī Bite klusi nomaina tarifu plānu, dabiski, uz augstāku cenu.
Novembrī Bite atslēdza omei izejošos zvanus. Servisa centrā teica ka "ziņa noteikti bija, vēstulei bija sūtīta". Vēstuli mēs nesaņēmām. Nu ok, tātad, jauns tarifu plāns, jauna cena.
Jaunajā tarifu plānā ir iekļauts maksas antivīruss. Pirmie 3 mēneši bez maksas, pēc tam par maksu. Ja neatslēgsi, pats vainīgs, jāmaksā. Servisa centrā šo atslēdzām, domājām ar to viss beidzies.
Bet - nākamajā rēķinā ir iekļauta maksa par "Maksa par pakalpojumu ierobežošanu". Acīmredzot par to, ka tika atslēgti izejošie zvani.
Nopietni, maksa par pakalpojuma nepiegādāšanu?

14.01.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no BITE Latvija Pārstāvja atbilde 15.01.2025

Sveiki!
Lūdzu, sazinieties ar mums, rakstot uz [email protected], mēģināsim noskaidrot situāciju. Jauku dienu!

Papildināts yolo88 16.01.2025

"Rakstot uz [slēpt]@bite.lv" - tā bija pirmā lieta ko darīju. Bet - tur prasa PAROLI!
Bez tās nekā. Ar klienta numuru izrādās nepietiek, lai risinātu situāciju.
Tagad jau īsti risināt vairs nav ko, esam iesnieguši par pāreju pie cita operatora. Vienīgais varat atcelt sviestatinās maksas pēdējā rēķinā.

Y

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes