BITE - Darbinieku nekompetence, maldināšana...
Tā kā mums ar vīru telefoni bija jau 5 gadus - nolēmām beidzot paņemt jaunus bitē uz nomaksu. Šobrīd tur bija atlaides un 02.08. 2024 pasūtījām divus samsung galaxy s24 par 809eiro par katru, ar pulksteni dāvanā par 1eiro. Veicu pasūtījumu un man atzvanīja precizēt informāciju un teica, ka viss kārtība, ka savu pasūtījumu saņemšu 05.08.2024. Beigu beigās, īzrādās, ka nekas nav kārtībā... Izrādās, ka darbiniece vienam telefonam sastādīja pareizu līgumu, bet otram 809 eiro vietā 954, kaut pat pilnā Cena šim tālrunim bija 969eiro. Tagad viņas kļūdas pēc man 05.08. Atceļ piegādi un Saka, ka jāgaida 4-5dienas! Ar šo neesmu mierā... Pasūtīju telefonu, jo vīra vecajam displejs sāka krist laukā... Zvanu vēlreiz, saku, ka neesmu mierā, man solīja, ka telefonus piegādās rīt un ar mani šodien sazināsies... Darba laiks iet uz beigām, neviens nezvana, zvanu pati... Izstāstu visu situāciju, man liek pagaidīt, lai noskaidrotu, kas un kā... Un atkal nekā... Saka, ka nevarot uzreiz noskaidrot, ka jāgaida... Nu cik var gaidīt? Nav taču mana vaina, ka tur strādā nekompetenti cilvēki, kas neprot darīt savu darbu...
Sveiki!
Lūdzu, sazinieties ar mums, rakstot uz [email protected], mēģināsim noskaidrot situāciju. Jauku dienu!
Komentāri (5)
Nekompetenti darbnieki...Lūdzu, tu nekad mūžā neesi klūdījusies, visu perfekti dari, šausmas, kļūdīties ir cilvēki, jāiet ārstēties, ja pacietība nav.
Ja kļūdos, savas kļūdas uzreiz laboju, nevis vēl meloju... Pēc entiem zvaniem, nekas netiek nokārtots! Cita vēl saka, es nezinu ko esat sarunājušas ar kolēģi... Hallo, vai te kāds tirgus, ka jāvienojas par cenu? Tad jau varbūt 809 eiro vietā, lai man pārdod par 300 eiro! Kaitina, ka nevar pat neko normāli paskaidrot, jo neviens neko nezina! Un nevajag tēlot gudreli... Ja pašam tā būtu arī sūdzētos!
Tik nav gadījies, jo parasti izvēlos kompānijas, kurās zinu, ka nav nekad bijušas problēmas un tā kā pats esmu bijis tās kompānijas darbinieks, tad zinu kā tur, kas notiek.
Un nevajag domāt manā vietā, kā es, ko daru, jo es nesūdzos šādās problēmās un nekad neizvēlos internetveikalu pakalpojumus, ja ir iespēja klātienē to izdarīt, tāpēc ka attālināti kārtojot lietas, ir tikai vienas problēmas. Es esmu cilvēks, kuram vajag tūlīt un tagad, ja veikalā nav uz vietas, tad man nevajag,
Youtube vaig ielikt bites atieksmi. Negatīvi negatīvi...
Varbūt tad mainīsies atieksme pret klientu.
BALTCOM nevis BALTICOM un jau nevis BALTCOM, bet BITE.