AtrisinātaBITE - Iepirkšanās!? ''BITE'' online!
Nolēmu iegādāties uz nomaksu akcijas preci, manā gadījumā, tās bija Ipod Pro austiņas. Ok, iegāju mājas lappā noformēju pasūtījumu (bija sestdiena) , pēc pāris minūtēm man atsūtīja īsziņu ar pasūtījuma nummuru. Brīnišķīgi! Sāku gaidīt zvanu par piegādi. Pienāca pirmā darba diena un man ''piezvanīja''... Nu kā piezvanīja, bija vien divi zvana signāli, pacelt protams es nepaspēju. Es padomāju, kaut kas ar sakariem, droši vien pārzvanīs, bet nē, neviens nezvana! Nolēmu pats piezvanīt uz tālruņa numuru kurš bija redzams kā pēdējais zvans. Zvanu. Neviens neceļ.. Zvanu vēlreiz... Un vēlreiz.. Neviens neceļ! Tajā dienā man vairs neviens no ''bites'' neatzvanīja! Pienāca nākamā diena. Dienas vidū man tomēr piezvanīja ''bites'' darbinieks un paziņoja, ka pasūtījums tiek noformēts un man viņu atvedīs nākamajā dienā Dpd kurjers... Lai es gaidu no Dpd zvanu par piegādes laiku. Ok! Es pajautāju vai ir iespēja kā citādi saņemt pasūtīto online preci? Uz ko ''bites'' pārstāvis man atbildēja: jā! Jūs varat arī saņemt pasūtīto preci jums tuvākajā ''bites'' veikalā tūlīt pat, paralēli piedāvājot man šī tuvākā veikala tālruņa numuru, lai es varu rezervēt pasūtīto preci (ja gadījumā kamēr iešu uz veikalu šo preci izpērk) ! Nu super! Paņemu Id un dodos uz šo ''bites'' veikalu. Diemžēl no veikala es izgāju bez lolotās preces, jo kā izrādās veikala darbiniekiem nav tiesību veikt onlainā pasūtītās preces noformēšanu un izsniegšanu! Kā? Ko? ! Veikalā es skaidroju, ka man pa tālruni ''bites''darbinieks (viņu pašu ''bites'' kolēģis) teica pavisam ko citu, apgalvoja, ka es varu visu noformēt veikalā! Veikala darbinieki piedāvāja man noformēt pirkumu, taču pavisam par citu summu, ne par akcijas cenu! Uzrakstījām pretenziju/sūdzību... Viss... Tagad gaidi! Protams nedēļas garumā man neviens neatzvanīja un es nolēmu piezvanīt pats, kur man atvainojās un pateica: ''.. Info nodosim... Rīt zvanīsim! '' ok! Šodien man piezvanīja meitene (cik noprotu no "bites'' veikala kur es naivi cerēju saņemt pasūtīto preci) un Saka: ''.. Būs jāpagaida, varbūt vēl nedēļas divas, kamēr pieņes lēmumu kā jūs varat saņemt pasūtīto preci! '' ''bite'', jūs to nopietni? Nu ja jums šī ''akcijas'' prece ir izpārdota vai jūs negribat kaut kāda iemesla dēļ man to pārdot, tad vienkārši pasakiet, bet nevis vazājiet cilvēku aiz deguna ar solījumiem vairāk kā nedēļu! Es esmu ilggadējs ''bites'' lietotājs un biju lojāls jums! Totāla vilšanās un siekala sejā! Bite, kas ar jums notiek? Pārējiem pircējiem iesaku ļoti padomāt pirms pirkt kaut ko ''Bite Online''! Veiksmi visiem!
Sveiki!
Lūdzam sazināties ar mums, rakstot uz [email protected], lai varam noprecizēt visu nepieciešamos un rast operatīvu risinājuma šajā situācijā.
Komentāri (1)
Mūc pa gabalu no tā kantora!