BITE - Krāpšana
2018. Gada augustā lūdzu Bite operatoriem pārslēgt tarifa plānu uz minimālo, atslēdzot mega internetu, manas vēlmes tika pilnībā ignorētas, kas atspogułojās rēkinos par septembri un oktobri, kā arī zteicu vēlmi pārtraukt līgumu, uz ko man norādīja, ka to var izdarīt tikai klātienē, aizpildot iesniegumu, vai attālināti ar elektronisko parakstu, tā kā atrodos ārzemēs, vienīgā iespēja , kā to varēju izdarīt, nosūtot savu iesniegumu pa pastu ierakstītā vēstulē. Oktobrī, lūdzu bite operatorus, blokēt Sim karti, jo tā pazuda. Finālā rēkina par oktobri ir liels, bet pakalpojumus es navarēju izmantot, uz ko Bite atbild, ka tā tam jābūt, un neko nevar līdzēt. Vēl joprojām neesmu informēta, vai līgums tika pārtraukts.
Komentāri (12)
Курьер обещал доставку 26.09 с 10 до 17. Доставки так и не произошло. И, при этом, никакого сообщения о том, что её не будет. А ведь человек специально находился и ждал в месте, где договорились.
Bites 4G internets, kurš esot viens no labākajiem Baltijā, ir neciešami lēns. Var teikt ka ar katru dienu paliek lēnāks un lēnāks. Video youtube uz 1080p vispār neiet! Kas notiek? Domāju par atteikšanos no Bites servisa, jau apnika.
Ir brinišķīgs pakalpojums manabite.lv visu var veikt un uzzināt iztērēto utt
Diemzēl tur līgumsaistības ar Biti nevar pārtraukt
Ja bet visu parejo var. Tikai stajas spekaa ar nakamo menesii.
Tad Bite kompānija man turpinās piestādīt rēkinus, pēc mistiskiem tarifa plāniem, kamēr es personiski neieradīsos ar parakstītu iesniegumu? Kā var cilvēks pārtraukt līgumu, atrodoties ārzemēs un vińam nav pieejams elektroniskais paraksts?
Tad informējiet savus klientus, ka zvani operatoriem un e pasti ar lūgumiem ir bezjēdzīgi, jo viss ir jāmaina un visam jāseko manabite.lv
Ui,es ar grūtībām atkratījos no bites,tā ir ka neizlasīju līgumu līdz galam.tas līgums ļoti viltīgi uzrakstīts,bez advokāta neej uz Biti.
KAA var sim karte pazust,izkrita no telefona lietosanas laikaa? :D
Izkrita un pazuda,jo telefonā ievietoju jaunu, no operatora uz kura tīklu pārgāju.
Bite maldina!
šis ir vienīgais veids, ko Bites konsultants man norādīja, kā iespēju pārtraukt līgumu: ne vārda netika minēts, ka varu atsūtīt pa pastu ierakstītā vēstulē, ja man nav iespējas ierasties personiski vai paraksīt ar elektronisko parakstu, protams, es neidomājos uzreiz, kā arī ierakstītas vēstules sūtīšana no ārzemēm ir dārgs un laikietilpīgs pasākums-rezultātā viņi novilcināja laiku-
un piestādīs man jaunu abonēšanas rēķinu par veselu mēnesi- atjautības paraugdemonstrējums-lai
Jums iet šī nauda labumā...
Numuru var atslēgt uz iesnieguma pamata. Parakstiet to ar drošo elektronisko parakstu (https://www.eparaksts.lv/lv/sakt_lietot) un atsūtiet mums atpakaļ uz [slēpt]@bite.lv, lai varam to izskatīt. Šeit ir pieejama gatava iesnieguma forma: https://www.bite.lv/sites/default/files/inline-files/liguma_lausana_pieteikums.revtc_.2016-12-21_0.pdf.
Pēc iesnieguma saņemšanas numurs būs slēgts 5 dienu laikā. Nākamajā mēnesī saņemsiet pēdējo rēķinu par numuru. Informēju, ka abonēšanas maksa par tarifa plānu būs par pilnu mēnesi. Tas norādīts līguma 5.5 punktā, ar kuru varat iepazīties šeit https://www.bite.lv/sites/default/files/inline-files/Bites%20liguma%20noteikumi-Serijas%20Nr.LIG-02.2018-02-26..pdf.
Traki ar to Biti.
Bet Bitei kautkā japelna maize,tā lūk viņi pelna kā māk...