www.sudzibas.lv BITE Krāpšana

BITE - Krāpšana

Decembrī saņēmu Bite akcijas piedāvājumu (TV, internets, planšete), līgums ECOM/1237910/2024. Nākošajā dienā visu komplektu atgriezām, jo internets bija lēns, arī līgumā bija norādīta 14 dienu atgriešana. Bet apmēram pēc 2 nedēļām saņēmām rēķinu par 319,78 eiro. Gan zvanot, gan rakstot ar lūgumu precizēt, kas tas par rēķinu, darbinieki saka, ka soda nauda nevar būt, jo planšete atgriezta laikā, atteikums saņemts, bet nevar paskaidrot, kas tas par rēķinu, vienīgais viņu lūgums ir to apmaksāt.
Izskatās, ka visi uzņēmuma resursi novirzīti jaunu klientu uzrunāšanai, nevis esošo klientu apkalpošanai, jo darbinieki necentās, ko risināt vai skaidrot.
Sarakstes notika ar e-pasta temata nr. 842341. Tika iesniegts arī parakstīts ar e-parakstu iesniegumus izskaidrot situāciju un rast risinājumu, jo pie manis nav planšetes, pakalpojums ir atslēgts, bet rēķins bez skaidrojuma ir aktīvs. Daļa šī rēķina tika apmaksāta, jo nenostrādāja tā automātiskās apmaksas atcelšana bankā.
Lūgums sniegt atbildi uz iesniegumu, kas tika sūtīts e-pastā, lai varam to pievienot PTAC iesniegumam. Tiklīdz beigsies termiņi citiem Baltcom, Bite līgumiem, radu, draugu lokā atslēgsim pakalpojumus.

16.01.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

S

Komentāri (1)

B burkšķu purkšķis 11 st atpakaļ

tada veida ligumus un pienemsanas-nodosanas aktus jaforme tikai un vienigi rakstiski papiraa ar visiem zimogiem un parakstiem. Epasti, eparaksti untt pilnigs fufelis un nestrada neattistita valsti. Atteicas gan uz privatiem gan valsts iestadem.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes