sveiki! Agrāk lietoju tele2 pieslegumu un tad man piegriezas,ka nak tie lielie rekini un taisnibu panakt nevar. Tagad man ir BITE un esu loti apmierinata. NĀKAM VISI UZ BITI!!!
Nav sūdzība? Nubet šī nav lapa reklāmām, tāpēc šis ieraksts sanāk diezgan nevietā. Laikam nebūsi pareizi sapratusi šīs lapas ideju. Tad nu paskaidrošu - šādus uzsaukumus labāk liec kādā sludinājumu portālā, bet, ja ļoti šeit gribas izpausties, tad pagaidi, kamēr būs arī kāda sūdzība.
Bet vajag iet pie Tele2 un kopā ar menedžeri sakārtot pieslēgumu, citādi saslēdz visu, vajag vai nevajag un ta paši brīnās, ka lieli rēķini.
Man LMT arī kādu laiku atpakaļ rēķini likās par lielu, devos pie menedžera, nosēdejām minūtes 15, optimizējām situāciju, rezultātā rēķini ir par 50% mazāki un mani pilnībā apmierina.
1.šī nav reklāma! 2.es gaju pie tele2 un centos atrisināt, bet tas tik uz 2, 3men, tad atkal vis no jauna. Jā, varbut vini visus klientus nepzog, jo tad tas izskatitos parak aizdomigi un novestu pie tiesas darbiem, bet diemzel par izkraptiem 50ls neviens tiesā nesudzes, jo tas netmaksajas un tele2 operatori to saprot. Cilveki, kuriem ir laimejies, to nekad nesapratis...lidz laikam.
Atbalstu Tevi, man arī ir Bite un ļoti apmierināts. Viss darbojas un viņi vienmeer brīdi par kautkādām papildus izmaksām vai vēl ko tādu kas saistīts ar naudu.
Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.
Komentāri (6)
Es arī pati jau trīs mēnešu lietoju Biti, un Esmu apmierināta, pirms tam bija tele2
Nav sūdzība? Nubet šī nav lapa reklāmām, tāpēc šis ieraksts sanāk diezgan nevietā. Laikam nebūsi pareizi sapratusi šīs lapas ideju. Tad nu paskaidrošu - šādus uzsaukumus labāk liec kādā sludinājumu portālā, bet, ja ļoti šeit gribas izpausties, tad pagaidi, kamēr būs arī kāda sūdzība.
Bet vajag iet pie Tele2 un kopā ar menedžeri sakārtot pieslēgumu, citādi saslēdz visu, vajag vai nevajag un ta paši brīnās, ka lieli rēķini.
Man LMT arī kādu laiku atpakaļ rēķini likās par lielu, devos pie menedžera, nosēdejām minūtes 15, optimizējām situāciju, rezultātā rēķini ir par 50% mazāki un mani pilnībā apmierina.
1.šī nav reklāma! 2.es gaju pie tele2 un centos atrisināt, bet tas tik uz 2, 3men, tad atkal vis no jauna. Jā, varbut vini visus klientus nepzog, jo tad tas izskatitos parak aizdomigi un novestu pie tiesas darbiem, bet diemzel par izkraptiem 50ls neviens tiesā nesudzes, jo tas netmaksajas un tele2 operatori to saprot. Cilveki, kuriem ir laimejies, to nekad nesapratis...lidz laikam.
Alise7, bet, kā jau pati teici, šī nav arī sūdzība, tātad šajā lapā tā neiederas.
Atbalstu Tevi, man arī ir Bite un ļoti apmierināts. Viss darbojas un viņi vienmeer brīdi par kautkādām papildus izmaksām vai vēl ko tādu kas saistīts ar naudu.