Bite - Maksa par pakalpojuma nepiegādāšanu; maldināšana
Septembrī Bite klusi nomaina tarifu plānu, dabiski, uz augstāku cenu.
Novembrī Bite atslēdza omei izejošos zvanus. Servisa centrā teica ka "ziņa noteikti bija, vēstulei bija sūtīta". Vēstuli mēs nesaņēmām. Nu ok, tātad, jauns tarifu plāns, jauna cena.
Jaunajā tarifu plānā ir iekļauts maksas antivīruss. Pirmie 3 mēneši bez maksas, pēc tam par maksu. Ja neatslēgsi, pats vainīgs, jāmaksā. Servisa centrā šo atslēdzām, domājām ar to viss beidzies.
Bet - nākamajā rēķinā ir iekļauta maksa par "Maksa par pakalpojumu ierobežošanu". Acīmredzot par to, ka tika atslēgti izejošie zvani.
Nopietni, maksa par pakalpojuma nepiegādāšanu?
Sveiki!
Lūdzu, sazinieties ar mums, rakstot uz [email protected], mēģināsim noskaidrot situāciju. Jauku dienu!
"Rakstot uz [slēpt]@bite.lv" - tā bija pirmā lieta ko darīju. Bet - tur prasa PAROLI!
Bez tās nekā. Ar klienta numuru izrādās nepietiek, lai risinātu situāciju.
Tagad jau īsti risināt vairs nav ko, esam iesnieguši par pāreju pie cita operatora. Vienīgais varat atcelt sviestatinās maksas pēdējā rēķinā.
Pievienot komentāru